Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdaje sobie że Alfe uwielbiasz, mnie prowadzenie też urzekło (przedlifta testowałem) 2.0 200 HP RWD , ale reszta - asystenci, xenony, multimedia, wyciszenie nie urzekło i dlatego chyba nie pójdę w tą stronę. Nie po to kupuje auto za tyle kasy aby kupować starą technologię.


szukałem ze stocków, kilku miesięcznych cesji etc i szukam nadal. Narazie nic mnie nie urzekło.


Jak widać albo poczekam na BMW albo hulajnoga elektryczna mi zostaje :mrgreen: . Dziękuję wam za pomoc.

 

LED-y w Alfie mają być dostępne od IV kwartału. Szykują kolejny lifting, dodadzą też plug in od Maserati (330 KM).

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano (edytowane)
Zdaje sobie że Alfe uwielbiasz, mnie prowadzenie też urzekło (przedlifta testowałem) 2.0 200 HP RWD , ale reszta - asystenci, xenony, multimedia, wyciszenie nie urzekło i dlatego chyba nie pójdę w tą stronę. Nie po to kupuje auto za tyle kasy aby kupować starą technologię.


szukałem ze stocków, kilku miesięcznych cesji etc i szukam nadal. Narazie nic mnie nie urzekło.


Jak widać albo poczekam na BMW albo hulajnoga elektryczna mi zostaje :mrgreen: . Dziękuję wam za pomoc.

 

LED-y w Alfie mają być dostępne od IV kwartału. Szykują kolejny lifting, dodadzą też plug in od Maserati (330 KM).

To tym bardziej bym się nie zastanawiał - brał bym AR Gulie veloce w fajniej konfiguracji to najlepszy kocur w klasie reszt jest odstaje od niego właściwie od niej

Edytowane przez ///M Luki
Opublikowano

Na szybko


Udało mi się Złapać na Jaga 1H i volvo na 2H , czekam na alfę i audi


Jaguara xe p250 RWD - jedzie całkiem fajne, prowadzi się na równo z bmw 3, ale dla mnie jakość wnętrza, spasowanie ekhm no nie przystoi do tej klasy. Do tego duża utrata wartości i małe rabaty :mrgreen:


Volvo s60 2.0 250 AWD - wykończenie, jakość wnętrza, nagłośnienia , fotele, no gniecie BMW 3 po całości. Nawigacja gorsza, cyfrowe zegary niby więcej trybów ale takie dziwne. W miarę szybkie, na zakrętach taka kanapa, no i przy ostrych nawrotach wyjeżdża przodem jak cholera. Tak samo przy ostrych startach , napęd AWD dołącza się z mocnym opóźnieniem. Jeżeli ktoś nie szuka emocji, a komfortu, jakości to powinien wybrać Volvo. Z ulicy dostałem 15% rabatu do dalszej negocjacji.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mam dokładnie takie same spostrzeżenia odnośnie Alfy i Volvo.

Alfa bardzo fajnie jeździ ale możliwości wyposażenia na poziomie mojego F20 z 2012 roku.

Volvo do wygodnego, dostojnego przemieszczania się. T5 w tej budzie w porównaniu do 330 nie jedzie.

Opublikowano
Na szybko


Udało mi się Złapać na Jaga 1H i volvo na 2H , czekam na alfę i audi


Jaguara xe p250 RWD - jedzie całkiem fajne, prowadzi się na równo z bmw 3, ale dla mnie jakość wnętrza, spasowanie ekhm no nie przystoi do tej klasy. Do tego duża utrata wartości i małe rabaty :mrgreen:


Volvo s60 2.0 250 AWD - wykończenie, jakość wnętrza, nagłośnienia , fotele, no gniecie BMW 3 po całości. Nawigacja gorsza, cyfrowe zegary niby więcej trybów ale takie dziwne. W miarę szybkie, na zakrętach taka kanapa, no i przy ostrych nawrotach wyjeżdża przodem jak cholera. Tak samo przy ostrych startach , napęd AWD dołącza się z mocnym opóźnieniem. Jeżeli ktoś nie szuka emocji, a komfortu, jakości to powinien wybrać Volvo. Z ulicy dostałem 15% rabatu do dalszej negocjacji.

W takim razie w Audi będzie po środku dość nudno taki średniak

AR albo ci się spodoba lub nie - to jest specyficzne auto - tylko bierz na testy benzynę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A szybkie Lexusy w sedanie? , nawet podobne do G20 z tyłu :wink:
Opublikowano
Chyba bmw sie wystraszyło :mrgreen: . Dostalem VIN autka :mrgreen:

 

no to już chyba tylko ja tu zostałem z "ręką w nocniku"

Opublikowano
Chyba bmw sie wystraszyło :mrgreen: . Dostalem VIN autka :mrgreen:

 

:cool2: Super! Dostales juz jakaś datę dostawy?

