Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


Zamówiłem właśnie m550i i nie mogę znaleźć informacji o dokładnym wyposażeniu, a mam możliwość jeszcze drobnych zmian w konfiguracji.


Zależy mi na tym, żeby samochód czytał znaki, ale nie chcę opcji utrzymania na pasie ruchu, szczególnie z ingerencją w kierowanie. Kilka razy jeździłem takimi autami i przeszkadzało mi to bardzo.


Pytanie do osób, które mają nowe G30 i posiadają tempomat aktywny do 160 km/h - czy wtedy działa rozpoznawanie znaków drogowych?

Drugie pytanie do osób, które mają asystentów - Czy da się na stałe wyłączyć ingerencję w kierowanie, czy trzeba to robić za każdym razem tak jak Start STOP?

Opublikowano

Drugie pytanie do osób, które mają asystentów - Czy da się na stałe wyłączyć ingerencję w kierowanie, czy trzeba to robić za każdym razem tak jak Start STOP?

Da się na stałe wyłączyć. Konfigurujesz "indyvidual", czy jakoś tak.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie byłbym taki pewny, w g20 z początku 2020 też się dało na stałe a od sierpnia już nie.
Opublikowano
Oczywiście da się wyłączyć ingerencję konfigurując zielony przycisk obok awaryjnych. Nie trzeba uruchamiać za każdym razem i nie będzie ingerował w utrzymanie na pasie. Rozpoznawanie znaków chyba zawsze działa.
Opublikowano
Mam G31 2021, jeżdżę z tymi asystami i przyznam, że działa to bardzo dobrze na tyle, że nie wpadłem na pomysł żeby wyłączać. Jestem też zdziwiony, że te samochody są praktycznie autonomiczne, same jadą, skręcają. Puścisz kierownicę to po kilku sekundach zaczną się alerty aż w końcu zacznie się samoczynnie zatrzymywać, ale wg mnie to wszystko jednak wyraźnie zwiększa bezpieczeństwo. Aktywny tempomat jeździ i zachowuje się jakby prowadził człowiek, bardzo naturalnie z zachowaniem rozsądnych, nieprzesadnie dużych odstępów.
Opublikowano
Mam G31 2021, jeżdżę z tymi asystami i przyznam, że działa to bardzo dobrze na tyle, że nie wpadłem na pomysł żeby wyłączać. Jestem też zdziwiony, że te samochody są praktycznie autonomiczne, same jadą, skręcają. Puścisz kierownicę to po kilku sekundach zaczną się alerty aż w końcu zacznie się samoczynnie zatrzymywać, ale wg mnie to wszystko jednak wyraźnie zwiększa bezpieczeństwo. Aktywny tempomat jeździ i zachowuje się jakby prowadził człowiek, bardzo naturalnie z zachowaniem rozsądnych, nieprzesadnie dużych odstępów.

 

Ja nie uważam że one są złe, bo poprawiają bezpieczeństwo.. chodzi mi tylko o opcję, która wyrywa mi kierownicę jak najadę na pasy, a ja muszę się z nią siłować... po prostu mi to przeszkadza. Reszta asystentów jest jak najbardziej ok.

Opublikowano
W G20 z lipca 2020 nie da się. Przy konfigurowaniu Indyvidual jest nawet komunikat, ze podana opcja zostanie ponownie właczona po ponownym uruchomieniu silnika.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Pisałem o tym wyżej, że w nowych egzemplarzach może być tak samo jak w g20.
Opublikowano
W G20 z lipca 2020 nie da się. Przy konfigurowaniu Indyvidual jest nawet komunikat, ze podana opcja zostanie ponownie właczona po ponownym uruchomieniu silnika.

 


Panowie, robi się bałagan. Kolega pytał o G30. Dla porządku, w mojej poliftowej G30 z listopada jest pełna konfiguracja asystentów którą zapamiętuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.