Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam silnik N52B30, aktualnie po wciśnięciu pedału gazu samochód dławi się (czasami gaśnie). Przy braku dodawaniu gazu i toczeniu się na "D" - wszystko jest OK. Pokazuje to filmik nagrany dzisiaj:


Po usunięciu wszystkich adaptacji ISTĄ oraz ograniczników VVT samochód przez 2 tygodnie jeździł perfekcyjnie. Błędów w kompie brak. Mam wgranego softa xHP do skrzyni i podczas toczenia się czasami rusza z 1,2,3 biegu - nie ma to znaczenia bo dławi się tak samo, więc skrzynię bym odrzucił. Dławienie jest najczęstsze przy delikatnym wciskaniu pedału gazu. Przy nagłym, mocniejszym wciśnięciu - rzadziej dławienie występuje. Przed remontem silnika problem "rozwiązywało" odpięcie wtyczki do VVT - wtedy samochód się nie dławił jednak tego nie sprawdzam bo w żaden sposób nie jest to długotrwałe rozwiązanie problemu a samochód ma jeździć długo :roll:


W aucie zostały "sprawdzone" wszystkie pomysły z forum i tak w między czasie wymieniłem: obie disy, oba elektrozawory vanosa (jako pierwszy strzał który mógł to powodować). Ostatnio wymieniony został czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka mimośrodowego, sprawdzone wałki (nie są wytarte) i sprawdzony rozrząd który został ustawiony na blokadach. Silnik również przeszedł remont góry i dołu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.