Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ma ktoś???? Według mnie najgorszy system ze wszystkich moich samochodów, no może nissan leaf podobnie gra.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem brać bowers, ale za poradą na bimmers, stanęło na podstawowym audio i zakupie używanego Leafa, żeby zrobić przekładkę audio.


Podobno prawdziwi audiofile robią przekładki radia Safari z FSO 125p, ale to już nie każdy to zrobi, bo podobno dużo kodowania.

Opublikowano
Ma ktoś???? Według mnie najgorszy system ze wszystkich moich samochodów, no może nissan leaf podobnie gra.

 

Ja mam, to najlepszy system w autach, któremu dorównuje tylko Burmester w Mietku. Wcześniej miałem B&W w Volvo, ale w X5 gra lepiej, jest zresztą większa ilość głośników i większa puszka, dzięki czemu jest więcej możliwości sceny.


Wybierając auto, jedną z najważniejszych dla mnie spraw było dobre audio. Przesłuchałem wszystkie marki pod tym kątem i specjalnie jeździłem po całej Polsce by znaleźć najwyższe audio u dealerów różnych marek.


Jeśli Nissan leaf gra dla Ciebie podobnie, sugeruję wizytę u laryngologa. Bez żartów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja słuchałem tego topowego systemu nagłośnienia w znajomego

G30 550i. Dla mnie brzmialo to super. Nie sądziłem, że można takie brzmienie w samochodzie osiągnąć. Sam zamówilem jednak HK.

Nie ma może tego efektu WOW ale też gra co najmniej bardzo dobrze. Dopłata do B&W dla mnie jako normalnego użytkownika, nie audiofila, wydaje się być zaporowa.

Trudno mi uwierzyć, że jakieś podstawowe audio w innej marce samochodej może grać choćby jak HK w G05 nie wspominając już o B&W.

Opublikowano
Ja miałem brać bowers, ale za poradą na bimmers, stanęło na podstawowym audio i zakupie używanego Leafa, żeby zrobić przekładkę audio.


Podobno prawdziwi audiofile robią przekładki radia Safari z FSO 125p, ale to już nie każdy to zrobi, bo podobno dużo kodowania.

 

Gdzie taką przekładkę robią i ile kosztuje?

Opublikowano
Ma ktoś???? Według mnie najgorszy system ze wszystkich moich samochodów, no może nissan leaf podobnie gra.

 

Ja mam, to najlepszy system w autach, któremu dorównuje tylko Burmester w Mietku. Wcześniej miałem B&W w Volvo, ale w X5 gra lepiej, jest zresztą większa ilość głośników i większa puszka, dzięki czemu jest więcej możliwości sceny.


Wybierając auto, jedną z najważniejszych dla mnie spraw było dobre audio. Przesłuchałem wszystkie marki pod tym kątem i specjalnie jeździłem po całej Polsce by znaleźć najwyższe audio u dealerów różnych marek.


Jeśli Nissan leaf gra dla Ciebie podobnie, sugeruję wizytę u laryngologa. Bez żartów.

 

Byłem u laryngologa, wszczepili mi implant

Opublikowano
Teraz poważnie , jest ktoś z Łodzi albo okolic , podjechałbym i posłuchalibyśmy , z nissanem to sarkazm ale w porównaniu do innych systemów ten akurat wydaje mi się słaby .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz poważnie , jest ktoś z Łodzi albo okolic , podjechałbym i posłuchalibyśmy , z nissanem to sarkazm ale w porównaniu do innych systemów ten akurat wydaje mi się słaby .

Może warto na początek napisać co Tobie nie pasuje w tym systemie.

Bowers, na pewno jest bardzo "jasno" brzmiącym systemem(w sensie dużo wysokich tonów), co nie każdemu się podoba.

Nie słuchalem w G05, ale w G12. Wg mnie to słychać postęp względem harman kardon czy Bang&Olufsen w poprzedniku.

Wreszcie zabrali się za korekcję czasową jak w dobrych car audio(scenę mamy przed sobą, nie jest zbyt szeroka i głęboka, ale postęp i tak jest). Separacja instrumentów jest lepsza niż w Bangu. Bas wyraźnie bardziej zróżnicowany.


Moim zdaniem H/K to takie Altusy, a B&W przyzwoite kolumny, ale czy high-end, myślę, że nie. Słyszałem kilka porządnie zrobionych samochodów i zrobiły na mnie większe wrażenie

Opublikowano
Bowers przede wszystkim jest czystym i selektywnym systemem, którego każdy może dostosować do własnych upodobań. Wg mnie w Bangu brakuje powietrza, HK jest przymulone, Mark Levinson jest płaski i tylko Burmester może się równać Z Bowersem. Dźwięk oczywiście każdy odbiera indywidualnie, ale tak jak niektórzy zobaczą jakość obrazu w telewizorach z Dolby Vision, tak z systemami audio nie wszyscy usłyszą różnicę.
Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski
Opublikowano

Nie wiem jak gra B&W w G05 ale mając do dyspozycji demo z HK na pokładzie uważam, że nie jest to szczyt marzeń.

Lepiej niż baza (a wiadomo BMW zawsze bazę miało słabą). Nawet VW CC miał lepsze nagłośnienie w podstawie niż BMW 5.

Nie jestem audiofilem ale HK ogólnie w samochodach oceniam dość średnio. Nazwijmy to kolokwialnie "dla typowego afroamerykanina słuchającego rapu i robiącego bling bling" ;) Żona w mercedesie też ma HK i kompletnie do mnie to nie przemawia.

