Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
haha no te ceny to jest jakas ułańska fantazja

 

Na pierwszy rzut oka masz rację, jednak jak już ktoś faktycznie chce kupić taką opcję to przy przeglądaniu innych tańszych ofert ręce opadają po zapoznaniu się z trzema zdjęciami w ogłoszeniu :mad2:

Osobiście zawsze wolę dopłacić i kupić auto w porządnym stanie. Jeżeli natomiast weźmiemy pod uwagę główne kryterium większości osób czyli "opłacalność" to oczywiście taka oferta wydaje się szalona :nienie:

Opublikowano

Jak kupowałem swoją to podobnie najtańsza nie była.

Podobnie jak ta, co nie co w z wyposażenia miała.

Jednak zacząłem od wizyty u blacharza/lakiernika na miernik i look.

W tym samym czasie bmwcheck, ale w zasadzie niczego specjalnego się nie dowiedziałem i jednocześnie

research wpisów w ASO, na końcu mechanik od bmw.

Jakbym dziś miał swoją sprzedawać, czego nie zamierzam robić, ale abstrahując od tego co wymieniłem bo to się nigdy

nie zwraca, za mniej niż 50k nie ma szans, ale przede wszystkim dlatego że 1 el malowany i wszystkie znaki na niebie

wskazują, że stan licznika może być rzeczywistym przebiegiem.


Jeśli chodzi o tą sztukę - pomijając, że nie cierpię chromów ( miałem w e46 titansilber 8 lat niestety ) i drewnianych dekorów, wolę kupować

od kogoś kto rzeczywiście to użytkował dłuższy czas a kombi już mi starczy - chyba że rs6

To zainteresowałbym się, przede wszystkim dlatego, ze mało jest ciekawych sztuk i tyle.


Z droższymi sztukami bywa o tyle fajnie, ze jest czas na przeanalizowanie danych, bo nie schodzą na pniu.

Opublikowano

Z droższymi sztukami bywa o tyle fajnie, ze jest czas na przeanalizowanie danych, bo nie schodzą na pniu.


od kilku miesięcy przeglądam ogłoszenia F10, F07, W212, W221 itp. w przedziale ok 60-70tys zł i powiem szczerze że bardzo rzadko trafi się egzemplarz który "zejdzie na pniu". Sprzedanie ok 10 letniego auta w tym budżecie graniczy z cudem, a oferty wiszą miesiącami...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda, że nie miała szczęścia do lepszego lakiernika...


Zdekodowany VIN: WBAPX91090CU62419

Type PX91

Model 535d

Market Europe

Development Code E61 (MUE)

Chassis Touring

Steering left

Doors 5

Engine M57Y

Displacement 3.00 l

Power 210 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Space-grau Metallic - A52

Upholstery Leder "nappa/tabak" - NANT

Manufacturer BMW AG

Production Plant Dingolfing, Germany

Production Date 2009-05-07


Options

1CB Co2 Content Co2 Umfang

217 Active Steering Aktivlenkung

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

2KT Lt/aly Wheels V-spoke 277/nl Lm Raeder V-speiche 277/nl

2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe

316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

322 Comfort Access System Komfortzugang

323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren

386 Roof Rail Dachreling

402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

437 Fine-wood Trim Edelholzausfuehrung

441 Smokers Package Raucherpaket

442 Cupholder Getraenkehalter

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5AD Lane Deviation Warning Spurverlassenswarnung

601 Tv Function Tv-funktion

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

612 Bmw Assist Bmw Assist

614 Internet Preparation Internet Vorbereitung

615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information

616 Bmw Online Bmw Online

620 Voice Input System Spracheingabesystem

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.

677 Hifi System Professional Hifi System Professional

698 Area-code 2 Area-code 2

6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices

761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung

7A7 Innovation P.+comfortp.i.c.w.editio Innovationsp.+comfortp.i.v.m.editio

7MC Edition Exclusiv Edition Exclusive

7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc)

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung

8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.

8SP Cop Control Cop Steuerung


SZKA3ds.jpg

5CKsH75.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

od kilku miesięcy przeglądam ogłoszenia F10, F07, W212, W221 itp. w przedziale ok 60-70tys zł i powiem szczerze że bardzo rzadko trafi się egzemplarz który "zejdzie na pniu". Sprzedanie ok 10 letniego auta w tym budżecie graniczy z cudem, a oferty wiszą miesiącami...

