Skocz do zawartości

Rozrusznik e39 528


MrSiekacz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Beż tych nasadek na wtryskiwacze możesz śmiało jeździć, dziś już tego nie stosują. Ta guma że zdjęcia to z pod obudowy filtra powietrza.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz obrobione lby to kup nasadke ktora zaciska sie na lbach i wbija sie w nie wraz z odkręcaniem coraz mocniej. Wpisz w google nasadka, do obrobionych srub to znajdziesz. To ci zostaje albo spawanie ew na bicie mniejszej nasadki 12 kątnej jesli 6 nie da rady nabić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego, że jeszcze nic nie wyjąłem zrobiłem drugą próbe na krótko. Zetknąłem plusa z rozrusznika z tym mniejszym kabelkiem, raz dolnym, raz górnym. Zero reakcji. Jedyne co słysze to to, że jakiś słaby nawiew na chwile przestaje wiać, a rozrusznik nie daje oznaków życia. Co to według Was oznacza? Może tak być przez to, że styki troche zaśniedziałe? Czy raczej rozrusznik już kaput ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No u mnie w e61 dokładnie tak przy padniętym rozruszniku było. Wszystko normalnie, wciskam start - nawiew się wyłącza, robi klik i nic więcej.

Możesz jeszcze kijem go walnąć, ja mu kilka razy przyłożyłem to jeszcze pół obrotu zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem używkę, na krótko działa, jak znajde czas to podmienie i mam nadzieje, że ożyje.

Orientuje się ktoś czy będzie różnica jakaś duża jak dyfer zamiast 2.93 włoże 3.07? Bo niby i ten i ten chyba idzie do 2.8? Ale czy rożnica jakaś duża?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak masz automat to z innym dyfrem będą kłopoty. Większy współczynnik to krótszy dyfer czyli lepiej przyspiesza, ale mniejsza V max. Pod warunkiem, że w ogóle pasuje gabarytami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak nie siedzi do końca to będzie zasysać, sam się namęczyłem z tym dzaidostwem u siebie. Ale mam tipa - zwilż oring płynem do mycia naczyń z wodą - pójdzie dużo łatwiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Znalazłem tylko przełożenia 5-biegu do 525i polifta:

3.38:1 - automat

3.23:1 - manual


Dużej różnicy nie ma więc dyfer też nie powinien się różnić zbytnio. W 520i przedlifcie wiem na pewno, że dyfer był krótszy niż 528.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dorwałem dyfer, wydaje się być sprawny tylko, że typ obciął półosie i teraz jak to odkręcić jak każda strona sie obraca? -.-

Dwa pytania mam odnośnie auta jeszcze..

Co może być jeśli podczas redukcji biegu występują drgania?

I co należy wymienić jak drążek zmiany biegów na wbitym biegu lata na boki jakby na luzie był?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dospawaj w poprzek obciętej półośki jakąś breszkę i będzie za co przytrzymać.


Ale co znaczy, że podczas redukcji masz drgania ? Jak wciśniesz sprzęgło ?


Jak lewarek lata na boki to trzeba wymienić taki zestaw pinów w skrzyni. Oczywiście trzeba zwalić skrzynię :mrgreen:


600058_x800.webp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.