Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem zainteresowany zakupem m550i g30 2018 rok, chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia związane z eksploatacja tego silnika oraz o jego awaryjność. Przyznam, że naczytałem się sporo nieprzychylnych opini na temat N63B44O2 (N63R). Miałby to być Daily car i nie chciałbym spędzać pol zycia u mechanika. Odpuścić temat i kupic 540i czy zaszaleć z V8? Prosze pomóżcie :)
Opublikowano

Mam 50tys przelotu i nic się nie dzieje. Ja akurat wymieniam olej co max 15tys km, ale robię tak we wszystkich autach, bo nie uznaje badziewia long life. Rozmawiałem z ASO i nawet w problematycznych motorach z lat 2012-2013 - nie mieli awarii, jeśli ktoś zmieniał olej częściej. Motor TU2 jest już znacznie ulepszony i pozbawiony bolączek pierwszych motorów z serii n63.

Bardzo dobry wybór na daily car i bez porównania fajniejszy od R6.

Opublikowano
Witam, jestem zainteresowany zakupem m550i g30 2018 rok, chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia związane z eksploatacja tego silnika oraz o jego awaryjność. Przyznam, że naczytałem się sporo nieprzychylnych opini na temat N63B44O2 (N63R). Miałby to być Daily car i nie chciałbym spędzać pol zycia u mechanika. Odpuścić temat i kupic 540i czy zaszaleć z V8? Prosze pomóżcie :)

 

Mam przejechane 41 000 km grudzień 2019 (530 KM) z silnika bardzo zadowolony. Spalanie od 20 do 38 l/100km w zależności od stylu jazdy i długości tras. Do tej pory nie było usterek silnika. Była jedna usterka w przednim lewym kole - auto w serwisie 9 razy.

Nie chciałbym Cię straszyć ale napiszę o moim przypadku z tym autem z przed 3 tygodni. Kupując auto, kupiłem Pakiet Inclusive Plus, czyli klocki, tarcze oleje filtry wymiana nieodpłatna do przebiegu 100 000 km. (cena pakietu 14 000 PLN). Trzy tygodnie temu zaświeciła się kontrolka wymiany klocków przedniej osi. Auto było umówione do Dealera na nieodpłatną wymianę i okazało się, że do tego samochodu nie ma klocków w całej Europie i nie będą dostępne do Kwietnia, czyli półtora miesiąca będę płacił Leasing a samochód będzie stał. :(


Piotr U

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, jestem zainteresowany zakupem m550i g30 2018 rok, chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia związane z eksploatacja tego silnika oraz o jego awaryjność. Przyznam, że naczytałem się sporo nieprzychylnych opini na temat N63B44O2 (N63R). Miałby to być Daily car i nie chciałbym spędzać pol zycia u mechanika. Odpuścić temat i kupic 540i czy zaszaleć z V8? Prosze pomóżcie :)

 

Mam przejechane 41 000 km grudzień 2019 (530 KM) z silnika bardzo zadowolony. Spalanie od 20 do 38 l/100km w zależności od stylu jazdy i długości tras. Do tej pory nie było usterek silnika. Była jedna usterka w przednim lewym kole - auto w serwisie 9 razy.

Nie chciałbym Cię straszyć ale napiszę o moim przypadku z tym autem z przed 3 tygodni. Kupując auto, kupiłem Pakiet Inclusive Plus, czyli klocki, tarcze oleje filtry wymiana nieodpłatna do przebiegu 100 000 km. (cena pakietu 14 000 PLN). Trzy tygodnie temu zaświeciła się kontrolka wymiany klocków przedniej osi. Auto było umówione do Dealera na nieodpłatną wymianę i okazało się, że do tego samochodu nie ma klocków w całej Europie i nie będą dostępne do Kwietnia, czyli półtora miesiąca będę płacił Leasing a samochód będzie stał. :(


Piotr U

 

I zamiennikow tez nie ma? Nie wierze.

Opublikowano
Witam, jestem zainteresowany zakupem m550i g30 2018 rok, chciałbym się zapytać o wasze doświadczenia związane z eksploatacja tego silnika oraz o jego awaryjność. Przyznam, że naczytałem się sporo nieprzychylnych opini na temat N63B44O2 (N63R). Miałby to być Daily car i nie chciałbym spędzać pol zycia u mechanika. Odpuścić temat i kupic 540i czy zaszaleć z V8? Prosze pomóżcie :)

 

Mam przejechane 41 000 km grudzień 2019 (530 KM) z silnika bardzo zadowolony. Spalanie od 20 do 38 l/100km w zależności od stylu jazdy i długości tras. Do tej pory nie było usterek silnika. Była jedna usterka w przednim lewym kole - auto w serwisie 9 razy.

Nie chciałbym Cię straszyć ale napiszę o moim przypadku z tym autem z przed 3 tygodni. Kupując auto, kupiłem Pakiet Inclusive Plus, czyli klocki, tarcze oleje filtry wymiana nieodpłatna do przebiegu 100 000 km. (cena pakietu 14 000 PLN). Trzy tygodnie temu zaświeciła się kontrolka wymiany klocków przedniej osi. Auto było umówione do Dealera na nieodpłatną wymianę i okazało się, że do tego samochodu nie ma klocków w całej Europie i nie będą dostępne do Kwietnia, czyli półtora miesiąca będę płacił Leasing a samochód będzie stał. :(


Piotr U

 

I zamiennikow tez nie ma? Nie wierze.

 


Nawet na allegro brak do tego modelu, pomimo że są wystawione, po telefonach do sprzedawców potwierdzają brak dostępności. U dwóch sprzedawców dostałem nawet informację, że BMW od nich wykupiło stany magazynowe i obecnie do kwietnia brak dostępności.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwe, że mamy takie same klocki a u mnie też wymiana za chwile. Muszę się więc zainteresować tematem...
Opublikowano
Hmm widzę, ze te jednostki TU3 530KM, pała zdecydowanie więcej od TU2. U mnie spalanie od 10 (autostrada ok 140-160kmh), do średnio 13-14 przy normalnej jeździe po miejsce. Przy deptaniu limitu nie ma :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.