Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...


Na wstępie chciałbym wszystkich powitać. Posiadam X3 G01 rok prod 2018 odebrane w czerwcu 2019. Ostatnio podczas wizyty okresowej w serwisie, komputer serwisowy wykrył że na wykończeniu jest akumulator od systemu SOS (w aucie jeszcze żadna informacja się nie pojawiła) I stąd mam pytania

1. Czy 3 lata to nie jest za krótki czas życia takiego akumulatora oraz czy jest szansa wymienić to w ramach gwarancji?

2. Jak wygląda kwestia umiejscowienia tego ustrojstwa? Gościu w serwisie stwierdził że koszt nowego aku to ok 300 zł natomiast ponoć jest "dużo zabawy" z wymianą i koszt robocizny ok 2000 zł :shock: :duh:


Spotkał się już ktoś z podobną przypadłością ?


Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, Panowie mam identyczny problem z akumulatorem z systemu SOS w BMW X5 F15 z 2018 roku. Czy faktycznie kwalifikuje się to jako wada fabryczna i wymiana na koszt BMW?
Opublikowano
W BMW Inchcape twierdzą, że nie ma żadnej akcji serwisowej na te akumulatory i żądają sobie za wymianę 2000zł !
Opublikowano

Arturo1976 podaj proszę w jakim to serwisie BMW jest akcja serwisowa na akumulator do systemu SOS?

Ja obdzwoniłem 4 różne serwisy w różnych miastach i w każdym twierdzą, że nie ma i nigdy nie było żadnej akcji serwisowej na te akumulatory.

Jeżeli auto miało jeszcze gwarancje i w tym czasie się uszkodziły to faktycznie je wymieniali. Ale po gwarancji koszt wymiany 2000zł.

Opublikowano
Witam...


Na wstępie chciałbym wszystkich powitać. Posiadam X3 G01 rok prod 2018 odebrane w czerwcu 2019. Ostatnio podczas wizyty okresowej w serwisie, komputer serwisowy wykrył że na wykończeniu jest akumulator od systemu SOS (w aucie jeszcze żadna informacja się nie pojawiła) I stąd mam pytania

1. Czy 3 lata to nie jest za krótki czas życia takiego akumulatora oraz czy jest szansa wymienić to w ramach gwarancji?

2. Jak wygląda kwestia umiejscowienia tego ustrojstwa? Gościu w serwisie stwierdził że koszt nowego aku to ok 300 zł natomiast ponoć jest "dużo zabawy" z wymianą i koszt robocizny ok 2000 zł :shock: :duh:


Spotkał się już ktoś z podobną przypadłością ?


Pozdrawiam

 

Ja sobie wymienilem sam. Kupujesz akumlatorek i wymieniasz w module ktory jest pod płetwą. 5 mionut roboty i jedynie trzeba uważać by nie połamać 3 spinek, jak odginasz podsufitkę od strony bagażnika. Są tutoriale na YT. Jak ktos odrobine ogarniety to odepnie 3 spinki, odkliknie plastikowe pudelko w ktorym jest modul i bateria, wymieni baterie i zapnie podsufitke.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie no, Kolego, z tymi 5ma minutami roboty to przesada.

Samo zdjecie podsufitki to dla amatora kwadrans, przy tym trzeba uwazac i zapamietac, ktory element jak pasowal.

Chyba, ze nie miales na mysli nie G01 tylko inny model?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Cześć koledzy , mam ten sam problem. Przy samym odchyleniu podsufitki jest bardzo trudny dostęp, więc chciałbym odpiąć trochę podsufitkę. Tylko jak sie ja odpina przy panoramie dachu ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Cześć. Może ktoś wie gdzie ta bateria jest w F20 2017? W serwisie jak mi chcieli wymienić baterie to mówili że będą musieli podsufitkę ściągnąć. Odchyliłem podsufitkę z tyłu i nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.