Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, może ktoś coś podpowie przed kosztownym i czasochłonnym ściąganiem pulpitu, niedawno przyjechał nowy nabytek F34 335i, ale z czasem okazało się, że strasznie słabo leci ciepłe ogrzewanie.

Pierwszy krok termostat, raczej sprawny temp. 94-101 stopni

Patrze węże od nagrzewnicy górny ciepły, ale nie gorący, dolny trochę chłodniejszy.

Podłączyłem pod kompa, ogółem kalibracja i adaptacja wszystkich klapek przebiegła bez zastrzeżeń, nic nie wywaliło.

Zrobiłem procedurę odpowietrzania z pedałem gazu 3-4x


Ogrzewanie tragiczne

- przy 28 stopniach kratka lewa kierowcy i prawa środkowa w ogóle zimne powietrze, lewa środkowa kratka i prawa pasażer coś tam letnim powietrzem wieje.

- górny środkowy przełącznik manualny na czerwonym polu coś tam minimalnie letnim wieje...


Jest jeszcze jakiś pomysł czy demontować pulpit ? :cry:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Temat jeden z grzaniem rozwiązany, mianowicie nagrzewnica. Wyczyszczona grzeje pięknie. Drugi problem cała prawa strona działa normalnie powietrze aż pali, grzeje prawidłowo, z lewej strony chłodne powietrze i nawiew jest słabszy? Wie ktoś jaki to silniczek lub czy idzie się do tego dostać bez zdejmowanie pulpitu?
Opublikowano
mi jak jedna strona kiepsko grzała, to jednak była nagrzewnica, z lewej mega ciepło z prawej prawie zimno, może nie do końca odkamieniona?
Opublikowano

Ciężko powiedzieć, 3 dni leżała w occie, płukana lewo prawo, wyleciał z niej kamień i czarna woda. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z lewa prawa strona. Bezpośrednio przy chłodnicy nie ma raczej podziału, myślę że dopiero jest dalej jakiś tunel z podziałem lewa prawa strona, jakaś klapa.


Wrażenie jest takie jakby nawet ciut słabiej wiało z lewej strony,chłodne powietrze. Cała lewa strona chłodna czyli szyba, kratka i nogi, z prawej strony 64 stopnie, termometr do pomiaru włożony w kratki, lewa strona 30 stopni.

Opublikowano
Daj znać jak będziesz miał diagnozę. Ja zrobiłem diagnostykę plus adaptacje nic niepokojącego nie wyszło, żadne błędy nie wyskoczyły... Co prawda gość z serwisu bmw powiedział że jakby była zablokowana klapka, lub coś by wpadło to i tak błędu nie pokaże... Test przejdzie pozytywnie.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem u mnie rozwiązany. Silniczki i klapy były sprawne, natomiast odkamienienie nagrzewnicy rozwiązało problem i grzeje ciepłym z dwóch stron po równo.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.
Opublikowano
Bmw zaleca płyn z oznaczeniem g48 dzieki czemu nie ma problemu z osadami.
Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.

Gdzie wlewałeś tę wodę z octem ? Zamiast płynu chłodniczego ?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie również odkamienienie pomogło. Co prawda z prawej strony wieje zar, z lewej strony sporo słabsze, ale rozwiązało problem. Woda z octem.

Gdzie wlewałeś tę wodę z octem ? Zamiast płynu chłodniczego ?

 

Odłączyłem węże od nagrzewnicy pod gordzią i tam wlałem, płukałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.