Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z bmw e92 335d a mianowicie przy Kick down obroty idą na maksa a dopiero po chwili skrzynia przekazuje moment na koła, raczej się nie ślizga bo wtedy czuć wciśnięcie w fotel, mechatronika po wymianie tłoczków oleju 6hp26 samochód jest po chipie, przy normalnej jeździe wzorowo zmienia biegi, po wymianie oleju zrobiłem adaptacje skrzyni ale nie wiem. Czy poprawnie i czy ma ona wpływ na to zachowanie? Nie wiem jak było wcześniej bo niedawno go kupiłem, Pozdrawiam

Opublikowano
Podłączyłem komputer, połączyłem się z skrzynia i zrobiłem adaptacje, wyskoczył komunikat że została przywrócono do ustawień fabrycznych czy coś w tym stylu nie pamiętam, i potem dwie trasy po około 5 km, i następna 150km, przeważnie jechałem delikatnie ale zdążało mi się wciskać gaz w podłogę i wtedy następowała redukcja, przy wyższych biegach tego nie ma tylko z dołu
Opublikowano
A tej trasy to nie można nazwać zbytnio trasą bo to była raczej jazda mieszana, trasy w tym było może tak 60km
Opublikowano
Edit. Sprawdziłem skrzynie manetkami i podczas przełączania jest taka sytuacja jakby bieg wyskakiwał silnik ma maksymalne obroty i dopiero po chwili wrzuci bieg, gdy silnik ma maksymalne obroty i wcisnę hamulec to wtedy spadają
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adaptacje sa dla wierzacych w adaptacje. Takie zachowanie skrzyni wskazuje na jej usterke badz zla mape silnika. Mozna kasowac adaptacje ile sie chce, nic to nie zmieni.
Opublikowano
W tygodniu wykonam adaptacje jak na schemacie bo muszę wymienić podporę wału, czym może być spowodowane takie zachowanie skrzyni? Jeszcze dodam że jak wymieniałem tłoczki w mechatronice to płyta separującą była jak z mechatroniki od 6hp19 ( A063)
Opublikowano
Może to być spowodowane tulejkami uszczelniającymi? Nie wymieniłem ich jedynie, adapter wymieniony z tuljeką w mechatronice tłoczki i płyta separacyjna
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6hp19/6hp26 to te same mechatroniki. Nie wiem co jest zle. Moze byc program za mocny i skrzynia blokuje przekazanie momentu. Na ile masz tam podkrecony silnik?
Opublikowano
Według poprzedniego właściciela to 380 ale będzie raczej 350km, narazie nie będziemy gdybać, w tygodniu wymienię podporę wału bo zaczęła mocno walić zrobię adaptacje tak jak zaleca zf i zobaczymy co będzie bo przed tą adaptacją faktycznie ona tak nie robiła z tego co pamiętam, szarpała przy zmianie biegów i z 1 na 2 nie wiedziała kiedy przełączyć, po wymianie tłoczków problem zniknął ale pojawił się ten
Opublikowano
Edit: podczas jazdy około 60km/h wcisnąłem gaz w podłogę skrzynia próbowała zrobić kick down lecz nie poszło wszystko zgodnie z planem obroty poszły w górę i włączył się tryb awaryjny, zatrzymałem się zgasiłem i odpaliłem samochód, i już nie było trybu awaryjnego, czasami też przeciąga biegi teraz, czy to może być wina elektrozaworów skrzyni? W mechatronice wszystko wymieniłem. Oprócz nich a sterownik raczej nie padł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.