Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie spytam i tu ma ktoś podporę wału w m47n firmy febi? jak tak to jak się sprawuje? bo ponoć trzeba łożysko przemienić w podporze na fag bo to febi wyje :roll: ale jak z gumą? nie zrywa się?

pytam bo różnica znacza febi 130 podpora+ 20 łożysko fag a oe bmw 420zł

Opublikowano

czytałem ten temat i każdy inny w sumie tam pisali że guma w oem jak i febi jest cienka itp


jedyne opinie znalazłem,że febi+ zmiana łożyska na fag i jest cisza ale jak z trwałosćią gumy? a najlepsze,że człowiek pyta o to wszystko a podpora moze dobra..bo nawet nie wiem jak wygląda ona tam..


żyd się uruchamia we mnie po wyje.. 1200zł na dwie półosie gdzie nie ma żadnej poprawy nawet najmniejszej względem tych co ja rozbierałem i sam robiłem... :duh: drąże temat febi bo pewnie będę miał do wymiany łącznik elastyczny wału chodz nie wiem jeszcze raz jak patrzyłęm były mikrospękania ale guma nie rozerwana itp.Chyba,że można założyć wał do obecnego łacznika starego bmw a potem wymienić łącznik?


hurtem to zrobiłbym ale na febim wszystko a tak to jak podpora oe to muszę znów z czegoś zrezygnować

Opublikowano
Ja nie wspomnę ile mi poszło kasy , ale już jest lepiej tylko jeszcze muszę załatwić sprawę ze skrzynią. Jak się pojawiają luzy na dyfrze to zaraz idą krzyżaki na wale i półosie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.