Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.


W mojej E60 prawdopodobnie kończy się turbo więc przy regeneracji chce od razu wywalić DPF i wstawić większy fmic. I tu moje pytanie czy ten zfmic.eu pasuje w miejsce starego czy trzeba coś przerabiać? Ewentualnie jaki inny założyć? Celuje w moc 300+km taki max wydatek ma seryjne turbo niby.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

DPF możesz dać do prania chemicznego i będzie dobry na kolejne 200k km.


Intercooler założyłem prawie dokłądnie taki

https://allegro.pl/oferta/intercooler-turboworks-bmw-e60-535i-525d-530d-635d-10429451447


Z tym, że firmy TA akurat był dostępny. Wchodzi plug and play w miejsce oryginalnego, trzeba tylko trochę plastików poprzycinać żeby się zmieścił.

Opublikowano

a co za różnica czy wypluje 295 czy 305ps?

Nie rozumiem ludzi co kupują auto a potem nie stać ich na podstawową obsługę auta i jak cos sie zużyję to wszystko wycinają jak leci. Strojenie auta to koszty przyzwoitego zamiennika filtra dpf mozna też filtr umyć za połowę tej ceny.

FMIC zrobi robotę nawet na oryginalnym sofcie warto zainwestować. Sprawny dpf w tym silniku obsłuży cos koło 350ps te same filtry montowane są do 35d różnią sie rylko średnicą wylotu w 35d wydech jest ciut luźniejszy, wąskim gardłem jest turbo.

Jack_Strong-
Opublikowano
Różnica jest taka że rozważam moc w okolicach 320km a do takowej DPF musi wylecieć. Jeśli nie wyjdzie na tej turbinie to wleci hybryda. Mylisz pojęcia bo mógłbym go naprawić lub wymienić ale nie chcę.
Opublikowano

jak wiesz co robić to po co sie pytasz?

Zrób intercooler i 320ps@DPF OUT albo 300psEU4 to max seryjnej sprężarki.

ale jak już zdecydowałeś ze wyrzucasz DPF to zostaw katalizator na miejscu! (turbo zostało zaprojektowane do pracy przy ciśnieniu wstecznym wiec katalizator pozostawiony w układzie wydechowym poprawi spool oraz żywotność sprezarki bez znaczącego wpływu na osiagi)

zamontuj hybrydę, taka z dobrym dołem wstanie jak seria i pozwoli osiągnąć okolicę 370ps/700Nm (fimc dpf out) przy sprawnym ukladzie paliwowym.

FIMC Wagner Chińczyk montaż max 2h bez demontażu zderzaka w dwóch miejscach trzeba kawałek plastiku przyciąć w 30d do 35d pasuje p&p ale przy takiej cenie fimc rozważył bym Wagnera podobno ryżowe dają radę :wink:

swoją drogą ciekawe czy takie 30d 35d@370ps na moście z manuala pójdzie trzy paki czy mu pary zbraknie?

Jack_Strong-
Opublikowano

Nie ma takiej hybrydy na 370ps żeby wstawała jak seria. Na 320-330 jest coś takiego >> strona gorąca w turbo zostaje seryjna a zimne koło z cnc.


Na 320ps dpf może zostać... Na 370ps kat może zostać. Do tego fajny fmic i gra gitara. Oczywiście po drodze kilka wąskich gardel do usunięcia.


Co do 300km/h nie polecam.... Można łatwo zarżnąć silnik.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Przy 260 licznikowych jest 3500 oby.rotow to może pójdzie 300.

A pytam po to żeby się upewnić bo nie znalazłem nic na ten temat.

Opublikowano
Nie ma takiej hybrydy na 370ps żeby wstawała jak seria. Na 320-330 jest coś takiego >> strona gorąca w turbo zostaje seryjna a zimne koło z cnc.


Na 320ps dpf może zostać... Na 370ps kat może zostać. Do tego fajny fmic i gra gitara. Oczywiście po drodze kilka wąskich gardel do usunięcia.


Co do 300km/h nie polecam.... Można łatwo zarżnąć silnik.

z tym wstawaniem turbo to chodziło mi o porównanie hybrydy stage2 bez dpf do serii z dpf na pokładzie.

stage1 wirnik 64mm z 30d 258ps

stage2 wirnik 66mm

stage3 wałek gt23 AMG i wirnik 71mm?

Jeździłem chwilę na stage2 na DP i wstawala jak seryjna z filtrem. Natomiast jak założyłem nowy dpf to turbo dmuchało zadane od ok 2500rpm ale takiego rozwiązania nikomu nie polece chodź wszystko działało bdobrze to koerownice geometrii wysterowane na 95% prawie non stop

filtr sie wypalał srednio co 250km

Co do vmax to wiem ze to zabójstwo dla diesla tak tylko z ciekawości pytałem

Jack_Strong-
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam E61 530d 231KM 2006 r. Kupiłem IC Fmic dokładnie model FMICPRO-IC-017 miało być bez problemu okazało się że dolna część ramki chłodnic jest nie rozbieralna jest to cały element. Może ktoś się orientuje czy podejdzie do mnie ramka od 535d w której spod jest odkręcany czy jedyne wyjście to obcięcie dolnej części mocowania chłodnic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.