Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Ostatnio został u mnie zdiagnozowany uszkodzony EGR, co trochę mnie zdziwiło, ponieważ był wymieniany pod koniec zeszłego roku. Wtedy wymiana nie pomogła, ciągle wyświetlany był check engine, dopiero naprawa innej usterki załatwiła sprawę ale błędy związane z EGRem nie pojawiały się. Dzisiaj ponownie został wymieniony (stary muszę zareklamować więc mam nadzieję, że usterka rzeczywiście występuje), jednak to nie pomogło, po paru godzinach znowu pojawił się błąd CC-ID 29 – Engine Problem, Power Reduced. Z kodów błędów, które występowały przed dzisiejszą wymianą wiem o:

004B39 DDE: nastawnik recyrkulacji spalin, włączenie

004CAE DDE: czujnik położenia nastawnika recyrkulacji spalin, sygnał


Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją lub jest w stanie doradzić mi jak kontynuować temat? Aktualnie zapłaciłem za dwa zawory i w teorii żaden z nich nie działa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sa dwa egry. Elektryczny i pneumatyczny sterowany zaworem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.