Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zmierzone, coś tam jedzie ;)

downpipe + hpfp z Twojej m340i, mapa na shell 100 (na pb98 po zegarach widze jakies 25koni mniej i robi 8,0)

waga 1600


http://i.epvpimg.com/RCioaab.jpg

 

100-200 to chyba jest poziom M3 ? :shock:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

 

Ale to dotyczy F80? Mam wrażenie, że seria G robi grubszy wiatrak z konkurencji no i awd poprawia 0-100.


Niemniej jednak masz straszny przecinak ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
M3 w serii 9s, stage2 7,0-7,5 zalezy

Ale 0-100 w m3/m4 4,0-5,0 zalezy jak sklei przy rwd wiec w codziennych warunkach do 200 taka m3 m4 stage2 560KM bez szans, seryjna nie ma wogole podejscia, nawet do 300 ;)

 

Vaporr - mega wynik .


Moja M4 stage 0,5 robi tyle 100-200


ce09123ec2fce053gen.png

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

F80 m3 w serii robią około 9s , nowa m3 g80 8-8,2 po programie około 7-7,5s f80 i 6,5 g80 za to w nowej m3 chyba w koncu bmw się skapnęło że przydałoby się 4x4 bo na co komu 500-600koni jak można ich użyć przez połowę roku bo wystarczy że lekko popada i trzeba muskać pedał gazu żeby nie stanąć bokiem :norty: a i latem na suchym mimo 500-600koni nie idzie poniżej 4s zejść w m4/m3 rwd. Najczęściej taka m4 robi 4,5s ze startu bo a to coś zle sklei a to asfalt nierówny itp


Arturo1976 musisz mieć jakiś latowy programik że 7,8 wyszło ale w sumie się nie dziwie bo na codzień ciężko spotkać coś szybszego a auto masz mniej wysilone.

Ja czekam na pierwsze baty z kreski od kogoś póki co trafiły się tylko 2 merce nowe a45s 421KM i e53 amg które robią 4,0 -4,5 do 100 i się mocno chłopaki zdziwili co to za szara betka ich wciągnęła :lol:

Szkoda że w nowej jedynce po 2020r jest pierdziawa 2.0 m135i zamiast 3.0 m140i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie również z jakiej pory roku te wyniki M4, bo jeśli z 30 st w cieniu to jest konkretnie :wink:

Mnie osobiście rs3 wydaje się ciekawym wyborem pod modyfikacje, dzwięk 2.5 litra też jest bardzo przyjemny.


To jest mój ulubiony projekt od Sportmile - 760KM

https://www.facebook.com/sportmile/videos/pcb.4359198580785205/983537502443623

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

A ten mój m140i 900HP :norty:


i 650hp xdrive



Z mocą można iść grubo w góre ale na daily najlepiej sprawdza się dp+ program ,mało komu chce się bawić w hybrydowe wieksze turbo a te rs3 co pokazałeś tak samo jak ta 140i 900hp ma nie dość że hybryde to jeszcze wystrojone na etanolu/ metanolu ale o tym to już się nie mówi szeroko :)


rs3 na pb98 z hybryda to max 630hp, B58 (140i) z hybrydą na pb98 570HP, S55 (m4) 630hp

Wyzej to etanol/ metanol lub inne paliwo rakietowe


ps. wyniki m4/m3 tak samo jak 140i z temp -5st i +20st są te same, bo masz dobre chłodzenie IC wodnym sprawdzane u mnie w 340i i znajomego m4, w 30st będzie wolniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ten mój m140i 900HP :norty:


i 650hp xdrive



Z mocą można iść grubo w góre ale na daily najlepiej sprawdza się dp+ program ,mało komu chce się bawić w hybrydowe wieksze turbo a te rs3 co pokazałeś tak samo jak ta 140i 900hp ma nie dość że hybryde to jeszcze wystrojone na etanolu/ metanolu ale o tym to już się nie mówi szeroko :)


rs3 na pb98 z hybryda to max 630hp, B58 (140i) z hybrydą na pb98 570HP, S55 (m4) 630hp

Wyzej to etanol/ metanol lub inne paliwo rakietowe


ps. wyniki m4/m3 tak samo jak 140i z temp -5st i +20st są te same, bo masz dobre chłodzenie IC wodnym sprawdzane u mnie w 340i i znajomego m4, w 30st będzie wolniej

 




Co do RS3

Się nie zgodzę, kolega w Szczecinie miał 18r od nowości zrobiona na 700+ 800nm+ u froga

Pb98

Tylko to auto nie miało do 140trakcji.

