Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Janusz nie robi cię ktoś w [bAD] ? Kosz turbiny jest po prostu śmieszny już nie wspomnę o tym adblue.


Ludzie robią w tych pieniądzach hybrydowe turbiny u tunerów totalnie wyrwane ceny od rzeczywistości.

 

Wymiana DPFa (wraz z katalizatorem, bo stanowią jedną całość) i wymiana turbiny były ostatnimi naprawami w serwisie bmw. Na wymianę turbiny na ich warunkach się nie zgodziłem, dostarczyłem im nowy zamiennik najtańszy jaki mogłem znaleźć. Nie można było jej zregenerować ze względu na niedostępność samej muszli. Być może uszkodzenia przewodu i interkulera powstały na skutek błędów przy tej naprawie, ale to tylko dywagacje. Z powodu wycieków oleju została wymieniona pokrywa zaworów, operacja ta okazała połowiczną, bo plamy pod samochodem zmalały mniej więcej dwukrotnie. Po pewnym czasie udało się zlokalizować przyczynę tych wycieków -pęknięcie miski olejowej ( ~ 10 mm w pobliżu otworu na śrubę mocującą przedni most). Nieszczelność uaktywniała się dopiero przy gorącym silniku. Nowa miska 800 zł (w serwisie 2300), jej wymiana plus związany z tym demontaż/ montaż przedniego napędu dały 2800zł. Zaworek do adblue tyle kosztuje, więc olałem jego wymianę. Odpukać, po za tym wszystko jak na razie działa, za ~ 2 tygodnie odbieram nowe auto i wykupię 4-5 lat gwarancji. Z autami tej marki nie da się inaczej. Nie wyobrażam sobie kupna używanego bmw z takim jak mój przebiegiem.



@tomaszolala gdzie byś widział "oszczędności" w tym co opisałem powyżej.

Opublikowano

Ja nie napsialem o oszczędnościach tylko nie wiem skąd takie wysokie ceny. Ja przy AMG mniej płace za "ewentualne " jakieś usterki.


Wymieniałem turbinę w 428i i 320d i płaciłem połowę mniej .

Opublikowano

Jestem właśnie świeżo po wymianie tarcz i klocków na obu osiach. Cenowo wyszło to następująco:

1. Kocki ATE na obie osie - 641 zł

2. Tarcze hamulcowe ATE na obie osie - 1134 zł

3. Czujniki zużycia ATE - 98 zł

4. Akcesoria montażowe - 95 zł

5. Robocizna - 630 zł


Łącznie dało to 2598 zł. Nie jest źle. Jestem znów miło zaskoczony kosztem eksploatacji X5 :D

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć,


Pytanie do użytkowników silnika benzynowego N55 (N55B30A )


Czy ktoś słyszał ,że co 100 tyś km należy w N55 profilaktycznie wymienić pompę wody ?

(Pompa płynu chłodzącego elektryczna OE 11518635090)


Aktualnie mam nakulane 90 tyś i zastanawiam się czy powoli przymierzać się do tego tematu.

(Orientacyjny koszt samej pompy około 1500zł Pierburg)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio dałem autko na czyszczenie DPF (metoda wodna):

- montaż/demontaż DPF (w tym 2 uszczelki, kodowanie) - 500 zł

- czyszczenie

- wymiana modułu dozującego adblue (zamiennik Bosch) - 1200 zł (to wyszło przy okazji)

- montaż/demontaż modułu - 150 zł

- czyszczenie DPF 600 zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.