Prywatny ranking to:

Burmester w Porsche Panamera

Burmester w Mercedesie

B&W w Volvo

Mark Levinson w Lexusie


Dopiero później są HK/BOSE/JBL..

Nie można mieć wszystkiego.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski

Nie nazwałbym go płytkim. On po prostu nie jest tak podbity jak Logic7.

Poza tym, dużo góry, potrafi sprawiać wrażenie, że brakuje basu

Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski

Nie nazwałbym go płytkim. On po prostu nie jest tak podbity jak Logic7.

Poza tym, dużo góry, potrafi sprawiać wrażenie, że brakuje basu

 

W Bowersie najważniejsza jest czystość dźwięku, czyli wierne oddanie zamysłu twórców. To nie jest system do umc, umc. Bas jest potężny i głęboki, a nie sztucznie podbity. Czasami czuję jak wyrywa fotel, ale wciąż jest to przyjemne dla ucha i selektywne brzmienie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aż się wstydzę wtrącać, że dorzuciłem hifi za 2400 :) ale z drugiej strony... nikt za to nie zaplaci przy odkupie wozu więcej o 30000 ze względu na b&w...

 

Myślę, że przy odsprzedaży to nawet 5k nikt nie dorzuci za lepsze audio. Niestety prawie całe wyposażenie dodatkowe ma po paru latach wartość bliską zeru. Jedynie silnik i stylistyka mają jakiś realny wpływ na cenę.

Opublikowano
Aż się wstydzę wtrącać, że dorzuciłem hifi za 2400 :) ale z drugiej strony... nikt za to nie zaplaci przy odkupie wozu więcej o 30000 ze względu na b&w...

 

Myślę, że przy odsprzedaży to nawet 5k nikt nie dorzuci za lepsze audio. Niestety prawie całe wyposażenie dodatkowe ma po paru latach wartość bliską zeru. Jedynie silnik i stylistyka mają jakiś realny wpływ na cenę.

 

Oczywiście, że nikt nie dorzuci kasy za lepsze audio, podobnie jak szklany dach. Dodatki kupuje się dla siebie, a nie dla następnych właścicieli. Można życie przeżyć tak jak się chce, a można też odkładać każdy grosz i umrzeć z kupą kasy na koncie :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski

Nie nazwałbym go płytkim. On po prostu nie jest tak podbity jak Logic7.

Poza tym, dużo góry, potrafi sprawiać wrażenie, że brakuje basu

 

W Bowersie najważniejsza jest czystość dźwięku, czyli wierne oddanie zamysłu twórców. To nie jest system do umc, umc. Bas jest potężny i głęboki, a nie sztucznie podbity. Czasami czuję jak wyrywa fotel, ale wciąż jest to przyjemne dla ucha i selektywne brzmienie.

W tym wiernym oddaniem dźwięku to w przypadku wielu sprzętów to temat rzeka. Bowers, Focal i wiele innych marek, mają swoje specyficzne brzmienie. Czy to bliskie wiernemu odtworzeniu, myślę, że to raczej dobór co nam pasuje

Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski

Nie nazwałbym go płytkim. On po prostu nie jest tak podbity jak Logic7.

Poza tym, dużo góry, potrafi sprawiać wrażenie, że brakuje basu

Tutaj przyznaję rację...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pasuje mi płytki bas, nie chodzi o regulację mniej lub więcej tylko po prostu jest płytki / płaski

Nie nazwałbym go płytkim. On po prostu nie jest tak podbity jak Logic7.

Poza tym, dużo góry, potrafi sprawiać wrażenie, że brakuje basu

Tutaj przyznaję rację...

Z odbiorem dźwięku to nie jest tak jak wielu myśli.

Małe głośniczki Bose sprawiają wrażenie "głębokiego" basu, a w rzeczywistości to podbity rejon 60Hz robi swoje, a to z niskim basem niewiele ma wspólnego.

Logic7 gra efekciarsko.

Bang jest trochę bardziej stonowany, ale brakuje smaczków jak w Bowers.

Bowers gra bardzo szczegółowo, ale jak to w tej marce, bardzo jasno, co wielu osobom nie pasuje i woli efekciarstwo logic7.



Swoją drogą. Tweetery w Logic7 w serii Exx i Fxx mają specyficzną naleciałość("szorstkość") w brzmieniu, która mocno mi nie pasuje. Nie jest to wina samych głośników, bo montowałem je w niejednej kolumnie i aucie. Dopiero w G30 pozbyli się tej naleciałości, a głośniki są te same co w E60 czy F10

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ma ktoś???? Według mnie najgorszy system ze wszystkich moich samochodów, no może nissan leaf podobnie gra.

W moim jest Harman Kardon i gra wręcz rewelacyjnie!!!!!!!!!

Zasada no 1 w każdym nowym aucie - musisz rozgrzać głośniki. Standardowo ok. 100 godzin.

Mi wystarczyła jedna trasa Katowice Łódź i głośna muza abym poczuł diametralną różnicę i musiał potencjometry basu i sopranu zmniejszać o kilka punktów na skali.

Rozgrzejcie głośniki w nowych furach, to podstawa.

Nie słuchałem B&W więc nie odniosę się, ale H&K w moim na prawdę powalają mnie z nóg jak na fabrykę. No i to niezależnie od ilości dB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.