Ake robiło 0-100 w 2.9

I 100-200 4,9 Best.

Ale debil wymusił i RSA nie ma całka ponad rok temu.

Dobrze ze był gap

male-bmw-2.png
Opublikowano

Pb98 + metanol jesli juz na 700+ w rs3, nie ma opcji zeby doszlo 300-350 koni do serii na 98 chyba że chcesz powiedziec ze frog racing ma jakis magiczny patent którego nie znają Sportmile, Compsport , Gregor, Perun Turbo.... i na tych samych modach u innych wychodzi 600-630hp a we frogracing 750 na pb98 :D

Medicus wkleił wyżej 760hp słynną w wawie rs3 "żabka" robioną w sportmile też ma best 4,9 i tam nie jest samo 98 ;)


Pytalem w perun turbo to maja 2 wersje turbo do 580 i 630koni na zwykle paliwo

Wyzej to metanol/etanol a ze nie wszyscy sie do tego przyznaja to juz inna sprawa


Zgłębiłem troche temat bo przed zakupem m140xi byłem oglądać jedną rs3 2020r na hybrydzie wystrojoną 600koni na pb98 w comsporcie. Robiła 3,1 do 100 i 6,4 100-200 ale sie nie zdecydowałem bo ponoć na hybrydzie bez zakucia w rs3 silniki padają jak muchy i grube koszta a poprzednią B58 zrobiłem kilkadziesiat tys km i nigdy nic sie nie działo. Z resztą pewnie to zależy duzo od stylu jazdy, kazdy motor można zajechać zależy kto i jak jeździ. Po przejechaniu się rs3 600koni doszedłem do wniosku że pozostane z Bmw skoro osiągi mogę mieć podobne za 2/3 ceny rs3 a motorownia sprawdzona i od lat jestem wierny jednej marce :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

RS3 8V2 Daza. Kolejny mocny sprzet któremu poświeciliśmy sporo czasu:)

-kuty motor w wersji jak w zabce, ale bez tulei i portingu

-stage 4 z turbina o potencjale 800+ na lepszym paliwie

-wmi

-stabilizatory white line

-dsg catch tank

-masa innych rzeczy


Strojenie DIGITUN

Paliwo ron98+wmi

Doladowanie 2.15b


Moc 735Ps 840Nm


Temp zew +14st

Pełne wnętrze:)

1/2baku

100-200 5s

200-250 4.4s


Enjoy



https://www.facebook.com/1018409061586850/posts/3411814968912902/

male-bmw-2.png
Opublikowano

Paliwo ron98+wmi

WMI to metanol :)


Bez metanolu na 98 max w PL tunerzy robią 600- 630koni w rs3 czy to frog,sportmile,compsport

Zarówno rs3 daza jak i B58 potrzebuje dobrego paliwa, zapłonu i po to dajesz metanol żeby można było pójść zapłonem w góre...na samej 98 jest biedny zapłon i ponad 100koni mniej jak z WMI


a to 3 inne rs3 od Frog na stock turbo ,wynik jak m140xi praktycznie to samo mimo że w serii rs3 ma 60koni wiecej


Rs3 8v2 dnwa

-stage 2

Strojenie DIGITUN

Ron100

Wynik 505ps 665nm


Rs3 8v2 Daza

Ladny kolor z palety exclusive i ceramiczny uklad hamulcowy. Czyli bardzo fajny konfig:)

-wymiana swiec

-filtr powietrza

-st1 ecu+tcu+popsy w trybie S i M DIGITUN

Paliwo mix No name+orlen 98

477ps 652nm


RS3 8v2 Daza

-st2

-catback

Strojenie ecu+tcu DIGITUN

Moc 512Ps 672Nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właśnie nie doczytałem rok temu że ma wmi więc uczciwie wklejam hehe.

