Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od wczoraj kompresor nivo w sedanie ciągle się pompuje, napompuje do odpowiedniej wysokości (nie maksymalnej tylko zwykłej takiej jak zawsze) i nie przestaje hałasować, trzeba wyjąc bezpiecznik, żeby się nie spalił, po wyjęciu trzyma ciśnienie wiec to nie wina nieszczelności. W kompresorze ale w innym miejscu jest jakiś zawór który mógł się zablokować i nie domyka kompresora?

Po napompowaniu nie dobija do maxa i dookoła kompresora nie widać, żeby były przedmuchy więc ciekawe gdzie uchodzi to co nabija. Błędów brak w inpie brak, czujniki działają, nawet na desce nie wyświetla się błąd zawieszenie pomimo, że potrafi 30 min chodzić.

Przyczyny szukać w kompresorze czy zacząć od czegoś innego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki masz miesiąc i rok produkcji auta...???

W zależności od daty produkcji , schemat elektryczny mówi ,że kompresor jest zabezpieczony....

- -08/1996 , bezpiecznik nr F51.....30A

- +09/1996 , bezpienik nr F49.......30A


Może przypatrz się przekaźnikowi I01027???

Może on się zawiesza ???

Według instrukcji, przekaźnik znajduje się przy kompresorze. Jak dobrze pamiętam, kompresor jest zamknięty w owalnej puszce ?


Jeśli będziesz wymieniał przekaźnik to zwróć uwagę na jego parametry . Najważniejsze aby był na instalację 12V a Max prąd pracy wynosił min. 30A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.