Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

Zwracam się z pytaniem odnośnie wymiany skrzyni biegów. W moim aucie padła przy przebiegu 320 tys km. Nie chce bawić się w regenerację skrzyni, ponieważ mam już zakupiona druga sztukę również od 535d w 100% sprawna. Pytanie jak mnie meczy to jak w rzeczywistości wyglada to z wymiana? Wyciągam moja skrzynie, montuje drugą i wszystko smiga, czy czeka mnie jeszcze jakaś zabawa z elektronika itd itp? Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie znam się za bardzo na takich rzeczach ale raczej tylko adaptacja skrzyni i w drogę :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nr "stuckliste" skrzyni są te same, to przełóż swój sterownik skrzyni. Skasuj adaptację i wykonaj jazdę adaptacyjną, aby nauczyć skrzyni podstawowych parametrów
Opublikowano
Hej, u mnie sie stoeckl różnił dwoma cyframi i była różnica pomiędzy łapą tą z skrzyni która łączy elastyczny łącznik wału, musiałem je podmienić oraz ten wybierak do linki biegów, u mnie była to kulka, a w kupionej skrzyni inaczej to było rozwiązane, również przekręciłem tylko ten wybierak i tyle. Adaptacji nie polecam. Ja zmieniłem tylko olej i bez adaptacji śmigam na używce okolo 8000 km. Usuniecie adaptacji spowodowało szybsze zużycie poprzedniej skrzyni, po adaptacji zaczęła mocniej szarpać i już nigdy nie przestała aż do czasu wpadnięcia w tryb awaryjny . Ja miałem 010120,a kupiłem skrzynię która miała 0101 i te dwie ostatnie cyfry inne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano