Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam problem z brakiem mocy i falowaniem obrotów na postoju ale tylko po około minucie od zatrzymania się. Bardzo sporadycznie po odpaleniu. Wstawiam filmy z INPA na biegu jałowym i podczas jazdy.

Po zerowaniu adaptacji zrobiłem 130km na samej benzynie. Korekta długoterminowa lftt 1 wynosiła - 20 przed nagrywaniem, nie wiem dlaczego tylko ona się wyzerowala. Wszystko wskazuje na vanos ale po resetowaniu przez klemy przez chwilę jest ok, gazownik coś tam porobił i jeden dzień było ok. Spalanie w normie.

https://youtu.be/eYjIu53UOUU - z jazdy

https://youtu.be/IbZEJc8OLcA - na postoju.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałeś pokazać jak pracuje vanos.

Długo kręci nim odpali?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Właśnie w inpie jak wybieram silnik m52 to nie mam zakładki vanos, ale jak wybiorę m52 US bądź m52 nowe to jest vanos ale cały czas błędy inpy mi wyskakują. I nie mogę kompletnie nic sprawdzić. Mam Ista ale nie wiem jak sprawdzić w tym vanos. 2-3obroty rozrusznikiem i pali. Po 2 tyg postoju zapalił odrazu. Ogólnie normalnie odpala. Podmieniłem przeplywke i tak samo pokazuje na biegu jałowym 9kg/h czasami 8kg/h na mojej dokładnie tak samo a chyba powinno być 12.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Będzie 12 jak klimę włączysz, sprawdź czy lewego powietrza nie dostaje (kup autostart i psikaj po całym kolektorze, strach dolotowych i po odmie). Dzieje się tak tylko na gazie czy na obydwu paliwach?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj lewego powietrza
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie odma walnięta, albo przewody.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma tragedii, poszukaj manualna to pójdzie łatwo.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Max 2 piwa (przy większej ilości może być problem przy składaniu), odrobina cierpliwości.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Coś tam porobiłem ale kolektora nie ściągałem. Psikalem wszędzie gdzie wlazło, Dmuchałem dymem no i na 99% lewizny nie ma. Autko lepiej chodzi nie ma żadnych wątpliwości. Ale wypadanie zapłonu pozostało. Podmieniałem cewke na inną i to samo.

Film z INPA.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na którym cylindrze wypada zapłon? Na 2?

Auto chodziło teraz na pb czy LPG?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Na drugim dokładnie. Po złożeniu wszystkiego skasowałem adaptacje. Przejechałem 46km narazie. Wcześniej było tak że im dłużej stał to i zaczynało na 6stym wywalać.

Tylko na benzynie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś świece?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To przeglądnij bo tu chyba tkwi przyczyna. Zwłaszcza 2 cylinder od rozrządu.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Denso K20TT
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
To przeglądnij bo tu chyba tkwi przyczyna. Zwłaszcza 2 cylinder od rozrządu.

Dlaczego akirat drugi cylinder?

Widać na załączonych filmach że na 2 są problemy i czasami 6.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, drugi najbardziej odbiega od pozostałych. Dlatego ja bym sprawdził świece. Cewki były podmieniane i nic to nie zmieniło. Lewe powietrze wyeliminowane. Dzieje się to na gazie i na benzynie więc wtrysk pb też wykluczam. Podejrzewam że właściciel nie wie kiedy świece były wymieniane :)
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Podejrzewam że właściciel nie wie kiedy świece były wymieniane :)

No dokładnie. :D

Patrzyłem korekty długo terminowe po przejechaniu 70km na benzynie, nr1 jest na - 5 a nr 2 na +2. Cylindry bez zmian.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.