Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam problem z pracą silnika N45 w moim BMW E87.

Kiedyś w silniku przeskoczył rozrząd, został założony nowy i od tego czasu auto "dziwnie" pracuje. Wchodzenie na obroty nie jest w 100% płynne i czasem przy schodzeniu z obrotów ma problem z utrzymaniem biegu jałowego i silnik gaśnie.

Robiłem pomiar kompresji jednak na wszystkich cylindrach wyszedł ok. 10 bar czyli wydaje mi się okej.

Na komputerze brak błędów i jedyne co rzuciło mi się w oczy to odczyt kąta vanosa ssącego który wynosił ok. 130 stopni. Czy jest to prawidłowy kąt? Gdzieś czytałem że powinien on wynosić ok. 120 stopni i przekroczenie tej wartości może świadczyć o źle ustawionym rozrządzie.

Zastanawiam się nad kupieniem blokad i ustawieniem go od początku, ma to sens?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.