Skocz do zawartości

Zmiany w zamówieniu


Notype

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

@Bigcactus z tymi brakami i niepotrzebnym wyposażeniem to pełna zgoda. Już ci zazdroszczę x5m :D :D mógłbyś się pochwalić jaki procentowo rabat dostałeś? Ja próbowałem negocjować m50i ze stoku ale szału nie było jeśli chodzi o rabat wiec odpuściłem szczególnie ze wyposażenie mi nie do końca pasowało także ja się póki co wstrzymuje chyba ze jakaś fajna okazja się trafi.


Kupowanie x5 za 400k to nie jest kupowanie na pokaz ale wyspecyfikowanie auta aby dawało odpowiedni komfort i przyjemność z jazdy a do tego dobrze wyglądało. Golas ani nie wyglada, bo chociażby koła jak balony, ani komfortu nie ma bo praktycznie wszystko ukryte jest w dodatkach ani przyjemności z jazdy. To jest dopiero kupno na pokaz dla znaczka na klapie. Nie wszystko da się tak po prostu doprogramowac ponieważ niektóre opcje potrzebują dodatkowych czujników czy tez kamer albo radarów których w podstawie nie ma, dlatego lepiej to dobrze sprawdzić. M pakiet przy budżetowym wyposażeniu można sobie podarować natomiast odpowiedniej wielkości felga i kilka dodatków z zewnątrz to jest absolutny must have. Z rabatami przez te braki aut tez jest kiepsko i raczej na wiele bym nie liczył szczególnie ze im biedniejsza wersja to i rabat często sporo mniejszy. Brokerzy często dobra reklamę sobie robią a jak przychodzi co do czego to wychodzi to słabo no Ale życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Mam aktywny tempomat i chętnie go używam. Stojąc w korku fajna sprawa. Nie kupuje się auta za ponad 400 k na pokaz. Kupuje się bo to auto ma mi się podobać i spełnić moje oczekiwania co do komfortu jazdy. Faktycznie jak się dorzuci to i owo to same dodatki to 170-180k .

 

Stwierdzenie ze x5 >400k to konfiguracja na pokaz jest delikatnie mówiąc słabe. Rozumiem, ze ktoś może mieć potrzebę uzasadnienia swojego wyboru/konfigu jako tego jedynego słusznego, ale szanujmy sie.


W każdym poprzednim aucie miałem zwykły tempomat (nie adaptacyjny), także w f15. Nigdy na nim jeździłem, choć wiem ze wielu korzysta. Natomiast w oczekiwaniu na g05 mam w tymczasowej toyocie adaptacyjny i na trasach używam bardzo czesto, natomiast w mieście wogole. Dla mnie super sprawa

 

Na pokaz to są prędzej te tanie wersje ktore wyglądają podobnie z zewnątrz do tych 2xdroższych.

Dokładanie wyposazenia i mocy jest wyłacznie dla uzytkownika a nie dla sąsiada. Przynajmniej ja tak to widzę.


Tempomat powyżej 180km/h przy silniku 25d? :shock:

Przecież przy tej mocy ciężko osiągnąć sprawnie taką prędkość. Jak szybko chciałbyś tym 25d jeździć na tempomacie? 200?220km/h? Powyżej 200 to nawet moje M50d już się wyraźnie męczy... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


W BMW jakimś ślepym trafem trafiła mi się opcja produkcji na lipiec z odbiorem we wrześniu X5 MC z fajnym rabatem (które zawsze mi się bardzo podobało, ale którego z racji $ w sumie nie rozważałem wcześniej) - co ważne miałem 2 dni na zestawienie samochodu pod siebie i dzięki temu wyszło mnie ono w zasadzie na poziomie SQ7/SQ8.

 

Zamówiłeś ostatecznue X5M? Jeśli tak to gratuluje! Gruby temat na koniec ery spalinowych V8 :cool2:


P.S Jaki ten rabat mozna na taką wersję wyrwać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Na pokaz to są prędzej te tanie wersje ktore wyglądają podobnie z zewnątrz do tych 2xdroższych.

Dokładanie wyposazenia i mocy jest wyłacznie dla uzytkownika a nie dla sąsiada. Przynajmniej ja tak to widzę."

I ja też.

