Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W menu masz obszerną instrukcję osługi z wyszukiwaniem na kilka sposobów

Opublikowano
1 godzinę temu, pikopiko napisał(a):

W menu masz obszerną instrukcję osługi z wyszukiwaniem na kilka sposobów

Dziękuję za informację. Mimo wielkiej wygody w aucie, chciałbym poczytać w domu, przy kawie... 🙂 No i, wydaje mi się, łatwiej jest "grzebać" w menu samochodu mając instrukcje wyświetloną na innym ekranie (tableta/telefonu).

Opublikowano

A próbowałeś ściągnąć aplikację na telefon „BMW Guide”? Tam jak wpiszesz VIN to instrukcja jest spersonalizowana i pokazuje tylko to co masz w wyposażeniu.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, bambaryla napisał(a):

A próbowałeś ściągnąć aplikację na telefon „BMW Guide”? Tam jak wpiszesz VIN to instrukcja jest spersonalizowana i pokazuje tylko to co masz w wyposażeniu.

Świetne rozwiązanie. Dziękuję bardzo 🙂

PS. Dzięki aplikacji można ściągnąć pdfa

Edytowane przez RobertP
  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pomału rozglądam się za zmianą auta. Obecnie X5 f15, jestem zadowolony, auto sprawuje się bardzo dobrze. Wstępnie myślałem rozglądać się za takim samym jak mam, ale z mniejszym przebiegiem. Ale lepsze jest wrogiem dobrego :classic_biggrin: doktoryzuję się zwykle długo przed wyborem, dlatego szukam dużo wcześniej

Rozglądając się za potencjalnym następcą natrafiłem na 6GT.

Moje wymagania to wysoki komfort w trasach, spalanie 10l  w trasie lub mniej, duży bagażnik, obowiązkowo nivo/pneumatyka z tyłu.
Bardzo mało jest o nim informacji, chcę więc zasięgnąć informacji od użytkowników.

1. Jakie są wymiary bagażnika? Zwykle wożę ze sobą sporo drogiego sprzętu w bagażniku. Dlatego zawsze wszystko musi być przykryte przez fabryczne rolety przed wścibskimi oczami. Kocyk to nie rozwiązanie, to raczej kokardka na prezencie (Belgia, Francja, Szwecja, Norwegia wokół Oslo itp). Pytam o wymiary bo w litry nie wierzę, jak przymierzałem się do f11 to z 440 litrowego bagażnika nie przełożyłem wszystkiego do ponad 500l - brakło miejsca. Teoretycznie F15 ma 650L, GT ma 610L. Ale na oko bagażnik w 6GT jest sporo wyższy/szerszy niż X5 F15. 

2. Jak jest ze spalaniem w wersji 30d przy prędkościach autostradowych (130-170). Czy może 40i nie będzie "smokiem z takimi prędkościami?
20d jakby było biturbo, tak jak mam f15 to pewnie bym bardzo mocno rozważał, jednak pojedyncze turbo wydaje mi się, że będzie za słabe (może tylko wrażenie?). Z dynamiki f15 jestem zadowolony pomimo 231KM/500Nm. 6GT 20d ma 190KM/400Nm.
40i boję się, że zaraz byłyby programy/wydechy itp i 400KM i nie byłoby niskiego spalania :classic_cool: może ktoś ma porobione i jednak nie ma co się bać?

3. Głośność - w x5 f15 wygłuszyłem nadkola i jest dobrze. Jak w 6GT? Jak sprawują się realnie szyby bez ramkowe? Zwłaszcza z prędkościami 160+
 

4. Jak z trwałością ogólną 6GT? Robię 50-70tyś rocznie, raczej jest dla mnie ważne by jeździło w miarę bezawaryjnie. X jest teraz super, 270 tyś przebiegu, kilka pierdół zmienione, koszt utrzymania/km śmiesznie niski. Która wersja silnikowa najlepsza względem koszty utrzymania/dynamika? Kusi b57  :classic_rolleyes:
 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.