Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema! Mam nadzieje, że dobry dział.


Temat stary jak rzeka, od razu mówię, że przeszukałem internet ale odpowiedzi na moje pytanie nie były wystarczające (lub były nieaktualne). A mianowicie - jak wyglądają koszta utrzymania E63? Czy zarabiając 9k(koszta życia ~3.5k) dam rade utrzymać tę furę?


Aktualnie jeżdżę Mondeo MK5 i pomimo tego, że komfortowe daily, to powiewa nudą. Miałem okazje ostatnio przejechać się E63 kumpla i się zakochałem. Chciałbym takowy nabyć. Interesuje mnie 645, ewentualnie 650. Trzymałbym przez cały rok w garażu żeby coś pośmigać latem "do kościoła", bo nie sądzę abym chciał nim jeździć na codzień przez cały rok. Da się kupić coś sensownego w granicach 40-50k? Może być anglik.

Opublikowano

Siemka,mam tylko 630 :D od okolo 5 lat. wiec moge tylko wyrazic swojaa opinie na temat budy ,elektryki ,zawieszenia..Z beemkami do czynienia od 30 lat swoimi i znajomych i wniosek jest jeden..kupisz po taniosci ulepa to szykuj sie na wydatki..i permamentne nerwy ze takie auto sie tak sypie..

Za swoj egzemplarz dalem ok 20 klockow wiecej niz dal bym na rynku Polskim..sam pojechalem do Reichu i zakupilem.

Dp dzis wiem ze byla to najlepsza decyzja zwiazana z zakupem tzn aby zaplacic wiecej ale miec spoko auto a nie jakiegos sprowadzonego gruza zrobionego napredce pod garazem janusza i byle sprzedac.

Zero inwestycji,poza eksploatacyjnymi tematami jak oleje klocki itp.

Moja rada nie oszczedzaj na zakupie szukajac okazji bo to ssie szybko zemsci i zaraz wylozysz wiecej kasy na naprawy niz bys dal za dobry egzemplarz :D :D

Udanych poszukiwan

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
V8 kupuje się sercem nie głową, głową 3.0i będzie ok, ewentualnie 35d, v8 na bezproblemowe auto raczej bym odpuścił
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Siema! Czy zarabiając 9k(koszta życia ~3.5k) dam rade utrzymać tę furę?.

 

Sorry, ale ja bym przy takich dochodach się w ten temat nie pchał, zwłaszcza że musisz przy takich ograniczeniach budżetowych oszczędzać na zakupie czyli kupisz tanie auto z tematami na dzień dobry (lub wtopę). Nie ma innej opcji. Wycieki jakieś to w zasadzie pewnik (a wszystkie są wredne), hamulce, zawieszenie to na 100% dostaniesz w pakiecie startowym. O oleju i filtrach nawet nie mówię bo to całe nic. Dźwięk v8-ki w tych silnikach nie jest akurat powalający i nie rozumiem nad tym wielkiego zachwytu ale jak ktoś miał zwykłe auto to może go to i pojara chwilę. Auto ciekawe ale denerwujace. Jak już ogarniesz mechanikę a będzie to bolesne to zaczną cię dobijać drobiazgi na przykład z elektroniki. To już dziś jest stare auto i niezbyt doskonałe było nawet na starcie. A to gasnący bez powodu ekran telematyki a to brak BT a to błąd poduszki a to przetarta wiązka klapy tylnej , zamek bagażnika, skrętne ksenony i tak w kółko Macieju. Nie pakuj się w kłopoty bo ich końca nie widać a kasa będzie szła tysiącami. Oczywiście jak komuś pewne rzeczy nie przeszkadzaja to OK.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Jaki jest koszt zakupu i wymiany kompletnego zawieszeni w silniku 3.0?

Czy do e63 są dużo droższe części niż do e60?

W sumie silnik i skrzynia są te same.

Tarcze i klocki również takie same czy inne?.

Różne są pewnie elementy zawieszenia.

Dużo ludzi pisze, że e63 jest drogie w utrzymaniu.

Naprawdę części do e63 są dużo droższe w porównaniu do e60 z takim samym silnikiem?.

E60 3.0i vs E63 3.0i ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.