Ale pneumatyki mi szkoda. Trochę muszę jeździć po kiepskich drogach i zawieszenie M prof nie zastąpi pneumatyki. Ale szansa na odbiór auta w tym roku jest b duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie tempomat od 0 jest tylko w pakiecie assisted drive czy jakoś tak, ten taki z semi-autonomiczna jazda i działa od 0.

Przy 25d raczej tempomat 180+ Ci nie potrzebny bo zadko są takie drogi żebyś się tak rozpędził :) ale wersja tego najlepszego tempomatu o którym pisze działa do 210.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłeś ostatecznue X5M? Jeśli tak to gratuluje! Gruby temat na koniec ery spalinowych V8 :cool2:

 

X5 M Comp. 8 cylindrowy motor był priorytetem, bo to pewnie ostatnia szansa na taki leasing - dlatego ograniczyłem początkowo wybor do SQ7/SQ8 (M50i nie różnił się w zasadzie niczym z zewnątrz/wewnątrz od X5 która mam i dlatego go odrzuciłem dla jakiejś odmiany). SQ7/SQ8 było na pewno bardziej zdroworozsadkowe (i ma fajne zawieszenie pneumatyczne) ale… X5 M to X5 M ;), a juz nie raz się przekonałem, ze nie zawsze warto kierować się rozsądkiem w przypadku samochodów.

 

Ja jestem chwilę po rozmowie ze sprzedawcą. Rezygnuję z pneumatyki na rzecz zawieszenia M prof, nie ma tel komfortowej i produkcja na lipiec . Odbiór we wrześniu.

 

Orientujesz się, co w przypadku jeśli tel. komfortowa jest w standardzie? Czy wtedy tez wypada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@bigcactus bardzo dobrze zrobiłeś ze dorzuciłeś do x5m. W przyszłym roku ma być facelift x5 wiec przy niskim rabacie niezbyt się opłaca brać wybrakowana m50i, mki wchodzą rok później do tego mka to mka i rządzi się nieco innymi prawami. Poza tym x5 to duża i ciężka locha wiec mocy nigdy za wiele i jak ktoś chce benzynę i lubi jak auto jest dynamiczne także z dołu co na codzień jest dużym plusem to v8 to jest jedynie słuszny kierunek. :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wg mnie dobrze to jest sprzedać g05 zanim lift wyjdzie a nie kupić-niezaleznie

Od silnika czy wersji wyposażenia,ale każdy robi to co lubi.Każdy lift zbija mocno cenę poprzednika, a nowy model to już wiadomo że dołuje cenę jeszcze mocniej.Jak dla mnie to zakup g05 w tej chwili to powoli zakup „starego modelu” , jak bym miał kupić teraz X5 to na pewno przy obecnym poziomie rabatowania oraz czasie oczekiwania zaczekałbym na lift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszystko co napisałeś to prawda ale dotycząca cywilnych wersji natomiast jak już wyżej napisałem modele m rządzą się swoimi prawami, wychodzą one dużo później od wersji cywilnych około roku także w porównaniu z wersjami cywilnymi pomimo ze auto wyglada podobnie to zupełnie inna para kaloszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wg mnie dobrze to jest sprzedać g05 zanim lift wyjdzie a nie kupić-niezaleznie

Od silnika czy wersji wyposażenia,ale każdy robi to co lubi.Każdy lift zbija mocno cenę poprzednika, a nowy model to już wiadomo że dołuje cenę jeszcze mocniej.Jak dla mnie to zakup g05 w tej chwili to powoli zakup „starego modelu” , jak bym miał kupić teraz X5 to na pewno przy obecnym poziomie rabatowania oraz czasie oczekiwania zaczekałbym na lift.

 

Lift był jednym z powodów, dla których również odpuściłem M50i (spodziewam się, że pierwsze oficjalne zdjęcia pokażą już w tym roku). M ka to model F95 a nie G05 i tak jak napisał Słonik ma zazwyczaj rok później lift, co zbiega się z końcem mojego leasingu.