Ja czekam na nowe m2 z 6 cylindrami hehe.

Lub porobię swoją jak będzie można na Stage 2+ a jako drugie nowe x3 3.0d 286ps wystarczy.

Takie chore przepisy że strach szybko jeździć już

male-bmw-2.png
Opublikowano
Pompę paliwa masz ok więc w zasadzie tylko downpipe i program na 500hp można robić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompę paliwa masz ok więc w zasadzie tylko downpipe i program na 500hp można robić

 

Jakbym robił to już kij z gwarancją i za rok pójdzie cały wydech, ic wagner jak będzie i soft pod 100oktanow.

Szału nie będzie, wolałbym nowe m2.

Czas pokaże póki co inne wydatki, skarbonka bez dna ale na ukończeniu a auto to tylko zabawka

male-bmw-2.png
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

DSC-0244.jpg

jpg free



Mała przygoda.

Na szczęście nic się nie stało, koło nie dostało, laser, błotnik, maska i kilka dupereli, dobrze że nie w koło,potem by było że powypadkowa.

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uuu przykry temat, jak to się stało ?

 

Było, minęło, niech przyszły nabywca widzi cały wątek hehe.

Kosmetyka na szczęście ale naprawa wszystko ori części salon wyjdzie z 40k hehe

male-bmw-2.png
Opublikowano



W USA to by była juz całka


na-biednego-nie-trafilo-typowy-polak-nosacz.jpg





:mrgreen:




A tak na poważnie, najważniejsze że nic się nie stało

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


W USA to by była juz całka


na-biednego-nie-trafilo-typowy-polak-nosacz.jpg





:mrgreen:




Hahahahaha....


Nawet jakby szkoda była poważna też bym wrzucił.

Co tu ukrywać na szczęście kosmetyka.

Auto już się robi....

Czekamy tylko na laser, sama lama 14k, wszystko na nowych częściach w ASO robione z ubezpieczenia.

Najgorsze że dziś wyjazd w góry.

Miałem x1 2021 1,5 3 Gary, boszzz....

Co to za auto, wygląd Oki dla trójki osób miejsca w sam raz i gdyby miało 6 cylindrów bym mógł kupić nowe x1.

Ale ten motor to tragedia, 340i spalanie 14, x1 te same teasy 13 hehe.

Teraz mam na wyjazd x1 pre lci 2.0d 150ps i dużo lepiej niż benzyna.

Spali smieszne ilości paliwa a przynajmniej walizki wejdą.

Jak nie byłem zwolennikiem panoramy, to w każdym następnym aucie zamówię jako must have.

Szerokości życzę wszystkim i pewnie z 2tyg będę czekał aż naprawia.

Plus kolejny to miękki zawias do miasta w x1.

Chyba się starzeje i jak naprawia to trzeba zamówić suva których nigdy zwolennikiem nie byłem.



A tak na poważnie, najważniejsze że nic się nie stało

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Każdy kończy w suvie :lol: Ale niektórzy mają jeszcze jakieś 911 na weekendy i do tego trzeba dążyć. Przypilnuj żeby ładnie polakierowali :nienie: Błotnik powinien mieć wartości fabryczne do 150um bo będzie nowy, drzwi będą musieli wycieniować więc ok 200um.
Opublikowano
Ale po SUVie też istnieje doskonała opcja, choć nieoczywista i kontrowersyjna - G32 (z autopsji po X5).

 

jestem w tej mniejszości której sie wszystkie GT podobały - od 3GT przez 5 na 6 kończąc ^^

Wogole zamiast G20 miało byc F34 ale wyszło jak wyszło ;-)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Alez to musi fruwac w takiej malej budzie ^^

Z ciekawosci, jakie opony masz z tylu (rozmiar i marka)?

.

Opublikowano
Przód i tył te same Michelin Pilot Alpin 225/40/18, na lato 235 wszedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.