Skocz do zawartości

BMW E39 odpala i po dłuższej chwili gaśnie


przemus1285

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy na forum i mam problem z bawareczką i chciałbym uzyskac jakies porady od was.A mianowicie autko to bmw e 39 2.5 l benzyna pojedynczy vanos. problem polega na tym ze auto jeździło do ostatniej chwili bez zarzutu a tu nagle po przejechaniu 3 km zgasło chwilkę odczekałem i odpaliło pojechałem do cpm z myślą ze jest mało bęzynki zatankowałem i w drodze powrotnej znowu co chwile gasło i po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpalało.

to co ustaliłem to to ze pompa paliwa podaje odma jest drożna czy winowajca może być filtr paliwa? dodam jeszcze ze nie ma żadnych błędów na komputerze czekam na wasze wskazówki bądź jakieś podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to jakoś już pól roku temu czujnik położenia wałka rozrządu ssącego był padnięty ale beema cały czas czas jeździła bez zarzutów wiec raczej to nie będzie wina czujników tak sadze bo na ciepłym silniku normalnie odpala i pracuje jakieś 20 min i później zgaśnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale wymieniłeś ten czujnik? Bo jak padnie na na wałku i na wale tu już nie pojedzie, a ten na wale często jak zimny to działa a gdy się nagrzeje to już nie. Więc tak jak wyżej napisane najpierw pod komputer.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli by padł czujnik wału to by wgl nie odpaliła

Wróżenie z fusów i myślenie życzeniowe, do tego bez oparcia w rzeczywistości.

Czujnik wału może paść tak, że działa czasami.


Teraz to jest takie gadanie, jak na grupach na fejsie - "mam taką lampkę na desce, świeci się i samochód się trzęsie, co to może być?!" - i poniżej festiwal tego, co ludzie wymienili, żeby zgasić check engine.


Nie rób sobie pod górę i sprawdź po prostu co ją boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W takim razie masz pompę podłączoną przez timer ustawiony na 20min. :mrgreen:


Jak zgaśnie to odpala pownie i znowu chodzi 20min czy jest problem z uruchomieniem?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem ponieważ strasznie długo kręci ale jak złapie to chodzi a co do timera to bym się z tą opcją nie zgodził bo napisałem że około 20 min pracuje moim zdanie ale się mogę mylić wina jest w filtrze paliwa dzisiaj spróbuję go ominąć i dać paliwo na krótko i zobaczymy co będzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tym timerem to był taki żart, tak naprawdę nie wiem po co pytasz co może być przyczyną skoro uważasz że i tak wiesz najlepiej. :duh:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I bardzo dobrze. Zrób najpierw sam co jesteś w stanie i jak się skończą pomysły to wtedy pytaj. Ty najpierw pytasz, inni Ci doradzają, a potem i tak robisz według własnego uznania. Co do filtra paliwa to nie zaszkodzi natomiast jeśli byłby tak zabity, żeby nie dawał przepływu to będzie widać na wskazaniach ciśnienia w INPA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego podepnij to najpierw pod inpę, zobacz błędy, podglądnij parametry, jak dla mnie to objawy wskazują na czujnik wału!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odpala od razu czy po ostygnięciu ?

 

Kolego podepnij to najpierw pod inpę, zobacz błędy...

Na wstępie napisał, że nie ma żadnych błędów. Trochę dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
...nie mam mechanika który by miał kabel do podłączenia do kompa .

 

Łomatko :duh:

Kabel kosztuje 100 zł. Od Chińczyków jeszcze taniej, ale trzeba długo czekać. Kolego, jeśli nie będziesz mieć podstawowego narzędzia, którym jest INPA i nie nauczysz się go obsługiwać to nikt Ci nie pomoże, bo my tu nie wróżki. Będziesz jeździł od jednego do drugiego mechanika, a oni się na tym nie znają, bo używają zwykle uniwersalnych testerów typu Delphi, które w przypadku tych starych BMW się nie sprawdzają, bo pokazują głupoty. Skończy się na tym, że będziesz wymieniał dobre podzespoły na nowe, a problem pozostanie. Ale jeśli chcesz wróżenia to dla mnie jest uszkodzony czujnik wałka lub wału, ale to trzeba potwierdzić wskazaniami z komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Do inpy wystarczy zwykły kabelek vag żeby błędy odczytać, dosłownie przed chwilą takim podpinałem, i bez problemu.

Napewno masz kogoś z Golfem lub Passatem kto posiada taki kabelek. BMW standard tools do pobrania za darmo. Działaj z głową a nie po omacku!

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.