Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


Mam problem z falującymi obrotami występującymi przeważnie gdy jadę pod górkę przy prawie każdej prędkości od 50-130 obroty lekko podskakują i wracają tak ciągle pomaga mocne wciśniecie gazu. Problem występuje na rożnych biegach czasami też podskakują na prostej drodze przy stałej prędkości choć nie tak często. Nic się nie dzieje przy prędkościach od 140 w górę typowo na autostradzie. Czasami też dochodzi jakiś dźwięk gdy tak podskakują te obroty nie wiem tak jakby od kierowcy coś przy kołach z tyłu ciężko powiedzieć takie buczenie wibracje ale tu nie nie jestem pewny skąd dochodzą te dźwięki.


Najważniejsze jest to że te obroty podskakują np. normalnie jadę 100km i przy wzniesieniu już obroty podskakują i wracają.


Czy jest to już koniec konwertera? Biegi działają normalnie nic nie szarpie.

Opublikowano

Rozumiem że nic innego nie może dawać takich objawów jak tylko konwerter?


Jak to jest z tym konwerterem kupuje się nowy czy regenerowany? Polecacie jakieś sprawdzone firmy co się tym zajmują?

Opublikowano
Miałem podobnie w swojej poprzedniej 535d ale pocieszę Cię. U mnie najczęściej działo się ta przy niskich temperaturach i dopóki się nie rozgrzał, po rozgrzaniu problemu nie było. 6 lat tak przejezdzilem, znajomy kupił jeździł i tez nie robił a wiedzieliśmy o tym, ostatecznie samochód miał dzwona ale sprzęgło wytrzymało do końca.
Opublikowano

Jak mam być szczery to już jeżdżę tak ze dwa lata bo to nie jest jakoś super uciążliwe ale traszkę irytuje bo to nie jest tak ze non stop co wzniesienie się tak dzieje.


Jako że mam teraz wolny czas i ze jestem zadowolony z auto nie mam zamiaru go sprzedawać pasowało by to w końcu zrobić.

Opublikowano
Będziesz musiał rozpiąć skrzynkę na wieńcu od motoru i wtedy to już łatwo wyciągniesz konwerter, osobiście widziałem jak kolega to wyciągał, roboty trochę jest. Wymieniać konwerter to wypadałoby już założyć nowa miskę i zalać świeży olej.
Opublikowano

Tak własnie myślałem ze misa + olej bo i tak już mija 80tys od ostatniej wymiany oleju w skrzyni to jak już bym wymieniał to do konwertera trzeba zajrzeć.


Najbardziej się obawiam że może problem leży gdzieś indziej.


No i proszę o radę mam oddać swój do regeneracji, szukać po regeneracji czy nowy zf 2400zł?

Opublikowano
No i proszę o radę mam oddać swój do regeneracji, szukać po regeneracji czy nowy zf 2400zł?

Ja kupiłem zf z dwuletnią gwarancją na aledrogo, zrobiłem z 40 tys. i jest ok. Swój i tak będziesz musiał odesłać. Olej i filtr do wymiany.

852c2d3fdc685c61m.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.