To mówisz @JohnnyBravo, że wiszą miesiącami... :duh:

NIE . TAK NIE JEST. :oops:


Ja w zeszłym miesiącu sprzedałem dwa swoje powozy.

1. 4,5 letnią Toyotę Avensis 2.0 D4D miałem od nowości - właśnie za 70 - sporą wpłatę otrzymałem bez oglądania w pół dnia od ukazania się ogłoszenia, z finalizacją w weekend.

2. 13 letnią przedliftową E91 330xd individual, którą miałem 7 lat - za 50, "męczyłem" się dwa dni - bo czekała na weryfikację i rekomendację Andrzeja z bimmer-check.


ALE obie maszyny były BEZ skazy, oryginalnie bardzo bogate wersje z małymi przebiegami, z serwisem ASO bez przeciągania i wyjątków, i bez najmniejszych szkód w historii - czyli także czyste w raportach ASO i ubezpieczeniowych.


Także naprawdę dobre sztuki (czyli bez ŻADNEGO, nawet najmniejszego "ALE") schodzą jak schodziły - z duże pieniądze i ekspresowo.

A zaznaczam - nie daję żadnych upustów - cena na ogłoszeniu jest u mnie ceną bez negocjacji, samochody mają uzupełniony płyn do spryskiwaczy i są zatankowane, więc nie ma powodu spuszczania nawet o 100 zł.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam nie widzę nic dziwnego w tym że tak szybko sprzedałeś tego japońca , pierwszy właściciel , salon no i toyota. Dziadki aż sie ślinią na takie auto. Ale bez sensu porównywać to ze sprzedażą w takiej cenie kilkunastoletniej 7er czy e-klasy.

Pragnę zauważyć, że pisałem o dwóch autach, w tym o 13 letnim BMW, i moja wypowiedź miała sens tylko jako całość.

A Ty wybrałeś sobie kawałek mojej wypowiedzi i jedziesz na Toyocie.

PS.

Avensisa kupił 41 latek z dość małymi dziećmi - dyrektor Szkoły Muzycznej.

Także nie taki dziadek - przynajmniej przez najbliższe 10 lat...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Miczek nie twierdzę że szybka sprzedaż nie jest możliwa. Opisuję moje obserwacje, a te świadczą o tym że wspomniany pułap cenowy nie jest rozchwytywany na rynku wtórnym. Większość osób dysponujących omawianą kwotą stać na to by co miesiąc płacić 2-3tys zł na jazdę nowym autem. Powoli sam skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu.

Z opisu wnioskuję że jesteś z Poznania więc już "pod nosem" masz sporą liczbę potencjalnych zainteresowanych z grubszym portfelem. Ja natomiast jak już doczekam się jakiegoś telefonu to rozmowa zaczyna się od narzekania że za daleko, że za drogo :roll: dochodzą także groźby że jak auto nie będzie takie jak na zdjęciach to będę musiał zwrócić koszty wycieczki itp :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miczek nie twierdzę że szybka sprzedaż nie jest możliwa. Opisuję moje obserwacje, a te świadczą o tym że wspomniany pułap cenowy nie jest rozchwytywany na rynku wtórnym. Większość osób dysponujących omawianą kwotą stać na to by co miesiąc płacić 2-3tys zł na jazdę nowym autem. Powoli sam skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu.

Fakt. :cool2:

W GB od jakiegoś czasu sprzedaż 2-3 letniego samochodu poleasingowego jest bardzo trudna.

Rynek chce albo nowych, albo tańszych.

 

Miczek nie twierdzę że szybka sprzedaż nie jest możliwa. Opisuję moje obserwacje, a te świadczą o tym że wspomniany pułap cenowy nie jest rozchwytywany na rynku wtórnym. Większość osób dysponujących omawianą kwotą Z opisu wnioskuję że jesteś z Poznania więc już "pod nosem" masz sporą liczbę potencjalnych zainteresowanych z grubszym portfelem. Ja natomiast jak już doczekam się jakiegoś telefonu to rozmowa zaczyna się od narzekania że za daleko, że za drogo :roll: dochodzą także groźby że jak auto nie będzie takie jak na zdjęciach to będę musiał zwrócić koszty wycieczki itp :roll:

Ja się takich tematów nie boję, bo zawsze piszę prawdę, a auta po mnie są idealne, zawsze bez żadnego "ALE".

PS.

