Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie trawie start stop. Więc ustawiam sport ind i start stop jest wyłączony. Fakt za każdym wsiadaniem wysiadaniem trzeba wybrać tryb , ale jest to jedno naciśnięcie jednego przycisku:).

Ja przed zakupem 330i jeździłem około 4 miesiące 330 i 320d I dzięki Bogu źle mi zamówili auto i wykorzystałem możliwość ponownego zamówienia i wybrałem 340i. Jeżeli możesz wydać więcej wybierz 340. Po dwóch latach jeżdżenia w mojej ocenie to mega fajne auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie trawie start stop. Więc ustawiam sport ind i start stop jest wyłączony. Fakt za każdym wsiadaniem wysiadaniem trzeba wybrać tryb , ale jest to jedno naciśnięcie jednego przycisku:).

Ja przed zakupem 330i jeździłem około 4 miesiące 330 i 320d I dzięki Bogu źle mi zamówili auto i wykorzystałem możliwość ponownego zamówienia i wybrałem 340i. Jeżeli możesz wydać więcej wybierz 340. Po dwóch latach jeżdżenia w mojej ocenie to mega fajne auto.

 

Jeśli przekodujesz auto będzie startowało z wybranego poziomu (Eco/comfort/sport) wtedy nie będzie trzeba tego za każdym razem naciskać.

Mam zamiar to zrobić.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Tak wiem ale mam gwarancje 5 lat i nie chciałbym jej stracić. Pozatym wcisnięcie przycisku weszło w krew i wogóle tego nie zauważam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hey,


Nie chce robić spamu w wątkach innych, a szczególnie w opóźnieniach. Niestety nadal nie wiem czy i kiedy moje "śmigło" się wyprodukuję, więc zaczynam szukać alternatywy, aby nie zostać na lodzie :mad2:


Może, ktoś miał podobny dylemat, lub finalnie wybrał coś innego zamiast g20 ?


Dla mnie ważny jest mocny PB silniki tak od 250 HP w górę, wielkość g20, może być ciut mniejsze, ale nie większe. Naped RWD lub AWD ;) i możliwość ESP OFF .


Audi a4 -> nie mam wiedzy jak VAGI jeżdżą , jak silniki TSI ?


Jaguar XE p250 - wolniejsze od BMW, praktycznie brak informacji w necie , tylko tyle że się cudownie prowadzi i dużo pali.


Mercedes C- odpada tego nowego tabletu nie zaakceptuje


Gulia - ale to Alfa :mrgreen:


Chyba jeszcze jest Volvo s60 - ale nic kompletnie o tym nie wiem, też brak informacji w internecie :roll:

 


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

male-bmw-2.png
Opublikowano


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

 

Podziekuje za oferte, w moim przypadku:

1) Sedan = odpada

2) uzywane = odpada

3) 450 ps = brak gwarancji = odpada

4) zakup za gotowke = odpada


Dzieki tez pozostalym poki co za ich wklad w dyskusje i zobaczymy jak sie watek dalej rozwinie.

Z mojej strony na pewno jazdy testowe 330i vs 340i o ile gdzies takie auta znajde i dam szanse Alfie, pomimo, ze jest sedanem. W BMW tylko Touring wchodzi w gre.

Opublikowano


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

 

Podziekuje za oferte, w moim przypadku:

1) Sedan = odpada

2) uzywane = odpada

3) 450 ps = brak gwarancji = odpada

4) zakup za gotowke = odpada


Dzieki tez pozostalym poki co za ich wklad w dyskusje i zobaczymy jak sie watek dalej rozwinie.

Z mojej strony na pewno jazdy testowe 330i vs 340i o ile gdzies takie auta znajde i dam szanse Alfie, pomimo, ze jest sedanem. W BMW tylko Touring wchodzi w gre.

