Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzień dobry, postanowiłem wymienić kierownice w moim BMW e90 na taką z multifunkcją, gdyż auto nie miało jej fabrycznie. Musiałem zmienić także przełącznik zespolony na taki z wejściem na multifunkcje oraz tempomat. Po wymianie kierownica działała, ale wyskoczył błąd czujnika kąta skrętu i nie mam kontroli trakcji. Czy trzeba to jakoś zakodować czy wymienic na inny przełącznik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakodowac oraz zrobic kalibracje. Bylo tych tematow :search:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No co to za pytania? Jak dziala jak sa kontrolki? Co zakodowac? A co zmieniles?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmieniając przełącznik zespolony, najpierw należy go dokodować do samochodu, a następnie wykonać kalibrację czujnika kąta skrętu.

W E90 nie jest to osobny moduł, tylko należy dokodować ponownie DSC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.