Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam problem z bmw 335d, po trasie około 40km mieszanej jazdy podjechałem do sklepu po około 10 min, ku mojemu zaskoczeniu silnik nie chciał zapalić, po około 5 sekundach kręcenia wyłączyłem zapłon i jeszcze raz próbowałem odpalić tym razem odpalił po 3 sekundach wyglądało to tak że on chciał zapalić (chciał zaskoczyć) ale jakby nie dostawał paliwa więc pomyślałem że może to być pompka paliwa w baku ale nie było żadnego spadku mocy dławienia się czy czegoś z tych rzeczy, pojechałem odrazu do domu i zgasiłem silnik po 15 min postoju sytuacja się powtórzyła a było nawet gorzej więc zostawiłem samochód na noc, dzisiaj poszedłem zobaczyć czy coś się zmieniło i teraz w ogóle nie chce zapalić tak jakby nie miała paliwa nie chce nawet spróbować zaskoczyć, co prawda długo nie kręciłem ale 3 próby po około 5 sek bez żadnych chęci na odpalenie, podpiąłem kompa i sprawdziłem błędy :


4B0A Vorfoederdrucksensor, signal

4030 Abgastemperatursensor vor Katalysator, signal

4D2D(BRAK OPISU)

4D3D(BRAK OPISU)

4C3D(BRAK OPISU)


te pierwsze błędy były już wcześniej ten pierwszy nie wiem od czego jest nie mogę znaleźć informacji, ten drugi prawdopodobnie przez to ze dpf jest wycięty i jest pusta pucha


P.S- silnik wcześniej odpalał bez zarzutu lecz dochodziły z niego dźwięki cykania, wyczytałem że może to być wina wtrysków ale spalanie 8,5l średnie i nie było żadnego spadku mocy, chciałem rano sprawdzić korekte wtrysków ale nie zapalił ;(

Jutro sprawdzę pompkę paliwa i wymienię filtr paliwa, jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę o pomoc i z góry dziękuje

Opublikowano
Dziękuję wszystkim za pomoc, problemem okazał się zatkany filtr paliwa, wymieniłem i wszystko śmiga, a co do tego pierwszego błędu czujnika ciśnienia wstępnego możliwe że czujnik uszkodzony?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak miałeś zapchany filtr paliwa i piłowałeś cały układ na pusto to cały układ paliwowy jest do wypłukania. A czujnik uratował Cię przed remontem.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Chciałem dzisiaj wyczyścić zbiornik ale okazało się że jest czysty, nie ma syfu ani błota

Silnik teraz odpala po 2 sekundach a zawsze odpalał na draśnięcie, zauważyłem też że pompka dostaje prąd jak zaczyna kręcić rozrusznik, czy nie powinna chwilę przed odpaleniem? Albo czy jest możliwość że przez ten zatkany filtr zapowietrzyła się pompka vp? To że odpala po tych dwóch sekundach jest spowodowane chyba tym że paliwa nie dostaje bo żadnego spadku mocy nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.