Opublikowano
Chyba bmw sie wystraszyło :mrgreen: . Dostalem VIN autka :mrgreen:

Kiedy zamawiałeś samochód i czy miałeś Harmana na pokładzie?

 

Auto ma wszystko co bylo do zaznaczenia w konfigu , procz webasto ( do dyszla bym bral, ale do benzyny, zbędna masa i obciążenie ) :mrgreen:


Nie mam nic obciętego z wyposażenia. Wszystko jest na swoim miejscu.

Opublikowano
Chyba bmw sie wystraszyło :mrgreen: . Dostalem VIN autka :mrgreen:

Kiedy zamawiałeś samochód i czy miałeś Harmana na pokładzie?

 

Auto ma wszystko co bylo do zaznaczenia w konfigu , procz webasto ( do dyszla bym bral, ale do benzyny, zbędna masa i obciążenie ) :mrgreen:


Nie mam nic obciętego z wyposażenia. Wszystko jest na swoim miejscu.

A kiedy zamawiałeś?

Opublikowano
Chyba bmw sie wystraszyło :mrgreen: . Dostalem VIN autka :mrgreen:

 

no to już chyba tylko ja tu zostałem z "ręką w nocniku"

 

Nie tylko Ty. Również czekam nie mając podanego żadnego sensownego terminu (auto zamówione w grudniu 2020)

Opublikowano

Ja, gdybym stanął ponownie przed wyborem nowego, usportowionego sedana i miał tą wiedzę którą mam dzisiaj, raczej na pewno nie wybrałbym BMW ponownie. Osobiście, jestem KOMPLETNIE rozczarowany swoją G20, do tego stopnia że tylko kwestią czasu jest jakaś cesja i zakup czegoś innego - także jakby komuś się opóźniało zamówienie i szukał //M 330i RWD z Portimao Blue to pisać priv ;)

Akurat przesiadłem się z AR Giuli Veloce na BMW i mogę tylko potwierdzić, że ten pierwszy to wspaniały samochód. W BMW się kompletnie nie odnajduję, mam wrażenie że wszystko jest nie tak jak być powinno i coraz bardziej drażni mnie ten samochód. Chyba po prostu to nie jest marka dla mnie ;)

Polecam spojrzeć na konkurencję - bo BMW wcale nie prowadzi się lepiej od Alfy, wcale nie jest bardziej komfortowe od Mercedesa i nie jest lepiej wykonane od Audi.

Opublikowano

Odważna wypowiedź powyżej - doceniam szczerość!


Widzę, że we wcześniejszych postach przewinął się wątek Volvo i pomyślałem, że dodam od siebie kilka uwag w tej materii.


Przez ostatnie dwa lata miałem V90 T6 (320 KM) w wersji cross country. Oczywiście nie proponuję zamiany G20 na V90, ale chciałem wyrazić ogólną opinię na temat Volvo.


W skrócie, są to fantastycznie zaprojektowane i świetnie poskładane auta. Jeśli ktoś nie ma imperatywu na 6-cylindrowy motor, ani na rajdową jazdę po ciasnych zakrętach, to S60/V60 będzie pod każdym względem świetnym wyborem. Komfortowo, bezpiecznie, nienachalnie, w przyjemnym skandynawskim designie. Ja ze swojego łosia byłem mega zadowolony... ale zwyciężył imperatyw 6-cyl i nastąpiła cesja leasingu.


Silnik i skrzynia biegów są trochę leniwe i trzeba mieć tego świadomość. Do jazdy na co dzień - super. Ale w trasie, przy wyprzedzaniu, trzeba oduczyć się przyzwyczajeń z BMW. Nie jest to cecha dyskwalifikująca - tylko dobrze wziąć auto na dłuższą jazdę w różnych warunkach i sprawdzić, czy taki charakter jazdy komuś odpowiada.


Druga rzecz, Volvo sprawia wrażenie auta bardziej filigranowego od BMW. Nie chodzi o wagę, tylko takie poczucie przebywania w samochodzie mniej przypominającym wypluszowany sejf. W BMW (moim starym F10, a także w różnych modelach testowanych przed niedawnym zakupem) zawsze towarzyszy mi poczucie jazdy solidnym czołgiem - sztywność konstrukcji i zwartość całości robią swoje. W Volvo jest więcej takiego poczucia lekkości, które przekłada się na precyzję prowadzenia i dobre wyczucie samochodu (a mówimy o pięciometrowym kombi na szczudłach! ;) ).


W kwestii wyposażenia - nie mogłem narzekać na nic. Fotele pierwsza klasa. Materiały we wnętrzu także (choć w serii 60 są z ciut niższej półki niż w serii 90). Tylko koniecznie trzeba brać z opcją szyb laminowanych, jest wtedy zauważalnie ciszej we wnętrzu.


