Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymienia sie cale wahacze, nie tuleje. Tuleje masz jedna, wymienna, nr3.
Opublikowano (edytowane)
Do dolnych wahaczy. Siedzą w belce zawieszenia, po jednym na stronę. Edytowane przez Skimir
Opublikowano

Bo trochę tam namieszane. Piszesz, że masz 8 tulei do wymiany a na obrazku masz 4 kółka :-)

Wahacze 14, 18 i 19 masz w całości razem z tulejami (nie da się ich wymienić.

Nr 3 to tuleja pływająca - wymienna.

Dalej na połączeniu wahacza dolnego tam gdzie jedno z kółek masz tą tuleję co pokazałeś z allegro (jej na tym rysunku nie ma, będzie na innym).

Tuleje nr 2 są dwie - po jednej na końcach wahacza 11. Na Twoim rysunku widać tylko jedną bo druga ta od strony belki będzie uwidoczniona na innym schemacie...


Takie klocki to są :-)

Opublikowano
Na początku myślałem, że skrzypią te tuleje, które są od strony piasty, ale po zdemontowaniu wahaczy wyglądają jak nowe. Za to te przy belce już prawie nie mają gumy, jak jade po dziurach to strasznie tłucze mi z tyłu i nie mam przyczepności, no i w dodatku strasznie skrzypią. Przebieg to 430 tys
Opublikowano

Pytanie do kkx5.

Faktycznie te tuleje tak ciężko założyć?

One są dzielone i najpierw je trzeba ścisnąć i dopiero wtedy wciskać?

Chodzi o dostęp (bo rozumiem, że nikt belki nie będzie ściągać aby ją na prasę postawić) czy jest jakiś inny problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie, jak chcesz je scisnac? A w srodku sie rozchodza i klops, zahaczaja o scianki ramy i koniec. Upewnij sie 10razy czy na pewno masz tam problem, nigdy nie widzialem tych tuleji wybitych.
Opublikowano

.................. wszystko da się wymienić bo po nr oem można dobrać odpowiednie tuleje w zamiennikach ewentualnie całe wahacze ..................... wystarczy tylko "trochę poszukać" i pogląd jest co i jak:


2019.02.02 Remont dosłownie i w przenośni.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=314799&start=60

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... no napisales... dolne tuleje sanek... kolejne siwe wlosy... do tego zmierzam :D
Opublikowano
Ale skoro u mnie skrzypią i nie da się odkręcić tej śruby, więc nie da się zmienić kąta, a opony mi strasznie drze, no i ciągle stuka, to chyba nic innego poza wymianą nie wchodzi w grę?
Opublikowano

Jeśli...

Pisałeś, że to będzie robić mechanik - niech walczy, może ma jakiś sposób. Skoro trzeszczą... Śruba się musi dać odkręcić, to nie są śrubki, które się szybko urywają. Namoczyć jakimś odrdzewiaczem i próbować odkręcać. Jak zniszczysz to trzeba nową dać, wtedy będzie regulacja pracować.


Ja dla tego pytałem kkx5 w czym jest problem bo sam tych tulei dzielonych nie robiłem. Sam się zacząłem zastanawiać czy problem z wymianą tych tulei wynika z kiepskiego dostępu do otworu w belce czy z konstrukcji i sposobu wprasowywania tulei.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.