Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakiś czas temu miałem blad z sondami, wymieniłem na używki, mechanik wymienił, wszystko ładnie, pięknie, check przestal się świecić... oddałem znów do porobienia, powiedział, że wyskakuje mu blad na komputerze sondy 2 przed kątem i żeby wymienic, mowie okej. Wymienil mi tą sonde(kupil nowa), wyjeżdżam oe niego i bum, check wywalilo. Podpięliśmy i pokazało blad sondy tej ktora wymienił. No to włożył stara, na której nie pokazywało błędu, wyjeżdżam, wszystko ładnie pięknie, dojechałem do domu, włączam ponownie silnik i znów blad tej samej sondy. Przed jego ruszeniem niby mu pokazywało jej blad, ale check się nie swiecil, teraz czy na starej, czy na nowej ciągle jest błąd. W czym może być teraz problem, nie wiem co ten fachowiec zrobil, może być w czymś innym problem, bo nie wiem czy możliwe jest, żeby dwie były niesprawne
Opublikowano

Pytając inaczej, w czym innym może być problem, poza sonda, jeśli pokazuje mi błąd 2 sondy przed katem? Silnik m54b25

Dodam, że na początku pokazało mi tez blad sondy za katem i coś z wydolnością katalizatora, ale póki co juz nie wyskakuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze diagnozuj inpą, po drugie stwierdzenie błąd sondy nic nie daje. Błąd to mieszanka zbyt ubogą lub bogata, zwarcie do masy, plus, lub obwód otwarty. Może też być uszkodzony element grzewczy. Więc spytaj o konkretną interpretację błędu!


Błąd w działaniu sondy może powodować nieszczelny dolot, zbyt małe ciśnienie paliwa, lejący wytrysk, jeśli masz LPG to wyeksploatowane wtryski lub reduktor itp. innymi słowy wszystko co wpływa na skład stechiometryczny mieszanki.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Gazu nie ma.

A czy przyczyną może być zła praca przeplywomierza?

Bo mam wrażenie, że nie działa on jak powinien.

Wczesniej kiedy miałem sprawny przeplywomierz, mając samochód na P, N,D trzymając pedał hamulca i wciskając jednocześnie gaz, nie było żadnej reakcji na gaz, tzn. mimo wciśniecia gazu, samochód nie reagował, tak samo odpinając przeplywomierz. Obecnie, kiedy kupiłem przeplywomierz o takich samych numerach, wciskając pedał gazu, przy wciśniętym hamulcu, pedal hamulca mi odskakuje do góry, jakieś ciśnienie się wytwarza, ze jakbym mocno nie trzymał, to i tak go wypycha, tylko nie wiem gdzie szukać przyczyny, bo przeplywka taka sama. Raz myślałem, że wina ni3sprawnej przeplywki, kupiłem druga, ale dalej to samo. Dodatkowo, po przejechaniu nastu km, kiedy stanę, mocno zaczyna trząść samochodem. Wylacze, wlacze samochód i działa normalnie. Jakieś pomysły co może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie lewe powietrze, możliwe że odma się rozszczelniła.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zapalonym popsikaj w jej stronę samostartem i zobaczysz czy obroty wzrosną jak tak to nieszczelna, psikaj też gumy na dolocie, okolice przepustnicy, między kolektor a ścianę grodziową, mocowanie kolektora do głowicy.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Okej dzieki, tak zrobię. Juz nie mam siły do tego samochodu, co chwilę coś nie tak, co do mechanika się nie odda, to każdy coś zje**e i do nowego trzeba dać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Litości, podaj kody błędów, bo tu nie ma żadnych konkretów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

3x sondy wymieniłem, ciągle pokazuje, że błąd grzania sondy, czyli nie w nich problem...

Z przepływka mam taki problem, ze przy wciśniętym hamulcu, przy dłuższym przetrzymaniu zaczyna mi nią trząść i silnik zaczyna jakoś inaczej chodzić. Jak odepnę przeplywke, wcisne hamulec i trzymam, to chodzi jak należy, czyli tylko kiedy podpięta jest ten problem. Jakieś pomysły? Wczesniej miałem problem z lewym powietrzem, może teraz to samo? Błędy dam jak będę miał dostęp do kompa.

Tutaj filmik. Pierw jak chodzi przed ecisnieciem hamulca, a potem kiedy przytrzymam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Po odpięciu przepływki silnik jest mniej wrażliwy na lewe powietrze jak dzieje się tak przy wciśniętym hamulcu lub ciągłym jego naciskaniu i odpuszczaniu na przemian to upierałbym się że masz serwo dziurawe, w sensie membranę wewnątrz, i tędy ciągnie lewe powietrze. Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.