Skocz do zawartości

Po 5 miesiącach stania w miejscu nastepujace objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po dluzszej przerwie. Niedawno wrocilem do kraju i do mojej beemki.

 

Akumulator sie kompletnie rozladowal gdyz miala go wyjac pewna osoba ale tego nie zrobila. Po podlaczeniu kablami do innego auta elektrycznosc wrocila chwilowo, i tutaj problem, proboje odpalic, przekrecam kluczyk i slysze tylko tyk tyk tyk tyk... dzwiek glosny i niesamowicie szybki, powtarzajacy sie caly czas gdy proboje przekrecic kluczyk do zaplonu.

 

Moje wskazowki dla Was drodzy forumowicze sa nastepujace:

-bak po powrocie byl pusty kompletnie. Dolalem 5 litrow przed proba odpalenia.

-Po odlaczeniu kabli od innego auta akumulator padl natychmiast

 

Jezeli cos mozecie z tego wywnioskowac to bardzo bym prosil o rady.

Opublikowano

Tak sie sklada ze mam znajomego tuz obok, moze sprobowac wrzucic do moejgo auta jego akumulator? Tylko zastanawiam sie co to jest to TYK TYK TYK TYK TYK TYK TYK

 

Aha no i wlasciwie z tym akumulatorem..Przeciez probowalismy odpalic moje auto w momencie kiedy kable byly podlaczone oraz jego samochod byl na chodzie. Czy to problem z akumulatorem czy cos mechanicznego

Opublikowano

No wlasnie, bo nie kreci zupelnie.. Ale chyba nie zapiekl sie do kola zamachowego..Jezeli sie nie zapiekl to czemu nie kreci przy tych kablach, mozliwe ze kable moga nie wystarczac i trzeba wrzucic sprawny akumulator?

 

Edit: Sproboje i Wam powiem, bo bez prob nic nie osiagniemy :mrgreen:

Opublikowano
Kup tylko akumulator , i bedzie OK ja juz tak kilka razy mialem bo tez czesto do USA latam i po kilku miechach auto jest nieco nieżywe:) ,a o pompe sie niemartw bo niema prawa jej szlak trafić
Opublikowano

na akumulatorze jest magiczne oczko ktore wskazuje ze elektrolit jest ale jest rozladowany.

Kupilem prostownik 12v 6A, mam nadzieje ze wieczorem juz bede Wam mogl zdac relacje z proby odpalenia nr 2

Opublikowano

Mam nadzieje ze nie bede musial kupowac nowego akumulatora, tymbardziej ze za cene prostownika moglbym go kupic

 

Na pych tylko raz probowalem i zakonczylo sie nieudana proba. Wolalbym go odpalic kluczykiem po 5 miesiecznym staniu

Opublikowano
Pamiętaj żeby masowy przewód od akumulatora z innego auta podłączyć pod masę w swoim aucie ale nie na swoim aku bo wtedy aku będzie zabierał cały prąd i rozrusznik nie da rady :mrgreen: Najlepiej do rozrusznika masa a plus do aku :cool2: Powinno zadziałać :dance:
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!
Opublikowano
Jażeli pojawia się w momencie włączenia zapłonu, to na 99% powoduje je pompa ABS-u, mogła się zablokować przez długie nie używanie. Dzieje się tak czasem gdy samochód stoi pod chmurką przez noc przy silnym mrozie, ABS potrafi wtedy całkowicie rozładować ako.
BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano

Kornelio - Uwierz mi ze sie staram, tylko jak czlowiek sie znajdzie w nieodpowiednim czasie w nieodpowiednim miejscu to wszystko potrafi plynac pod prad

 

Luciu Wroclaw - No to chyba nieumiejetnie podlaczylem te kable, padlaczylismy z akumulatora do akumulatora po prostu bez odlaczania czegokolwiek.

 

shark - Nie nie, tykanie bylo w momencie proby zakrecenia juz. Moze nieumiejetnie opisalem sytuacje

 

Zaraz bede probowal, odlaczylem na 20 minut bo slyszalem ze po ladowaniu nie wolno odrazu wrzucac do auta bo moze WYBUCHNąć :worried:

Opublikowano
Po doladowaniu 6 godzinnym akumulatorka auto odpalilo bez najmniejszych problemow! Vivat BMW! WIWAT WIWAT WIWAT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.