Spoglądanie na lifty ma oczywiście sens ale głównie przy zakupach na dłużej i prywatnie - zmieniając leasing co 3 lata nie ma to już aż takiego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie brzmi, ile będzie trzeba czekać na samochód po lifcie. Ja zamówiłem w maju, ciągle nie mam zwrotu terminu z produkcji, jedyne info zwrotne, to że na 100% nie załapię się na produkcję lipcową ;) co pewnie ma dawać złudną nadzieję, że jest szansa na produkcję sierpniową ;)

Czy w dobie kiedy nie można się doczekać na auto przez pół roku, BMW zdecyduje się na zrobienie liftingu? z marketingowego punktu widzenia raczej bez sensu, żeby teraz to wypychali, a poczekali aż zamówienia zwolnią. I taką mam nadzieję, bo nie chciałbym, żeby kilka miesięcy po odbiorze auta wprowadzili lifta ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bigcactus bardzo dobrze zrobiłeś ze dorzuciłeś do x5m. W przyszłym roku ma być facelift x5 wiec przy niskim rabacie niezbyt się opłaca brać wybrakowana m50i, mki wchodzą rok później do tego mka to mka i rządzi się nieco innymi prawami. Poza tym x5 to duża i ciężka locha wiec mocy nigdy za wiele i jak ktoś chce benzynę i lubi jak auto jest dynamiczne także z dołu co na codzień jest dużym plusem to v8 to jest jedynie słuszny kierunek. :D :D

 


Miał skutecznego "namawiacza" :wink:

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamówiłem x40d w połowie marca, wraz z HK, komfortowymi fotelami, hakiem, pneumatyką i wieloma innymi ......


końcem czerwca dostałem informację, że wszystko jest za wyjątkiem pneumatyki i jeśli zgodzę się na zmianę to produkcja 2 tydzień lipca.

ale się ...... nie zgodziłem, więc czekam i nie wiem jak długo jeszcze będę czekać :(


.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał skutecznego "namawiacza" :wink:

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc :cool2: .


 

U mnie początek marca też 4,0d tylko bez haka i termin mam na wrzesień.Nie chcę bez pneumatyki i liczę że wróci jeszcze w wakacje

 

Rozważyłbym na Twoim miejscu hak - ja też nie zamówiłem i później żałowałem (i dokładałem). Może to mieć też znaczenie przy odsprzedaży - ja samochodu bez haka już nie kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hak mam w drugim aucie a z odsprzedażą różnie bywa-jeden zechce hak a drugi zacznie wydziwiać,że ciągałem wagony po Europie i auto przez to wymęczone :lol: . Poza tym x5 będzie w długim leasingu i na razie się takimi rzeczami nie przejmuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowienie koniec maja, auto właśnie się wyprodukowało. Skierowane do transportu, Kod 153.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zamówienie - początek marca. G05 40d, pneumatyka, komforty, hak, HK i inne. Dostałem teraz potwierdzenie że produkcja 41TK. Mam nadzieję, że to jest realne :mad2:

 

41TK to produkcja w październiku? Masz ta datę potwierdzona w systemie? Jeśli tak to dziwne, bo mi sprzedawca mówił że produkcja planowana jest z ok miesięcznym wyprzedzeniem. Może Twój sprzedawca Cię po prostu zwodzi żebyś nie zrezygnował z zamówienia?

 

Zamowienie koniec maja, auto właśnie się wyprodukowało. Skierowane do transportu, Kod 153.

 

Jaki silnik i czy ma problematyczne wyposażenie (pneumatyka, kamery 360, lądowanie indukcyjne, hk)?


Ja składałem zamówienie na 2szt X5 w lutym i jedna się wyprodukowała w marcu a drugi do dziś nie ma daty produkcji. Pojawiły się tylko propozycje od sprzedawcy rezygnacji z połowy wyposażenia. Nie wyprodukowała się wersja 40d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wersja 45e więc podobno ma priorytet, pneumatyka jest w standardzie tej wersji a HK i kamer 360 nie zamawiałem.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41TK to produkcja w październiku? Masz ta datę potwierdzona w systemie? Jeśli tak to dziwne, bo mi sprzedawca mówił że produkcja planowana jest z ok miesięcznym wyprzedzeniem. Może Twój sprzedawca Cię po prostu zwodzi żebyś nie zrezygnował z zamówienia?

 

Wydaje mi się, że sprzedawcy chodziło o usztywnienie zamówienia i zmianę statusu na 112, czyli Order scheduled for Production. Szukając samochodu większość handlowców była mi w stanie podać orientacyjny tydzień produkcji, nawet jeśli to było 5 miesięcy do przodu. Ale konkretny potwierdzony tydzień dostaniesz dopiero po kodzie 112. Zresztą obecnie samochody jak widać nawet po kodzie 112 wracają na niższe kody z racji restrykcji. Dopiero kod 150 daje gwarancję produkcji.

