Skocz do zawartości

Maglownica,układ kierowniczy-walka z wiatrakami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Z góry zaznaczam że post może być przydługawy.Otóż sprawa wygląda tak:mój ZŁOM uwozi na drodze,jest to i zarówno myszkowanie w koleinach,ale to się zdarza każdemu, jak i niekontrolowane delikatne skręty podczas większych prędkości.Czuć to tak jakby podmuch wiatru popychał lekko auto i ono samo zaczyna skręcać(bardzo leciutko)musze natychmiast wykonywać kontrę.Problem zaczął się jak wróciłem z 400 kilometrowej trasy z rozwalonym swożniem zewnętrznym.A teraz co najlepsze:

-w samochodzie wymienione:Sworznie zewnętrzne na obydwóch wachaczach,tuleje metalowo-gumowe na obydwu,tylne amortyzatory ,bo miały lekkie wycieki-na nówki,tuleja tylna pod progiem lewa ,bo miała lekki luz,łączniki stabilizatora ale to ponoć na uwożenie nie ma najmniejszego wpływu,drążek kierowniczy wewnętrzny lewy,bo wydawało mi się że jest już za luźny.

A TEN CHOLERNY ZŁOM NADAL WOZIŁ MNIE PO DRODZE z prawa na lewo,zmieniłem opony na 195, mniej tańczył w koleinach ale na prostej drodze potrafił zatańczyć.Mechanicy rozkładają ręce,diagności szarpiąc na naprawdę super stacji stwierdzili ,że występuje lekiki luz góra-dół maglownicy,po stronie lewej ,czyli po stronie zębatki.A i pojawiło się jeszcze drganie,trzęsienie i wibracje w zakresie od 80 km do 110,tak mocne czasami ,że całą budę telepie a czasami ,jak auto trochę pojeździ to go wcale prawie nie ma ,Hamulce raczej to nie są,bo zhamowanie auta w trakcie trzepania całkowicie eliminuje problem.

Wczoraj kupiłem maglownicę,używaną(we środę mam wyjeżdzać tym autem za granicę,na regenerację brak czasu)i niestety po założeniu okazuje się ,że auto chyba nie trzepie ale za to kierownica bardzo ciężko chodzi i nie wraca do jazdy na wprost :duh: czyli gorsza od mojej,natomiast moja po zdjęciu nie wykazuje najmniejszego luzu,chyba diagnosta jednak się pomylił,po prostu szukaliśmy już dziury w całym,i teraz prośba:może ktoś miał podobny problem albo ma jakieś sugestie.Prosze pomóżcie

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
U mnie przyczyną trzepotania była skrzywiona felga. Taki sam objaw - powyżej 80km/h wszystko zaczynało wibrować od kierownicy po całe auto. A poza tym zastanawiam się czy u ciebie Tomek zbierzność jest dobrze ustawiona. Sprawdziłeś to? Edytowane przez Klauzi
Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.