Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mam ogłoszenia bo już zniknęło ale jest archiwalne zdjęcie. Samochód wstępnie zarezerwowany ale coś mi nie pasuje z przebiegiem. Byliśmy oglądać wszystko oryginał oprócz maski bo ma w granicach 200-260 mikronów. Błotniki nadkola dach słupki wszystko w granicach 90-140. Zamówiony raport w historii i widnieje w 2013 roku szkoda 8-10 tys euro także grubo.



https://www.vehiclehistory.com/vin-report/WBANC71070B825068#classifieds-records


VIN: WBANC71070B825068

TABLICA: SRC 63L3

Pierwsza rejestracja: 01.07.2004


Według autobaza przebieg w 2013 roku 239tys km

Opublikowano
Nie mam ogłoszenia bo już zniknęło ale jest archiwalne zdjęcie. Samochód wstępnie zarezerwowany ale coś mi nie pasuje z przebiegiem. Byliśmy oglądać wszystko oryginał oprócz maski bo ma w granicach 200-260 mikronów. Błotniki nadkola dach słupki wszystko w granicach 90-140. Zamówiony raport w historii i widnieje w 2013 roku szkoda 8-10 tys euro także grubo.



https://www.vehiclehistory.com/vin-report/WBANC71070B825068#classifieds-records


VIN: WBANC71070B825068

TABLICA: SRC 63L3

Pierwsza rejestracja: 01.07.2004


Według autobaza przebieg w 2013 roku 239tys km

 


A cena ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
W 2011- 178 772 km w ASO więc Autobaza może prawdę mówić...
Opublikowano

DATA ZAPISU PRZEBIEGU. 2013-03-06

246626 km





17.04.2014


207 790 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym



Czyli w rok stracił 40tys km

Opublikowano
Są faktury: wymienione turbo , rozrząd , dwumasa ze sprzęgłem coś z wtryskami. I jakieś pierdoly. Warto się interesować czy odpuścić temat.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Odpuść, kręcone lepiej zostawić obecnemu właścicielowi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdekodowany VIN: WBANC71070B825068

Type NC71

Model 530d

Market Europe

Development Code E60

Chassis Sedan

Steering left

Doors 4

Engine M57/TU

Displacement 3.00 l

Power 160 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Titan-silber - 354

Upholstery Stoff "edward"/anthrazit - ABAT

Manufacturer BMW AG

Production Plant Dingolfing, Germany

Production Date 2004-06-02


Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

216 Servotronic Servotronic

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

442 Cupholder Getraenkehalter

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

589 Lt/aly Wheels/star Sp. 122 W Runflat Lm Raeder Sternsp.122 Mit Notlauf.

606 Navigation System Business Navigationssystem Business

607 Teleservice Preparation Teleservice Vorbereitung

638 Car Telephone Professional Autotelefon Professional

698 Area-code 2 Area-code 2

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung

8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch.

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung


UmJTgeC.jpg

Fe2YEX9.jpg


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

30.03.2021 01:10:07 Wygenerowanie raportu

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 530 D

SAMOCHÓD OSOBOWY, KARETA (SEDAN)

2993 cm³, olej napędowy

Rok produkcji: 2004

VIN: WBANC71070B825068

nr rej. SRC63L3


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2993 cm³

Moc silnika: 160 kW

Paliwo: olej napędowy

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1670 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2155 kg

Liczba osi: 2


Dokumenty

Data wydania aktualnego dokumentu: 16.04.2019

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 22.04.2013

Polisa OC nr 911017416353 Ergo Hestia SA

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 236 520 km

Status rejestracji: Zarejestrowany


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2004 Rok produkcji

01.07.2004 Pierwsza rejestracja za granicą


12.04.2013 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 09.05.2013)

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie


18.04.2013 Pierwsza rejestracja w Polsce


09.05.2013 Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

09.05.2013 Dodanie współwłaściciela

Współwłaściciel: osoba fizyczna


17.04.2014 Okresowe badanie techniczne (ważne do 17.04.2015)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/006

Odczytany stan drogomierza: 207 790 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