 

U mnie to wersja 45e więc podobno ma priorytet, pneumatyka jest w standardzie tej wersji a HK i kamer 360 nie zamawiałem.

 

Dokładnie - 45e i M-ki mają priorytet. Poza tym z racji restrykcji sporo osób przekłada produkcję, więc pewnie pojawiają się wolne sloty. Mój również usztywnił się przed czasem (chciałem coś jeszcze dodać, ale było już za późno) i ma obecnie kod 150 (pomimo obecności HK i kamer 360, tylko HK w standardzie).

 

U mnie X5M C służy jako daily i jest idealnie :D

 

I tego się trzymam :mrgreen: - głos od Ciebie był decydujący, a wartość większości testów jest niestety zerowa ;).

 

To prawda ze takie testy są trudne do oceny bo nie znamy często punktu odniesienia testującego, a często powielają utarte stereotypy.


To czekam na relacje jak już odbierzesz. Jak będzie pozytywne go będę sobie pluł w brodę ze nie dopłaciłem z m50i do M ;-)

 

Odpowiem tu, żeby im tam nie zaśmiecać na 5ce tematu ;).


M50i jest pewnie rozsądniejszym samochodem na co dzień. Ale właśnie nie chciałem później żałować, że jednak zamiast panoramy i kilku gadżetów nie wziąłem X5M ;).


M50i zbiera dobre recenzje - dla mnie jedyny minus jaki był to za mało zmian wobec X5 z pakietem M (w Mce w sumie też inny jest tylko zderzak, nadkola, tył :mrgreen: ). Poza tym brałbym go i tak z zawieszeniem M Proffesional, więc odpadł powód dla którego dużo osób wybiera M50i zamiast X5M czyli pneumatyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


To czekam na relacje jak już odbierzesz. Jak będzie pozytywne go będę sobie pluł w brodę ze nie dopłaciłem z m50i do M ;-)

 

Odpowiem tu, żeby im tam nie zaśmiecać na 5ce tematu ;).


M50i jest pewnie rozsądniejszym samochodem na co dzień. Ale właśnie nie chciałem później żałować, że jednak zamiast panoramy i kilku gadżetów nie wziąłem X5M ;).


M50i zbiera dobre recenzje - dla mnie jedyny minus jaki był to za mało zmian wobec X5 z pakietem M (w Mce w sumie też inny jest tylko zderzak, nadkola, tył :mrgreen: ). Poza tym brałbym go i tak z zawieszeniem M Proffesional, więc odpadł powód dla którego dużo osób wybiera M50i zamiast X5M czyli pneumatyka.

 

Dla mnie minusem X5M było:

- zbyt twarde zawieszenie na daily i wożenie dzieci (chociaż ja lubię twardo i brałem M Proff z którego bardzo jestem zadowolony)

- brak komfortow (M są ładniejsze i tez bardzo wygodne ale obawiałem się zbyt twardego zagłówka na dłuższych trasach)

- brak webasto (choć to do przeżycia)

- brak run flat (jednak wizja ze jadąc w nocy z rodzina jest ryzyko ze stanę w ciemnym lesie w razie złapania gumy trochę mnie zniechęca)


Na plus to wiadomo: M to M, wygląd, wydech, lepszy dźwięk i moc, pewnie lepsze trzymanie ceny niż m50i (chociaz jeśli obecny silnik przełamie zła passę v8 BMW, to może to się zmieni) i na końcu absolutnie głupia sprawa, ale środkowy tunel jest wyżej poprowadzony i na dłuższej trasie można oprzeć o niego wygodniej kolano ;)


Jak kupowałem to było dużo stockowych x5m z przyzwoitym rabatem, wiec różnica w cenie nie byłaby tak duża, ale finalnie koledzy z forum jeżdżący m50i (głównie kolega Zermax) przekonywali do tego silnika i tak już zamówiłem. Wiem ze Arturo twierdzi ze to bardzo dobre auto na daily, ale np Fino mocno krytykował wersje M poprzedniej generacji, także ciekawy jestem Twojej relacji jak odbierzesz i pojeździsz :-)


Żeby nie było, z m50i jestem bardzo zadowolony i nawet średnie spalanie 19,5l/100km po 3,5tys przy ponad 80% miasta mam bliska średniej Arturo (21), wiec z uroków silnika w miarę korzystam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.