Fajny jest system obsługi. Wymaga przestawienia po jeździe BMW, ale szybko się go docenia za jego łatwość obsługi i przejrzystość. Jest jak IKEA - prosto, sensownie, bez wodotrysków. Szybko się do tego przyzwyczaiłem i w czasie jazd obecnymi BMW (seria G) bardzo trudno było mi się odnaleźć w iDrive... w Volvo korzystałem z wbudowanej nawigacji, bo jest bardzo dobra i ma gadżet informujący o zbliżaniu się do fotoradarów. W BMW chyba czeka mnie jazda z Waze albo Google... :/


Reasumując: nie skreślać Volvo z listy opcji za szybko. To są świetne auta



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Dziękuję 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Dla mnie bardzo dużym minusem Volvo (poza designem wewnętrznym, który zupełnie mi nie leży) jest ograniczenie max prędkości.
Opublikowano
Ja, gdybym stanął ponownie przed wyborem nowego, usportowionego sedana i miał tą wiedzę którą mam dzisiaj, raczej na pewno nie wybrałbym BMW ponownie. Osobiście, jestem KOMPLETNIE rozczarowany swoją G20, do tego stopnia że tylko kwestią czasu jest jakaś cesja i zakup czegoś innego - także jakby komuś się opóźniało zamówienie i szukał //M 330i RWD z Portimao Blue to pisać priv ;)

Akurat przesiadłem się z AR Giuli Veloce na BMW i mogę tylko potwierdzić, że ten pierwszy to wspaniały samochód. W BMW się kompletnie nie odnajduję, mam wrażenie że wszystko jest nie tak jak być powinno i coraz bardziej drażni mnie ten samochód. Chyba po prostu to nie jest marka dla mnie ;)

Polecam spojrzeć na konkurencję - bo BMW wcale nie prowadzi się lepiej od Alfy, wcale nie jest bardziej komfortowe od Mercedesa i nie jest lepiej wykonane od Audi.

 

Ciekawa uwaga. Ja siedziałem w Audi A4 i w Alfie , nie brałem na jazdy testowe, bo już wiedziałem że jest VIN i kompletne wyposażenie, więc nie cudowałem.


Audi - moim zdaniem nie jest lepiej wykonane, bym powiedział że jest gorzej. Taki typowy niemiecki VAG. Do tego ten tablet na desce, tak posadzony od niechcenie do mnie nie przemówił. Za to Virtual Cokpit klasa sama w sobie, BMW powinno brać przykład jak robić cyfrowe zegary


Alfa- nie jeździłem ,ale w środku czułem się jak w aucie z 2010 roku , przepraszam, ale daleko im do jakości marki premium


Mercedesa - nigdy nie brałem pod uwagę, ze względu na środek nowej C , który mnie odstrasza i wszystko nie AMG kojarzy mi się z panami w kaszkiecie z wąsem , a na AMG jeszcze trochę brakuje $$$ :mrgreen:

Opublikowano
Dla mnie bardzo dużym minusem Volvo (poza designem wewnętrznym, który zupełnie mi nie leży) jest ograniczenie max prędkości.

 

To się zdejmuje za 300 PLN , ba nawet można z Volvo zagadać i też zdejmują w ASO za kilka $$$ :mrgreen:


Gdyby 330i się nie wyprodukowała to chyba właśnie poszedł bym w Łosia.. nie wiem jakoś przyjemnie mi się zrobiła we wnętrzu tego auta. Chociaż zdaje sobie sprawę że utratę wartości mają większą niż BMW i trudniej je sprzedać, a prowadzenie nie dorasta do pięt RWD

Opublikowano
Wiem, że stawianie tez na pojedynczej obserwacji jest - delikatnie mówiąc - naciąganiem, ale tak tylko w kontekście wypowiedzi powyżej powiem, że mój łoś znalazł nowy dom raczej szybko (3 miesiące "wisiał" na FB; więc wrzuciłem na OLX i niecały miesiąc później już go nie miałem). U mnie "problemem" były warunki leasingu - wysokie raty (niski wkład własny, opcja "all inclusive" z ubezpieczeniem, etc.)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Dla mnie bardzo dużym minusem Volvo (poza designem wewnętrznym, który zupełnie mi nie leży) jest ograniczenie max prędkości.

 

To się zdejmuje za 300 PLN , ba nawet można z Volvo zagadać i też zdejmują w ASO za kilka $$$ :mrgreen:

 

Domyślam się, że można, ale w nowym aucie - jak zapewne wiesz - lepiej nie mieszać w elektronice, bo potem mogą być problemy z uznaniem czegoś na gwarancji. Jeżeli można oficjalnie w ASO, to zmienia postać rzeczy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.