Skocz do zawartości

Wskazówki w sprawie modułu komfortu


Pabloo98

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś miesiąc temu w momencie kiedy miałem słaby akumulator i podłączyłem prostownikiem w celu naładowania padł mi centralny zamek od środka i z pilota, od tamtego czasu również zauważyłem, że nie mogę otwierać klapy z kluczyka - działało wybiórczo, w tym momencie w ogóle. Akumulator w chwili obecnej już zmieniony, natomiast wydaję mi się, że może mieć na to wpływ moduł komfortu o którym już przeczytałem kilka tematów. W ostatnich dniach zauważyłem, że woda spływa mi po słupku od pasażera z przodu, kapie na dywanik, deska rozdzielcza między drzwiami pasażera została lekko zdeformowana wydaję mi się, że przez "napicie się" wody. Obstawiam, iż doszło do jakiegos zwarcia, posprawdzałem już wszystkie bezpieczniki i nie dało to żadnych rezultatów. W dniu dzisiejszym zajmę się udrożnieniem kanałów odpływowych szyberdachu (mokre słupki + skraplanie się wody poniżej schowka). Czy waszym zdaniem również jest to prawidłowa diagnoza? Kluczyk był sprawdzany czy jest naładowany - jest okej, oświetlenie w aucie działa, chociaż zauważyłem co jakiś czas, iż potrafi zamrugać. Czy moduł komfortu jaki bym nie wybrał będzie odpowiedni? W internecie zauważyłem, iż numer seryjny do E53 to 6915120, czy sugerować się wersją wyposażenia, kodem seryjnym tylko z poprzedniego modułu po jego wyciągnięciu czy wersji ewentualnie silnikowej(co raczej w pierwszej kolejności odrzucam). Proszę o rady i pozdrawiam.


+ co wiąże się z zmianą modułu komfortu na inny np z E39 o numerze 8381962 - z opinii w internecie można dowiedzieć się, że to jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymienisz na ten sam nr będzie wszystko działać, jedyne co będziesz musiał zrobić to dokodować kluczyki.

Można zamontować moduł o innym numerze ale wtedy będzie potrzebne kodowanie kompem.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciąg dalszy historii..


Wczoraj wymieniłem bębenek w drzwiach - wcześniej kręcił się, w tym momencie mogę z klucza manualnie zamknąć auto oraz je oczywiście otworzyć, centralny zamyka wszystkie drzwi, mogę również otworzyć oraz zamknąć wszystkie okna kiedy klucz jest w bębenku manualnie. W dalszym ciągu nie działa cały klucz oraz otwieranie tylnej klapy, również przycisk centralnego zamka w środku dalej nie działa. Czy to na pewno moduł komfortu czy wina jakiejś inicjalizacji klucza (włożynie do stacyjki, przekręcenie itd itp). Proszę o pomoc kolegów :) POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizacja


Dzisiaj próbowałem zainicjalizować pilot wkładając kluczyk serwisowy do stacyjki, po czym jeden z pilotów ożył w 1/3 - otwiera się klapa bagażnika natomiast sama centralka działa tylko z bębenka. Zauważyłem kiedy zamknę auto z wkładki tak jak wcześniej opisałem centralny zamyka i otwiera, ale kiedy auto jest zamknięte i otworzę tylną klapę z kluczyka to alarm nie działa. Bezpiecznik 6 i 13 sprawdzałem kilka razy.. Jakieś sugestie? Rozumiem, że kluczyk zakodowany skoro otwiera się ta klapa?



#edit


Info dla potomnych, wywaliło jakieś błędy np. tryb transportowy(?) które powodowały błędy z centralką. Po usunięciu wszystko śmiga, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.