Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie otóż mam BMW f30 polift na zawieszeniu zwykłym chciałbym go trochę obniżyć przez co wpadłem na pomysł założenia zawieszenie ori m pakietowego .. tylko teraz pytanie ,wystarczy wymiana sprężyn wraz z amortyzatorami czy również wachacze są inne i jakieś inne podzespoły ?

Z góry dzięki za odpowiedz , nie mogłem znaleźć podobnego tematu na forum wiec dodałem nowy temat .

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Fabryczne M obniża chyba 1 cm, czego prawie nie zobaczysz, i tak stoi wysoko. Zmień amortyzatory na dostosowane do niższych sprężyn + daj sprężyny Eibacha.

Stabilizatory i łączniki są też inne.

Dopisz czy masz xDrive + jaki silnik, a najlepiej daj VIN.

Edytowane przez Ponta
Opublikowano

Silnik b46 2.0 200km polift bez xdrive końcówka bonu k642073.

Rozumiem ale wolał bym mieć ori zawieszenie m . Ponieważ chce dołożyć mu kompletny mpakiet zewnętrzny wewnętrzny i chciałem zacząć od zawieszenia .

Opublikowano
Niechce obniżyć go bardzo mocno chciałbym po prostu zrobić by po założeniu zderzaków m pakietowych nie wyglądał jak taczka .
  • Moderatorzy
Opublikowano

To jest Eibach, nie bój się to nie będzie wściekłą Honda Civic. Eibach to najwyższa półka. Chcesz to montuj sprężyny M sport, ale nie zobaczysz obniżenia.

efda35f9f00d8b63747532b30d4c1368.png

A tu masz M Sport Suspension:

image;s=1080x720

  • Moderatorzy
Opublikowano

Stabilizatory

gumy stabilizatorów

łączniki stabilizatorów

amortyzatory

sprężyny

łożyska amortyzatorów warto wymienić

gniazda sprężyn

osłony i odboje amortyzatorów

Opublikowano
Przy montażu sprężyn eibach co jest potrzebne taki sam zestaw auto mam w przebiegu 30 tys km wiec zawieszenie mam zdrowe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem swego czasu 2 sztuki F31.

Pierwsza standardowe 320d 184 PS z opcją 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk.

Druga to 320ed (EfficientDynamics) 163 PS.

Na tych samych kołach błotniki miały tę samą odległość od posadzki.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Więc sprężyny, gniazda sprężyn i osłony amorów dostosowane do niższego skoku. Weź pod uwagę, że twoje standardowe amory nie są przystosowane do niższych sprężyn, także szybciej zakończy się ich żywotność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.