Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.


Jako, że mój most w E90 wydaje dość głośne i nieprzyjemne stukanie czas najwyższy coś z nim zrobić.


Pod autem okazało się, że jest luz na ataku - można wałem zakręcić w lewo prawo o dobre 90stopni. Przy wysprzęglaniu słychać porządne metaliczne stuknięcia.


Wg VIN fabrycznie ( bo nie widziałem tabliczki na moście ) jest przełożenie 3.23.


I teraz pytanie, bo mam dwie opcje: Albo dać go do regeneracji u chłopa, który ponoć dobrze to ogarnia i twierdzi, że mozna skasować ten luz i ze nie bedzie most wyć po regeneracji.


Ale jest też opcja znalezienia i wsadzenia nowego z tym ,że tak jak od e46 jest pełno z tym przelozeniem, tak do e90 w ogole.


Jest ktoś kto zna temat i wie czy dyfer od E46 bedzie pasowac do E90?

Opublikowano
Dyfer od e46 nie pasuje, pozostaje wymiana albo regeneracja. Ciekawe jak oni chcą skasować ten luz, tam jest jakaś regulacja?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.