Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy,


Walczę ze "szkodnikiem" już dłuższy czas i zaczyna mi już totalnie brakować pomysłów.


Od początku, problem powstał po zablokowaniu tłoczków, myślałem że złapałem gumę tak kierownicą biło.

Zatrzymałem auto okazało się że z oponami wszystko ok ale tarcze były gorące, wróciłem do domu i sprawdzam co się dzieje, tłoczek w żaden sposób nie chciał się cofnąć.


Zakup zestawu naprawczego i wymiana, lepiej tarcze przestały się grzać ale szkodnik cały czas drgania ale podczas jazdy nie przy hamowaniu.

Ok zakładam że tarcze wyzionęły ducha idą nowe


https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163763&start=20


Jest ok ale tylko przez jakieś 15km, później szkodnik powraca (efekt nasila się po przejechaniu jakiś 10-15km).


Dużo wszędzie o problemie z serwem, moje wygląda dobrze ale dla pewności wymieniam na jeszcze zdrowsze niż moje (jak nowe).

Odpowietrzam cały układ aktywując kilkukrotnie pomby.


Moja radość z naprawy znów trwa 20-30km i ponownie to samo, raz lepiej raz gorzej.


Ok, kolejny podejrzany sprężarka DSC wymiana (ponownie procedura odpowietrzenia hamulców tu już 2 litry płynu poszły od początku tej zabawy)


Wracam do domu 30 km jest ok, dzisiaj po 10 km szkodnik powraca.


Tarcze wyglądają tak jakby cały czas lekko ocierały o nie lekko klocki pewnie jak odzierają mocniej czuć wibracje na kierownicy.


IMG-20210205-143602.jpg IMG-20210205-143607.jpg IMG-20210205-143622.jpg


IMG-20210205-143629.jpg IMG-20210205-143637.jpg


DIS nie pokazuje żadnego błędu w układzie hamulcowym, Delphi pokazało sprężarkę DSC dlatego wymieniona.


Nie wiem jak teraz zdiagnozować problem co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompę hamulcową sprawdziłeś?

Objawy sugerują, że pompa hamulcowa wymaga regeneracji.

Miałem kiedyś podobnie w e24.

Przez kilka km, zanim hamulce i płyn się rozgrzały, było ok. Z chwilą rozgrzania hamulców tłoczysko pompy nie cofało się i klocki były zaciśnięte na tarczach.

pzdr

yaz

Opublikowano
Pompę hamulcową sprawdziłeś?

Objawy sugerują, że pompa hamulcowa wymaga regeneracji.

Miałem kiedyś podobnie w e24.

Przez kilka km, zanim hamulce i płyn się rozgrzały, było ok. Z chwilą rozgrzania hamulców tłoczysko pompy nie cofało się i klocki były zaciśnięte na tarczach.

 

Jeszcze pompy nie dotykałem, tez o niej myślałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.