Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie pytanie do znawców tematu muszę wymienić turbinę i teraz czy od wersji silnikowe 122km będzie pasować i jeszcze jedno przeglądałem alegro i są garetta i mitsu czy jedna i druga podejdzie .Dodam że mam dpf
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Allegro na pewno będzie dobrym wyznacznikiem tego co masz w aucie :cool2: A tak na poważnie wystarczy włożyć telefon i zrobić zdjęcie swojej turbiny, jak będzie wielki napis z przodu GARRET to będziesz wiedział co masz. Mitsubishi ma tylko numery z przodu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tydzień temu wymieniłem turbine na używaną.Luzów praktycznie zero wirniki po stronie ciepłej jak i zimnej w idealnym stanie ale no właśnie ale.jest delikatny świst do 1500 obrotów i jak puszczę nogę z gazu,szczególnie na zimnym silniku.Dzisiaj odpiąłem przewód od interkulera do przepustnicy i oleju sporo. Nie czyściłem interkulera po montażu turbiny .Teraz pytanie jest możliwość że wypycha teraz ten olej co się zebrał w icku przy starej turbinie?(o jak bym chciał żeby tak było)
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tydzień temu wymieniłem turbine na używaną.Luzów praktycznie zero wirniki po stronie ciepłej jak i zimnej w idealnym stanie ale no właśnie ale.jest delikatny świst do 1500 obrotów i jak puszczę nogę z gazu,szczególnie na zimnym silniku.Dzisiaj odpiąłem przewód od interkulera do przepustnicy i oleju sporo. Nie czyściłem interkulera po montażu turbiny .Teraz pytanie jest możliwość że wypycha teraz ten olej co się zebrał w icku przy starej turbinie?(o jak bym chciał żeby tak było)

\

\

Tak, albo czyszczenie, albo kilka tys km bedzie wypychalo ..

zależnie od stylu jazdy,


Pozdrawiam

Opublikowano

Szczerze to nic niepokojącego nie słyszę , niektóre turbiny są głośne inne są ciche, tutaj ładnie świszczy, jeśli na kompie nie pokazuje jakichś dziwnych wartości i nie ma chmury dymu siwego to może być wszystko w normie.


Pozdrawiam

Opublikowano
Wczoraj wymieniłem po raz kolejny turbinę na regenerowaną ale jak świstało tak nadal śwista ,Porządnie się wsłuchałem i jestem pewien że to nie jest turbina a śwista z pod miski olejowej.Czyżby pompa olejowa a może wałki balasujące?Przekopałem internet i nic nie znalazłem żeby ktoś miał taki problem
Opublikowano
Wszystko szczelne interkuler miałem wyjętey do czyszczenia jest w idealnym stanie nawet zapocenia żadnego nie ma.Swiszczenie słychać już na wolnych obrotach wystarczy trochę gazu i świszczy razem że wzrostem obrotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.