Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano


Witam , ratujcie bo juz mi cycki opadaja . problem polega na drganiach powrownywalnych do uszkodzonej podpory walu napedowego w 40 procentach , zaczynaja sie od 70km/h do 140km/h

-wymieniona podpora walu (stara byla OK )

-wynienione przeguby gomowe (stare byly ok)

cale zawieszenie tylne sztywne ja Ch...

poduszki silnika i skrzyni ok i bez zarzutu

Kola - jak i na zimowych 19cali tak i na letnich 20cali identytczne objawy , auto ma 208 dkm przebiegu .

Myslelem tez o bledzie tylnego zawieszenia znaczy poduszki :?: ? moze ? :?:Czasem po dojechaniu na miejsce slysze kompresor , ostatnio podczas nischkich temperatur usiadla na poduszkach :shock: od tamtek pory bez zarzutu Mial ktos taki przypadek ?

Prosze o pomoc :mad2:

Opublikowano

konwerter ? hmmm sam niewiem ale nie wydaje mi sie . Dzisiaj z samego rana zastalem jak siedziala na tylnym zawieszeniu !

zastanawim sie czy to moze byc glowna przyczyna ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Miechy tu raczej nie są problemem. Sprawdź jeszcze tuleje/poduszki tylnego wózka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
konwerter ? hmmm sam niewiem ale nie wydaje mi sie . Dzisiaj z samego rana zastalem jak siedziala na tylnym zawieszeniu !

zastanawim sie czy to moze byc glowna przyczyna ?

Skoro miechy sa do wymiany (to czy sa problemem czy nie) to nalezy je wymienic bo np. zabijesz kompresor.

Ale owszem, moga byc problemem bo jak nie dobija cisnienia to sa 'miekciejsze' i bardziej podatne na drgania itp.



Wywaz koła na hunterze.

A dwa...

Tarcze hamulcowe tyl>?

Opublikowano

dziekuje Wam za podpowiedzi ! :clap:

problem odnaleziony , delikatnie naderwana, uszkodzona jedna z tuleji zawieszenia mostu napedowego i miechy tak czy inaczej zamowione

jutro na podnosnik i powinno byc git :dance:

Opublikowano

No to lipa:( Sporo tematów o drganiach jest na forum i nikt tego nie może właściwie zdiagnozować.

Zastanawia mnie temat tego konwertera skrzyni biegów.

Opublikowano (edytowane)
U kilku z userów przy takich objawach i walce przez kilka miesięcy z drganiami winnym okazał się dyfer a konkretnie flansza. Sprawdź, ale zacznij od porządnego wyważenia kół z testem drogowym. Edytowane przez Bebic
Opublikowano

problem znaleziony !

okazalo sie ze jeden z nowych miechow byl lipny , po zamianie na dobry pacjent ''wydrowial ''

Reasumujac powodem drgan byly uszkodzone miechy ! ktore nie trzymaly cisnienia i kolo zaczynalo tanczyc w gore i w dol wraz z cala reszta zawieszenia . :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.