Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam mały problem z moją e92, klocki przód i tył wraz z czujnikami były wymieniane w styczniu od tego czasu przejąłem na nich z 3000 kilometrów. Dziś odpalając samochód wyświetliła mi się kontrolka Service, sprawdziłem na idrive że za 700 km kończą się tylnie klocki i należy umówić się w servisie na wymianę. Sprawdziłem na szybko klocki bez ściągania kół wyglądają dalej jak nowki, przejachalem dziś samochodem około 120 kilometrów i przebieg do wymiany klocków się nie zmienił dalej jest 700 kilometrów. Zastanawiam się czy to możliwe żeby tak szybko skończyły się klocki, czy może awarii uległ czujnik zużycia klocków lub poprostu się wypiął ponieważ jak się dowiedziałem narzeczona nie zauważyła progu zwalniającego i potraktowała go jak rampę :mad2: . Zawsze kilometry czy do wymiany klocków czy oleju systematycznie z liczba przejechanych kilometrów malały, a teraz się nie zmniejszają. Z góry dzięki za pomoc
Opublikowano
Czujnik zuzycia klockow dziala zero jedynkowo. Dopiero jak go zestrze to pokazuje sie kontrolka na desce. To o czym ty mowisz to zwykla "serwisowka" ktora wyzerujesz komputerem
Opublikowano
Zero jedynkowo to dzialal w e46.

Dziala zero jedynkowo. Zobacz jak jest zbudowany ten czujnik. A to ze znikaja km z idriva to nic nie znaczy. Jak zewrzesz dwa kable bez czujnika to tez beda znikaly

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to zobacz dokladnie jak wyglada i jak daleko siega w klocku. Zaloz w polowie zuzyty, zobacz czy zrobisz wymiane. Temat poruszany wielokrotnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kkx5 ma rację. Te czujniki nie są jak w E46 że wsadzisz zworkę we wtyczkę i tyle. Zasada jest mniej więcej taka, że drut który jest użyty ma opór i wraz ze zużywaniem opór sie zmienia, przez co auta wie ile mniej więcej zostało klocków. Poszukaj na necie. Jest o tym niewiele, żeby było jasno wytłumaczone, ale znajdziesz informacje jak to działa.
Opublikowano
Kkx5 ma rację. Te czujniki nie są jak w E46 że wsadzisz zworkę we wtyczkę i tyle. Zasada jest mniej więcej taka, że drut który jest użyty ma opór i wraz ze zużywaniem opór sie zmienia, przez co auta wie ile mniej więcej zostało klocków. Poszukaj na necie. Jest o tym niewiele, żeby było jasno wytłumaczone, ale znajdziesz informacje jak to działa.

To jak mi wytlumaczysz fakt ze z tylu nie mam czujnika, tylko zlaczone razem kable i jest wszystko ok? Tzn nie wywala bledu klockow a kilometry normalnie ubywaja?

Nie chce sie klocic bo moze macie racje ale jezeli by tak bylo to nie powinny u mnie km stac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.