Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć ludziska,


moje hobby (MTB) często mnie wypycha w miejsca średnio-terenowe. wszędzie mogłem dotychczas swoim F11 jakoś tam dojechać bez większych dramatów. mimo wszystko chciałbym mieć pewien komfort psychiczny podjeżdżając pod leśne drogi i zastanawiam się nad zwiększeniem prześwitu.


rozumiem oczywiście kwestie wizualne, temat przyczepności, zachowanie w zakrętach. ale pozostawiając to poza oceną, jest możliwość zwiększenia prześwitu? zastanawiam się nad dodatkowymi 3cm. czy ktoś z was kiedyś przerabiał taki temat? jest to ogólnie legalne? wie może ktoś, czy koszty mogą być granicach przyzwoitości?

w necie znalazłem pierścienie do sprężyn firmy SPACCER, których patent wygląda interesująco. zna ktoś to rozwiązanie?


dzięki i pozdr.,

piotr

Opublikowano
Całkiem serio to chyba warto rozważyć zmianę auta ...

 

ale masz na myśli pod kątem pracy/kosztów, czy efekt końcowy, który się mija z przeznaczeniem auta?

myślisz, że takie 3cm by się bardzo odbiły na nim optycznie?

Opublikowano
w E90 jest takie coś jak pakiet na złe drogi. W jego skład wchodzą podkładki pod poduszki amortyzatorów, inne amortyzatory i cośtam jeszcze jakaś drobnica. Skoro w E90 producent przewidział to moim zdaniem F10 też można spróbować tylko będzie problem z doborem amortyzatora zapewne
Opublikowano

oooh to ciekawe, dzięki za tą informację. właśnie mam do wymiany tylne amorki, ale odkładając i na przednie zastanawiałem się nad tymi 3cm, skoro i tak muszę usiąść do amortyzatorów :)

dzięki, że dałeś znać. podpytam w swoim serwisie :cool2:

Opublikowano

Mając F11, masz pneumatyczne zawieszenie z tyłu. Myślę, że robiąc odpowiednia kalibrację czujników wysokości zawieszenia dało by się podnieść sam tył o kilka cm.

Ale ja bym u siebie tego nie robił...

Ew. wjeżdżając gdzieś w "teren" możesz nabić kilka cm ISTĄ, potem odłączyć sterownik od pneumatyki żeby tył nie opadł. Pojechać, wrócić, podłączyć sterownik i tył opadnie do normalnego poziomu.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Tylko w programie na pewno są jakieś widełki, ileś plus ileś minus, generalnie można wymienić ramiona do czujników na regulowane takie śrubunkowe, jakich się używa powszechnie w samochodach użytkowych. Wtedy podkręcamy ramię żeby było trochę dłuższe i po problemie. W drugą stronę z obniżaniem robimy tak samo. Wtedy już żadna aktualizacja nie ruszy poziomu...

Swoją drogą F11 w odmianie xdrive to jest i tak niezły offroad, na początku się nie mogłem przezwyczaić że wszędzie przechodzi gdzie wcześniej zawieszałem się Omegą :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.