Po Avensisa przyjechał Pan robiąc 300 km, a po BMW - 500 km (oczywiście mówię o odległościach w jedną stronę). :D

Jak ktoś szuka naprawdę idealnej sztuki i zacznie szukać - okazuje się - że prawdziwych ślicznotek jest naprawdę mało. :oops:

Jednak zwykle większość "COŚ" na sumieniu ma - niestety... :oops:

A dla mnie STETY... :cool2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Niestety w obecnych czasach większość kierowców to nie właściciele, a użytkownicy, przez co już po 2-3 latach samochody są mocno zniszczone. Mało kto o nie dba bo i tak za kilka/kilkanaście miesięcy będzie nowy.... Także wolałbym zapłacić kilka/kilkanaście rat więcej i cieszyć się autem o które sam dbam.


Wracając do 535d ciekaw jestem czy autor tematu wybierze się na oględziny.

Opublikowano
Wracając do 535d ciekaw jestem czy autor tematu wybierze się na oględziny.

 

Jednak nie, bo emocje opadły. Dużo kasy jak na E61. W polsce to one nie mają wartości takiej jak na zachodzie. Najgorzej że takie auto to trzeba by brać na najbliższe 10 lat. Bo coś przy nim będzie trzeba zrobić. A ponownie wystawić za 2-3lata to nikt pewnie nie da nawet 30.000. Takie są realia, ciężko to sprzedać a wybór jest kolosalny i popularne są te w cenie za 20-25k.

Opublikowano

Ale jakie emocje?

Emocje to by były gdybyś pojechał, zobaczył i odbył jazdę próbną

Opublikowano
Wracając do 535d ciekaw jestem czy autor tematu wybierze się na oględziny.

 

Jednak nie, bo emocje opadły. Dużo kasy jak na E61. W polsce to one nie mają wartości takiej jak na zachodzie. Najgorzej że takie auto to trzeba by brać na najbliższe 10 lat. Bo coś przy nim będzie trzeba zrobić. A ponownie wystawić za 2-3lata to nikt pewnie nie da nawet 30.000. Takie są realia, ciężko to sprzedać a wybór jest kolosalny i popularne są te w cenie za 20-25k.

jakie to Polskie kupić wiadro,jeździć wiadrem i sprzedać wiadro

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kupujący 10-12 letnie BMW chcą kupić auto za 10% wartosci. Najlepiej w stanie idealnym. Pojeździć 2 lata. Nic nie robić, sprzedać bez straty.

Tak się nie da. Auto używane właśnie tyle kosztuje, bo jest zużyte.

Sprzedawałem 12 letnie E60 530d z przebiegiem 300 tys km. Konfig nowego 300 tys zł , kupiłem jako roczne w salonie w PL.

Kupujacy marudzil a to ryska, a to odprysk, czy nic się nie zepsuje?

Mówię mu końcu placi pan 30 tys złotych, jak nie pasuje proszę iść do salonu tam są nowe, ale za 300 tys.

Opublikowano
Kupujący 10-12 letnie BMW chcą kupić auto za 10% wartosci. Najlepiej w stanie idealnym. Pojeździć 2 lata. Nic nie robić, sprzedać bez straty.



:cool2: dokładnie o to chodzi :norty: bo właśnie po to oczekują że auto regularnie odwiedzało ASO by samemu nigdy tam nie zawitać :mad2: albo sprawdzają czujnikiem czy aby przypadkiem żaden element egzemplarza który mógłby dojechać na księżyc nie był powtórnie malowany :8) :mad2:

Wiele osób zapomina że trzeba liczyć siły na zamiary :cool2:

Opublikowano

Panowie ale to nie od dziś wiadomo że rynek aut używanych w polsce jest od dawna ZEPSUTY...


Powiem Wam tylko że w przeszłości miałem audi a6 c5 w 1.8t ale było w idealnym stanie miałem je 4 lata. Zakupiłem je za 19.000 gdzie wszyscy wokół uważali że to KOSMOS cena i jestem debilem, w aucie mało dołożyłem bo tylko rozrząd, opony, cewki i inne pierdoły typu olej filtry oczywiście tego nie liczę i tak. Po 4 latach sprzedałem auto za 17,500zł. Więc nie licząc rzeczy eksploatacyjnych na samym aucie straciłem jedynie 1,500zł. O auto oczywiście dbałem zewnętrznie i we wnętrzu. Ale to tylko taka anegdotka, trudno jest tego wymagać od innych aut. Na pewno E60/1 w tym momencie nie bedzie takim modelem na małą utratę wartości. Trzeba by szukać w E39, E34, E36 jakieś dobre. :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.