Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A próbowałeś podejść nasadką 1/4 cala ? Jak metryczna 10 przeskakuje to ładuj 9, ale pewnie od podwozia, po omacku.
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
9 mi nie wejdzie, a 10 jak wejdzie to przeskakuje przy dużej sile bo to dokręcone jak cholera, a jakbym spróbował od spodu to jest na tyle miejsca między skrzynia a tą przegrodą żeby tam młotkiem nabić porządnie tą nasadke?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Beż tych nasadek na wtryskiwacze możesz śmiało jeździć, dziś już tego nie stosują. Ta guma że zdjęcia to z pod obudowy filtra powietrza.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy da radę nabić młotkiem. Najlepiej sprawdź sobie w newTIS procedurę demontażu rozrusznika, bo z tego co widzę dla 528 robi się to od podwozia.
Opublikowano
Jak masz obrobione lby to kup nasadke ktora zaciska sie na lbach i wbija sie w nie wraz z odkręcaniem coraz mocniej. Wpisz w google nasadka, do obrobionych srub to znajdziesz. To ci zostaje albo spawanie ew na bicie mniejszej nasadki 12 kątnej jesli 6 nie da rady nabić
Opublikowano
Z racji tego, że jeszcze nic nie wyjąłem zrobiłem drugą próbe na krótko. Zetknąłem plusa z rozrusznika z tym mniejszym kabelkiem, raz dolnym, raz górnym. Zero reakcji. Jedyne co słysze to to, że jakiś słaby nawiew na chwile przestaje wiać, a rozrusznik nie daje oznaków życia. Co to według Was oznacza? Może tak być przez to, że styki troche zaśniedziałe? Czy raczej rozrusznik już kaput ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No u mnie w e61 dokładnie tak przy padniętym rozruszniku było. Wszystko normalnie, wciskam start - nawiew się wyłącza, robi klik i nic więcej.

Możesz jeszcze kijem go walnąć, ja mu kilka razy przyłożyłem to jeszcze pół obrotu zrobił.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dasz plus na rozrusznik bez załączania bendiksa to powinien zasuwać aż miło bez obciążenia.
Opublikowano

Kupiłem używkę, na krótko działa, jak znajde czas to podmienie i mam nadzieje, że ożyje.

Orientuje się ktoś czy będzie różnica jakaś duża jak dyfer zamiast 2.93 włoże 3.07? Bo niby i ten i ten chyba idzie do 2.8? Ale czy rożnica jakaś duża?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz automat to z innym dyfrem będą kłopoty. Większy współczynnik to krótszy dyfer czyli lepiej przyspiesza, ale mniejsza V max. Pod warunkiem, że w ogóle pasuje gabarytami.
Opublikowano

Wymieniłem odme ,ale za żadne skarby świata nie mogę dopchnąć do końca, czy jak będzie tak jak teraz to będzie zasysać lewe powietrze czy nie powinno?

LT0RFH.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie siedzi do końca to będzie zasysać, sam się namęczyłem z tym dzaidostwem u siebie. Ale mam tipa - zwilż oring płynem do mycia naczyń z wodą - pójdzie dużo łatwiej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znalazłem tylko przełożenia 5-biegu do 525i polifta:

3.38:1 - automat

3.23:1 - manual


Dużej różnicy nie ma więc dyfer też nie powinien się różnić zbytnio. W 520i przedlifcie wiem na pewno, że dyfer był krótszy niż 528.

Opublikowano
Dzięki chłopaki. A mam jeszcze takie pytanko. Na co zwrócić uwagę kupując dyfer ? Bo nie chce kupić lumpa co będzie wyl tak jak mój
Opublikowano

Dobra dorwałem dyfer, wydaje się być sprawny tylko, że typ obciął półosie i teraz jak to odkręcić jak każda strona sie obraca? -.-

Dwa pytania mam odnośnie auta jeszcze..

Co może być jeśli podczas redukcji biegu występują drgania?

I co należy wymienić jak drążek zmiany biegów na wbitym biegu lata na boki jakby na luzie był?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dospawaj w poprzek obciętej półośki jakąś breszkę i będzie za co przytrzymać.


Ale co znaczy, że podczas redukcji masz drgania ? Jak wciśniesz sprzęgło ?


Jak lewarek lata na boki to trzeba wymienić taki zestaw pinów w skrzyni. Oczywiście trzeba zwalić skrzynię :mrgreen:


600058_x800.webp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.