Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich uzytkowników. Od kilku dni mam następujący problem zapala się kintrolka przegrzanego silnika początkowo żółta a następnie czerwona i następuje brak reakcji na pedał gazu samochód nie jedzie, trzeba się zatrzymać odczekać i tak co chwilkę.


Co udało mi się sprawdzić

- płynu w zbiorniczku było trochę mało uzupełniony

- pompa działa gdyż widać wtłaczany do zbiorniczka płyń

- wentylator załącza się czasami w czasie jazdy i raczej prawidłowo

- ukryte menu serwisowe wczoraj przed rozruchem pokazywało temp 0 stopni a następnie podczas jazdy po około 8km urosło do granicy 92 - 94 i wtedy włączają się kontrolki, temperatura waha się w podobnym zakresie.


Czy ktoś może coś doradzić w tej sprawie co ewentualnie można jeszcze sprawdzić?

Opublikowano
Może wina leży po stronie czujnika temperatury cieczy i warto go wymienić ale wg wskazań pokazuje chyba dobrze.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam masz pompe elektryczna nie? Walnięta elektryka pompy moze dawac takie objawy.

🙃🙃

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bimmer tool pokazał

29F3 Czujnik ciśnienia paliwa, elektryczny

30EA Katalizator DeNox, zasiarczenie

30C1 Kontrola ciśnienia oleju silnikowego,statyczna

2F9E Czujnik poziomu oleju, termiczny


29F3 doczytałem że powodem może być awaria czujnika niskiego ciśnienia


30EA ten błąd występuje od zakupu zasiarczony nox


30C1 za ten błąd może odpowiadać zawór hydrauliczny na bloku


2F9E a ten błąd może powodować czujnik poziomu oleju że spodu miski


Te dwa ostatnie błędy mogą być powiązane i pewnie one mają wpływ na pojawianie się czerwonej kontrolki przegrzania silnika I kontrolki konewki


Ktoś miał może podobne przypadłości ???


I czy warto zainwestować w jakiś lepszy interfejs i program ista inpa


Chyba abęde musiał wymieniać pokolei te części czy coś poprostu pomoże


Jakieś rady???

Opublikowano

Zaden z tych bledow nie zapali kontr temp silnika jesli czujnik nowy uklad odpowietrzony ,pompa i wentylator dzialaja .

Masz zaluzje na chlodnicy ?

Konewka jest od czujnika oleju .

.Jak dla mnie to juz koncowka silnika tym bardziej ze pewnie to n43.

Bez ogarnietego warsztatu i duzym portwelu duzo sam nie zdzialasz tym bardziej bez diagnozy .

Niestey nie znam nikogo w twoich okolicach.

Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.