Skocz do zawartości

F40 118i M Sport Alpinweiss 2021


vulnerarius

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Cześć.

Po dwóch miesiącach oczekiwania odebrałem kolejne auto, które tym razem będzie użytkowane przez moją lubą.


Konfiguracja wg VINu:

Vehicle Information:

Prod. date: 2021-01-14

Type: 118i

Series: F40 (1 Series)

Body Type: -

Steering: Left Hand Drive

Engine: B38C

Displacement: 1.5

Power: 140

Drive: FR

Transmission: Automatic

Colour: Alpinweiss 3

Upholstery: Cloth Trigon/Sensatec Black


Editions And Packages:

S704 M Sports Suspension

S710 M Leather Steering Wheel

S715 M Aerodynamics Package

S7CH BMW Repair Inclusive

S7LF Modell M Sport

S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line

S7NH BMW Service Inclusive


Comfort And Interior Equipment:

S423 Floor Mats Velours

S428 Warning Triangle And First Aid Kit

S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip

S431 Interior Mirror With Automatic-Dip

S481 Sports Seat

S493 Storage Compartment Package

S494 Seat Heating Driver/Passenger

S4NE Blow-By Heater

S4P1 Int.trim Strips Illuminated Brooklyn


Multimedia:

S654 DAB Tuner

S676 HiFi Speaker System

S6AE Teleservices

S6AF Statutory Emergency Call

S6AK Connected Drive Services

S6C3 Digital Professional

S6U2 BMW Live Operating Area Plus


Driver Assistance And Lightning:

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic Air Conditioning

S544 Cruise Control With Brake Function

S548 Kilometre Speedo

S563 Light Package

S5A1 LED Fog Lights

S5A2 LED Headlight

S5AC High-Beam Assistant

S5AQ Active Guard Plus

S5DA Passenger Airbag Deactivation


Wheels And Drive:

S230 Extra Package, EU-Speciifc

S249 Multifunction F Steering Wheel

S2PA Locking Wheel Bolt

S2TF Steptronic With Twin-Clutch Gearbox

S2VB Tyre Pressure Display

S2VC Tyre Repair Set

S2VE M Sports Steering


Environment And Safety:

S302 Alarm System

S313 Fold-In Outside Mirror

S8A1 Language Version, Polish

S8AT On-Board Literature, Polish

S8KA Oil Service Interval 24 Mths/30,000 Km

S8R9 Refrigerant R1234yf

S8TF Active Pedestrian Protection


Individual Equipment:

S760 High Gloss Shadow Line

S775 Headlining Anthracite


Other Equipment:

S1AG Larger Fuel Tank

S1CB CO2 Equipment

S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II

S1DZ Supplementary Scopes Rde

S1RG BMW Light-Alloy Wheel Dbl.sp.550M FG/GG

SA070 70Ah AGM Battery



Fotki:


f1f6b49321fc58f46c9c2f7dbfa05a73.jpg


dd1397f5f3525187ec1c574949e6f519.jpg


46ff62075aafef87a1ad955a29d0f471.jpg


1b0aefe1e10283a857c8b7523d0d004b.jpg


01beaef5e2b911e6c5942618824784ff.jpg




Pogoda nienajlepsza na odbiór...


aa882669e5f52e47d89af230e1bc3dbb.jpg



Auto wyjechało na dokupionych zimówkach Nokian WR Snowproof 225/45 R17 XL nonRF. Na lato planuję dokupić czarne 17” felgi BBS SX i założyć na nie letni zestaw opon.


Wrażeniami z jazdy będziemy się dzielić na bieżąco :)


Czołem!

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki :) Już denerwuje nie dający się wyłączyć permanentnie asystent pasa ruchu. Poza tym w porównaniu do innych Beemek wrażenia na plus, pomijając kwestię 3 cylindrów pod maską.


a819b89d90f969870601d629a92ff799.jpg

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się prezentuje, gratulacje!


Co do tego asystenta pasa ruchu to ja mam to od nowości w 6gt włączone (ponad rok) i jakoś mi to nie przeszkadza. Włącza się to Wam podczas jazdy jakoś w sytuacjach, w których nie powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dzięki :) Prosty zwykły Mpakiet zawsze robi robotę :)


Asystenta da się wyłączyć całkowicie przytrzymując około 5 sekund ten przycisk obok awaryjnych, ale wtedy też wyłącza się system hamowania awaryjnego, który w sumie czasem ratuje tyłek. Selektywne wyłączenie asystenta pasa wymaga grzebania w menu :duh: A denerwuje mnie głównie to drganie kierownicy, nawet jak jest słabe. Nerwowych ingerencji w F40 w kierowanie na razie nie zauważyłem ani ja ani luba, w G20 z kolei tak.


Auto wstawiłem na detailing do studia Shine Evolution w Kielcach i tradycyjne dla moich wszystkich aut nałożenie powłoki Ceramic Pro 9H. Efektami się pochwalę :)

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dobrze się prezentuje na czarnych kołach. U mnie też na lato na czarno w F40 :)


Masz jakieś wcześniejsze doświadczenia z felgami BBS, że je wybrałeś a nie coś z BMW?

Pytam bo może wrzucę na kolejny sezon letni 20 cali do G32, a pewnie zaoszczędziłbym trochę kasy wybierając BBS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wpadły Sparco Podio Gloss Black 19" + sprężyny obniżające H&R.

 

Sparco Podio Gloss Black genialne. Sam zastanawiałem się nad Sparco, ale Assetto Gara Matt Black. Do jakiego modelu wrzucałeś? F40?


BBS to chyba klasyka dla BMW. Lepsze niż oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Fajne auto, pewnie jeździsz więcej niż małżonka jak cabrio grzeje ławę :cool2:

No powiem szczerze, że ostatnio nawet więcej 118i niż M340i :) Ale dziś wreszcie pogoda się zrobiła i mam chwilę czasu po południu, więc odpalam Cabrio i otwieram sezon :twisted:

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wpadły Sparco Podio Gloss Black 19" + sprężyny obniżające H&R.

 

Sparco Podio Gloss Black genialne. Sam zastanawiałem się nad Sparco, ale Assetto Gara Matt Black. Do jakiego modelu wrzucałeś? F40?

 

Tak do F40. Na zimę wrzuciłem Sparco Trofeo 5 Black 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Czas na zmianę oleju. Jaki laliście do swoich? 0W-30?

W ASO wlali mi 0W30. Gdzieś tam u mnie w wątku jest dokładny opis z faktury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • Moderatorzy
"Czopek" ma już najchane 29000 km i był moim daily przez ostatnie 3 miesiące. Powiem szczerze, że spodziewałem się dramatu w codziennej jeździe po oddaniu M340i, a 118i nie jest jednak tak wolne, jak się może wydawać :lol: Olej wymieniany co roku. Problem mam ostatnio z otwieraniem auta jak postoi dłużej na dworze. Nie chce się z kluczyka otworzyć, za to z aplikacji My BMW już bez problemu. Musze to zgłosić przy najbliższej wizycie w serwisie. Poza tym awarii większych nie było. Były za to dwie przygody na parkingu, po których samochód został naprawiony bez śladu. Auto chyba nadal zostaje ze mną, do specjalnych zadań i na specjalne drogi. No i przestrzeń załadunkowa 2x większa, niż w moich dwóch pozostałych autach :lol:
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo jesli chodzi o otwieranie auta!

Wystarczy wymienic baterie w kluczyku. Co ciekawe ja musialem w obu kluczykach, pomimo, ze ten drugi lezy nieuzywany.

No i super, ze aplikacja ratuje tylek w takich sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.