18.04.2015 Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.04.2016)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/006

Odczytany stan drogomierza: 212 031 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


18.04.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.04.2017)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/006

Odczytany stan drogomierza: 214 900 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


19.04.2017 Okresowe badanie techniczne (ważne do 19.04.2018)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/006

Odczytany stan drogomierza: 221 500 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


13.04.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 13.04.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/005

Odczytany stan drogomierza: 226 822 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


11.04.2019

Okresowe badanie techniczne (ważne do 11.04.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/006

Odczytany stan drogomierza: 231 057 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


08.04.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 08.04.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: SRC/005

Odczytany stan drogomierza: 236 520 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 17.04.2021

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 236 520 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 1

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Odpuść. Szkoda na 8-10k e to już nie mało. Poza tym przebieg się nie zgadza. Cena 25k to napewno nie promocja. Nie dawno była na bimmer autos taka 530d z 218ps z 2003r z przelotem 220k za 22-23tys zł więc da sie kupić e60 przed liftem w tym budżecie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z zasady nie kupuje się samochodów po korekcie - to wada istotna, na dokładkę temat jest nie do odkręcenia.

A z pomocą dla kolegi jest tak - że nawet JEŚLI dziś przełknąłby wieść o korekcie (radość z zakupu często przesłania wady istotne), to po czasie (najdalej przy sprzedaży) będzie miał do Ciebie pretensje...

Ja na Twoim miejscu stanowczo odradziłbym zakup takiego auta.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie dawno była na bimmer autos taka 530d z 218ps z 2003r z przelotem 220k za 22-23tys zł więc da sie kupić e60 przed liftem w tym budżecie.

 

To był jakiś eksponat wystawowy czy dekoracja garażu? Jeżeli to 18-letnie auto miało taki fatyczny przebieg to musiało więcej stać jak jeździć. :mrgreen:

Opublikowano
Auto było sprawdzone przez majstrów bmw. Zawieszenie całe do roboty wahacze drążki magiel plecionka wydechu wycieki ze skrzyni i całe turbo mokre. Także żeby ja doprowadzić do fajnego stanu ok 5-6 tys wkładu na początek. Do tego zapchany dpf , świece żarowe , sterownik świec. Falujące obroty podczas jazdy na niskich obrotach i dodaniu gazu czkawka
Opublikowano

po kierownicy widać, że ma nalotu z 350-400k... O ile to z pierwszego montażu...


W dodatku łysol więc wart max 10-12k może w porywach do 15k jeżeli faktycznie jest nowa dwumasa i sprzęgło jakiejś firmy typu SACHS..

Każde auto jest kręcone z tych lat.. to było tak powszechne, jak wymiana oleju co 30k... Wtedy większość osób nawet nie miała internetu a co dopiero mieć informację o aucie...

Odpowiedz sobie sam na pytanie, po co ktoś brał najuboższe 530d ? Do tyrania, czyli jak najtańsze i jak najwięcej do wyciśnięcia z niego było..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli mówimy o 33xd E9x i 53xd E6x to za naprawdę porządne (takie bez jakiegokolwiek "ale") trzeba przygotować ZNACZNIE więcej.


BTW. Oczywiście niektórym niektóre "ale" nie przeszkadzają.

I kupują taniej, lub myślą, że kupią taniej.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Da się kupić do 30k jakieś zadbane 330D bądź 530D nie kręcone i nie złożone z trzech ?

 


Da się. Za te pieniądze szukaj rocznika 2003/2004.

Opublikowano
Czyli chyba jednak zostaje e90 2.0

 



Ogólnie znaleźć coś zadbanego ciężko, ale myślę, że w tej cenie coś znajdziesz. Auta te mają swoje lata i większość z nich będzie wymagała pewnych napraw. Najważniejsze aby egzemplarz był bez większych przygód.


W tym budżecie raczej skupił bym się na m57n2 25d o mocy 197ps.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.