Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zaczął skrzypiec tył wymieniłem gumy na Febi, 3 dni spokoju i znów się zaczęło, postawiłem teraz na ori gumy, przejechałem na ori 5 km i znow. Może coś ktoś poradzić? Bo aż wstyd jeździć tym samochodem.
Opublikowano

Oglądnij dokładnie tuleje pływające. Pewnie gdzieś się dziurka w gumie zrobiła, woda weszła i skrzypi bo trze w środku.


Pewnie pójdą do wymiany.

Jak chcesz szybko je uciszyć to weź smar w sprayu, nakłuj osłonę i przez rurkę wpsikaj trochę.

Opublikowano
Tuleje pływające wątpliwie bo wymiana gumy stabilizatora wyciszyła ja na 3 dni? Bardziej myślę że to kwestia odpowiedniego ułożenia gumy... Ale jeszcze zerknę na pływająca, dużo z nią pracy?
Opublikowano

Podczas wymiany tulei gumowych została zruszona tuleja pływająca poza jej normalny zakres pracy. Wciągnął się smar i na chwile mogło być dobrze.

Wejdź pod samochód i niech ktoś buja buda - może się upewnisz co skrzypi.

Jednak właśnie skrzypią sworznie lub tuleje bo maja budowę taka, że jak dostaną wody to się zacierają i skrzypia.

Co ma skrzypiec w tulei gumowej?

Opublikowano
Posłuchaj kolegów wyżej, tuleja pływająca, czy też przegub różnie się to nazywa w katalogach. Sam też to przerabiałem. Kolega diagnosta złożył winę na łącznik, nawet wprysnął trcohe smaru do przegubu. Tak jak koledzy napisali, po podniesieniu chwilę było cicho i uznał, że znalazł problem. Nie, nie znalazł. Winna była oczywiście słynna tuleja, przez mechaników znających Mercedesy z pewnego okresu pordukcji zwana skrzypkiem.
Opublikowano
Spróbuję jeszcze na diagnostykę podjechać, może powiedzą coś więcej, może ktoś mi powiedzieć czy dużo pracy z tą tuleja i jaki koszt +/-?
Opublikowano

Tuleja kosztuje pod 100zl. Nie jest to jakis specjalnie drogi element.

Pracy nie jest jakoś nie wiadomo ile. Trzeba odkręcić wahacz... przyrządem wycisnąć stara tuleje i wcisnąć nowa, 2 godziny roboty na stronę (chyba, że coś przy okazji wyskoczy).

Opublikowano

U mnie tuleje skrzypiały nawet po wymianie, okazało się, że serwis zmieniający pożałował na org lemfordera.

OD tamtego czasu kupiłem zestaw ściągaczy tulei pływających i sam to zmieniam. Po latach z BMW docenia się jakość oryginału. Przy tak ciężkim aucie, nie należy oszczędzać na częściach, bo te tanie potrafią się popsuć po roku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.