 

Pisałeś wcześniej, że nie bierzesz pod uwagę Merca. Masz podobne wymagania co do nowego auta co ja, must have touring/kombi/itp. G21 jest piękna, ja za szybko się zdecydowałem na g20 i trochę żałuję. Ale wracając do Merca, nie myślałeś o CLA 35 shooting brake np? Z tą Alfą ostrzegam żebyś się nie zdziwił, dużo więcej frajdy niż 330i nie mówiąc już o 320i. Niestety jak masz dzieciaki (u mnie 2+2) to wybór Alfy kłóci się trochę z logiką, bagażnik mały, słabo ustawny, dużo mniej miejsca z tyłu, infotainment słaby. Te wszystkie minusy rekompensuje i je przewyższa przyjemność z jazdy Alfą (subiektywnie) ten samochód się cudnie prowadzi. Duża szkoda że nie zrobili Giulii sportwagona i nie dali jakiegoś silnika pod 350 kunia. Alfa dostała nowe światła i nowe zegary, co do świateł nie miałem okazji ich przetestować ale zegary jestem pozytywnie zaskoczony, dużo ładniejsze niż w BMW. Pomimo że mam g20 to kusi mnie żeby się przesiąść do Giulii :cry2: no chyba żebym miał 340i/340d to o Alfie zapominam. Pozdro :)

Opublikowano

Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.

 

To nie lepiej wziąć sedana i hak holowniczy? Ja wcześniej woziłem rowery w środku samochodu, a teraz mam bagażnik na hak i to rozwiązanie jest 100 razy wygodniejsze.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.

 

To nie lepiej wziąć sedana i hak holowniczy? Ja wcześniej woziłem rowery w środku samochodu, a teraz mam bagażnik na hak i to rozwiązanie jest 100 razy wygodniejsze.

 

W przypadku BMW oczywiscie, ze lepiej brac Touring. Nawet jesli rowery mialy by byc na haku. Z rowerami poza autem, jest tem problem, ze troche szkoda zima jechac z nimi do hiszpanii przez pol Europy gdy sa na zewnatrz. Ale wiadomo to sytuacja raz do roku. Mozna przezyc. W sezonie na krotkie dojazdy mozna je wrzucac na hak czy na dach.


 

Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

 

Gdzie Leon ST... Mialem poprzedniego i bardzo chcialem sie przesiasc na nowy model i to w wersji/marce Cupra, ale wyglad i wykonanie tego auta spowodowalo, ze dalem sobie spokoj. To 3 klasy nizej jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

 

Też jestem tego zdania że 340i to auto idealne, choć osobiście sporo jeżdżę i prawdopodobnie wybrałbym 340d.

Touring wybrałem ze względów praktycznych, ale przyznam, że obecnie chyba bardziej mi się podoba niż sedan.

Z Mercedesów miałem okazję przymierzyć się do GLA i przyznam, że to całkiem przestronne auto czego nie można powiedzieć właśnie o CLA.


Pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem do CLA znajomej, co się wycieraczek naszukałem to moje ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 21.03.2023 o 15:43, lol19pl napisał(a):

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

Jeżdżę 2 lata A45s, z racji potrzeby haka oraz większego bagażnika rozważam G21, jeździłem 330i i 320i i jestem wręcz przeciwnego zdania.

Jak ktoś ma jeszcze w głowie co spełnia kryteria kombii + hak + przyzwoita moc i prowadzenie, a nie zostało w wątku poruszone, to chętnie przygarnę.

U mnie w grze zostało BMW G21, Merc C43 i CLA35/45 SB.

Audi jest brzydkie i bezpłciowe, VW nudny, Cupra jakoś mnie nie urzekła. Volvo v60 trzeba czekać rok i brać plug in.

Suvów nie chce, próbowałem X3 i GLA, dobre samochody, ale się nie przekonałem.

 

 

Opublikowano

Ciężko po A45s coś polecić... Chyba tylko M240 lub M2 z hakiem 🙂 Dźwięku jak w A45s już nigdy nie będzie w serii i tego wkręcania na wysokie obroty... zrobili niezłego potworka zbudowanego na dwulitrówce. Nigdy nie byłem fanem mercedesa ale A45s po przejechaniu daje dużo do myślenia, nawet starsze c63s poza dźwiękiem messerschmitta i V8 nie zrobiło większego wrażenia...

Ciężki wybór przed Tobą.

