Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem pojawił mi się olej w płynie chłodzącym. Nie sądzę, aby była to uszczelka pod głowicą bo niecały miesiąc przed zauważeniem były wymieniane świece i sprawdzana kompresja na tłokach i wyszło książkowo i równo na wszystkich czterech. Innych objawów uszkodzonej uszczelki nie ma, ktoś podsunął mi pomysł, że może to być olej z układu wspomagania, ponieważ pompa wody i wspomagania są ze sobą zintegrowane na jednym kole pasowym i mają łączony wspólny wałek który je napędza ale czy tam może dojść do zmieszania się cieczy?

Ktoś coś wie na ten temat ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.