Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.O to co zrobilem. Wykreciłem sonde lambda zeby ją profilaktycznie wyczyscic.Tzn wlozylem ją do plynu do mycia silnikow na jakis czas.Niestey dzis palił sie czek i w inpie zapisał sie bład.Bład 2C45 i dodatkowo był dopisek P0130 ale po skasowaniu juz tego drugiego nie ma.Niestety zostaje 2c45 ktory mozna wykasowac tylko na zimnym silniku.Po rozgrzaniu motoru juz nie idzie go skasowac.Narazie czeka nie ale pewnie pojawi sie przy dluzszej jezdzie.Po obserwacji sondy na inpie niestety sonda przestaje pracowac.Nie zmienia sie napiecie......I tu prosba do panow.Czy moglem uszkodzic labde przy odkrecaniu lub myciu w plynie.?? Dodatkowo popsikalem kontaktem wszelakie zlacza od sond pod autem. I jeszcze jedna sprawa.Przy odkrecaniu podkladka z sondy praktycznie sie rozleciała.Podkładke wymienilem .Bład potrafi nie pokazac sie cały dzien(oraz CHECK) a niekiedy jest juz rano przy pierwszym uruchomieniu auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki opis błędu?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź połączenie wtyczki, i przewody pod gumową osłoną wtyczek.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skąd w ogóle pomysł na mycie sondy??? Teraz to tylko wymiana. Radia czasami nie myj profilaktycznie i innej elektroniki.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A wiec panowie podmienilem sonde na uzywke.Podczas nagrzewania sie auta znow wyskoczyl blad 2c45.Oczywiscie wykasowalem adaptacje istą.Potem wykasowalem adaptacje na rozgrzanym silniku i blad narazie nie wyskoczyl.Ale robilem to wszystko na postoju.Jazde probna zrobie jutro.Jednak bład wyskoczyl gdy silnik sie nagrzewal a zbiegło sie to z tym ze pasek w rubryce 02 SENSOR ADD BANK 1 zrobil sie czarny i tak juz pozostal dopoki nie zgasilem auta.Co to wogole jest???????? Załaczam fotke.Nigdy nie zwrócilem na to uwago ale czy to pole w inpie przez to ze jest czarne moze powodowac ten bład?? Ogolnie auto nie rowno chodzi po zagrzaniu. Czy to normalne ze ten pasek jest ciemny?? Co z tym robic?? Byc moze jest tak od dawna bo auto troche za duzo pali.Jednak wszystko zaczelo sie jak wyczyscilem pierwszy raz stara sonde. Oczywiscie istnieje mozliwosc ze i ta nowa uzywka jest wadliwa


20210209-224229.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korekta paliwowa, dolot masz szczelny? Pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu (105-108 stopni).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Korekta paliwowa, dolot masz szczelny? Pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu (105-108 stopni).

 


Jesli chodzi o bład 2C45 to pojawia sie losowo raz po 10 km a raz po 100 km.Dodatkowo wczoraj w programie Ista miałem zapisany inny błąd.Brzmi on: 0029E7 Adaptacja składu mieszanki 1 (nieszczelnosc) Ten bład wyskoczył pierwszy raz.Czy te oba błedy moga byc ze sobą powiązane??? O jaką nieszczelnosc moze chodzic??


Ok jutro cykne te fotke.

Opublikowano

Porobilem foty.Silnik nie zagrzal sie bardziej niz 102 stopnie.Jesli chodzi o nieszczelnosc to jest nie duza ale jest.Bo jak dmucham do przepustnicy poprzez taka zaslepke z rurką to slychac syczenie w ok odmy lub oringow wtryskiwacza.W kazdym badz razie gdzies z pod kolektora.W weekend to obadam dokładnie.Czy po tych fotkach mozna stwierdzic ze jest nieszczelnosc?? Mysle ze ta nieszczelnosc jest tam od dawna i tak jezdzilem.Jednak po czyszczeniach lambdy teraz zrobila sie ona bardziej czul a i wyłapuje te lewe powietrze i dlatego jest bład.Ale moze sie myle.Zastanawia mnie tez czy nie ciagnie lewego poprzez gwint w rurze z wydechu w miejscu wkrecenia sondy.


20210223-184216.jpg


20210223-184732.jpg


20210223-184749.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masa powietrza ok, nieszczelność widać nie jest duża tak jak piszesz ale zapewne powiększa się a to ma związek z odczytem sondy. Nieszczelność w wydechu tak samo wpływa na pracę silnika, oczywiście niekorzystnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Problem rozwiązany. Przyczyna błedu 2C45 była nieszczelnosc w miejscu w którym pochwa bagnetu oleju wchodzi do miski olejowej.Jest tam oring który był juz stary.Po uszczelnieniu tego miejsca pastą elring dirko juz od tygodnia błąd sie nie pojawia.Dzieki wszystkim za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.