Może genialne RS3 sedan również z hakiem? Mniej dzikie ale jeździ pięknie i teraz wśród hot hatchy brzmi jak trzeba 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

RS3 jeździłem i mnie nie kupiło. Wygląda tak samo jak a3 za 100k golas 🙂 Jeździ dobrze i jest bardziej miękkie niż A45. Poza tym muszę mieć coś większego niż pod kątem bagażnika - czyli kombii/ SB. RS3 ma fatalny bagażnik pod kątem otworu - do Ibizy wiecej wchodziło.

Za to poprzednią generację uwielbiałem i sporo jeździłem, nawet takim na 650KM zdłubanym 😮

 

 

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.09.2023 o 13:26, nutty_10 napisał(a):

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

C43 ma silnik z C43. Odrobinę inny niż w A45, ale to nadal 2.0 R4. Tak samo jak Supra, 540i czy M340i mają B58 - ale każdy odrobinę inny. Jednak nie zmienia to faktu, że jest to silnik z rodziny B58 🙂

15 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Chyba tylko pozostaje M340i... podobnie jak u mnie. Ciezko o mocne kombi, z dobrym prowadzeniem. 

Jest jeszcze M3 😁 oraz RS4 i RS6.

Można mieć 550i z hakiem, E-klasse 53 AMG w kombi.

Wszystko kwestia pieniędzy...

Ja mam C43 AMG w budzie w205 kombi (S205) i zastanawiam się nad przesiadką na M340i 😁 Niestety - to ciężki wybór. Trudno znaleźć coś lepszego niż M340i - a i ten ma swoje wady (brzydka deska po lifcie, baterie, hybryda, asystenci prędkości nie do wyłączenia, start-stop ciągle aktywny po uruchomieniu, GPF, brak fizycznych przycisków do klimy i navi itp.

Fajnie byłoby wrócić do BMW, ale Mercedes jest lekki (z 200kg mniej niż 3er) i ma świetny balans - chyba lepszy niż M340. Nowy C43 to już ciężka krowa 😞

Edytowane przez Dasonen
Opublikowano

Baterie i hybryda nie przeszkadzają, a nawet przeciwnie. Asystentów wyłączasz i jest git. Ja z tego badziewia nie korzystam.

Co do ekranu - byłem mega przeciwnikiem, ale jak rozpoznawałem i wsiadłem do i4, to zacząłem zmieniać zdanie. Ciężko to cieżko, ale przekonało mnie 100% zajętej powierzchni bez skosów w pianoblacku.

Używanie klimy z wyświetlacza nie jest problemem. Okazało się że automatycznie działa fajnie. Jak ustawiłem temperaturę to nie mam potrzeby często gmerać.

Większość rzeczy ogarnia się przy pomocy pokrętła. Nawet CarPlay. I nie ma wywalcowanego ekranu.

I do auta w Polsce polecam webasto. Kocham to rozwiązanie.

Start stop wyłączać przyciskiem sport indywidual, gdzie wszystko możesz ustawić w komfort.

A spalanie, podobne a nawet mniejsze niż w Cuprze 4x4 z roku 2017. Na trasie przy 120/140 o dobry litr na 100km. Miodzio.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 25.09.2023 o 13:26, nutty_10 napisał(a):

RS3 jeździłem i mnie nie kupiło. Wygląda tak samo jak a3 za 100k golas 🙂 Jeździ dobrze i jest bardziej miękkie niż A45. Poza tym muszę mieć coś większego niż pod kątem bagażnika - czyli kombii/ SB. RS3 ma fatalny bagażnik pod kątem otworu - do Ibizy wiecej wchodziło.

Za to poprzednią generację uwielbiałem i sporo jeździłem, nawet takim na 650KM zdłubanym 😮

 

 

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

na pewno ale softowo zdławiony tak samo jak robi bmw , być może drobne różnice konstrukcyjne... 

a45s fajny bączek ale tam siedzą tylko 4 cylindry i nie wiem jak tu można mówić o extra dźwięku 🙂 

sympatyczniej brzmiało poprzednie rs3 kolega miał na 700+ porobione .... 

ja na twoim miejscu rozważyłbym nowe m3 kombi idealne daily , ewentualnie m340i kombi bo rabaty dobre wróciły nie wiadomo na ile zaraz kolejną srandem.... wymyślą 

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.