Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czym się różnią nerki przed i po LCI? Chodzi mi o zwykłe.

Mają inny numer części, ale czym się realnie różnią? Kształtem? mocowaniami?


Na zdjęciu poniżej wydają się niższe, ale myślę że to tylko kwestia ujęć.

attachment.php?attachmentid=829336&d=1362979052

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym się różnią nerki przed i po LCI? Chodzi mi o zwykłe.

Mają inny numer części, ale czym się realnie różnią? Kształtem? mocowaniami?


Na zdjęciu poniżej wydają się niższe, ale myślę że to tylko kwestia ujęć.

attachment.php?attachmentid=829336&d=1362979052

Fizycznie pasuja, Roznia sie wizualnie - uzebrowaniem (liczba, ksztalt itp). Mozna podmieniac.

Opublikowano
W LCI chyba żebra są jakby cofnięte względem ramki...

Tak, wygląda jak by tak było. Dzięki za odpowiedź!

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Przedlift miał 12 żeber a lci 10.

na zdjęciu wyżej oba mają 10

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.