Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam w galerii serii X1, w której mało się dzieje :D

Po sprzedaży E92 w moje ręce wpadł ten egzemplarz:


Type VM71

Model X1 Xdrive25d

Vehicle History BEZWYPADKOWY :8)

Market Europe

Development Code E84

Chassis Sports Activity Vehicle

Steering left

Doors 5

Engine N47T

Displacement 2.00 l

Power 160 kW

Drivetrain All Wheel-Drive

Transmission automatic

Color Valencia-orange Metallic - B44

Upholstery Leder "nevada"/schwarz - LUSW

Manufacturer BMW AG

Mileage : 173 000 w dniu zakupu

Production Plant Leipzig, Germany

Production Date 2013-09-05


Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

216 Servotronic Servotronic

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

2PD 18"m Lt/aly Wheels Double Spoke 355 18"m Lm Raeder Doppelsp.355m/mb

2VG Performance Control Performance Control

302 Alarm System Alarmanlage

337 M Sport Package M Sportpaket

3AG Backup Camera Rueckfahrkamera

3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L Indiv.dachreling Hochgl.shadow Line

402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach

413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz

420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

4MP Interieurl.alu Dark Cross Grinding Interieurl.alu Dunkel Kreuzschliff

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

563 Lights Package Lichtpaket

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

620 Voice Input System Spracheingabesystem

654 Dab Tuner Dab Tuner

698 Area-code 2 Area-code 2

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information

6AN Concierge Services Concierge Services

6AP Remote Services Remote Services

6AR Internet Internet

6NR Apps Apps

6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate

8SP Cop Control Cop Steuerung

8TK Passive Protection For Pedestrians Passiver Fussgaengerschutz

8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst

8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap


Nie jest to taki wypas jak miałem w mojej E92. Brakuje mi lepszego audio, comfort access i 2 cylindrów i kilku innych rzeczy,ale jak na X1 jest całkiem przyzwoicie :8)

Za pomoc przed zakupem chciałbym serdecznie podziękować forumowiczowi zielo :cool2: :cool2: :cool2:


Poniżej zdjęcia po VIN i zdjęcia z placu w dniu zakupu. W międzyczasie zaszło parę zmian, o których za niedługi czas :8)


IElIfeV.jpg


av34Otn.jpg


sEmP5Bs.jpg


PmX1B5y.jpg


OzfsxFu.jpg


WC8IRxr.jpg


LyrxnnB.jpg


8hvPxjQ.jpg


F5Qk7TX.jpg

Edytowane przez kulfon3
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kojarzę pojazd i plac :D

Twoja fajniejsza i nowsza, niż moja. Ciekawe, co tam wymodzisz, wg mnie auto kompletne, jeśli chodzi o wyposażenie.

Jakbym modził, to chyba tylko menu PL, wirus i mechanika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co tu można dodać, M pakiet, kolor, skrzynia, silnik.

Takie X1 naprawdę może się podobać. Dla mnie najładniejszy kolor, a M pakiet robi tutaj robotę.

Gratulacje, niech służy jak najlepiej :cool2:


Pytanie z ciekawości, czym była kierowana przesiadka z sportowego coupe do podwyższonego BMW??? Bo to raczej radykalna zmiana.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 . 2 . 3 . K U R Ł A :mrgreen: liga !!

namawiałeś, namawiałeś i namówiłeś! :D

 

Świetny i ma bardzo fajne wyposażenie.Niewiele tu pozostaje do modzenia :twisted:

no tak, zawsze biorę jakąś dobrze dopasioną wersję,a później sam sobie się dziwię,że muszę poprawiać to i tamto :D

 

Świetne auto, fajny silnik + 8hp = rewelka :)

 

Bardzo fajny egzemplarz :cool2: no i 8 hp :8)

 

zgadza się :cool2: aczkolwiek największy zawód i ograniczenie dla tego auta to brak ( nawet w planach) softu xhp.... :roll:

 

Kojarzę pojazd i plac :D Twoja fajniejsza i nowsza, niż moja. Ciekawe, co tam wymodzisz, wg mnie auto kompletne, jeśli chodzi o wyposażenie. Jakbym modził, to chyba tylko menu PL, wirus i mechanika.

przydają się na coś te znajomości z forum :) menu pl już jest, wirus też, mechaniki za dużo nie było, jakaś tam uszczelka...reszta to moje fanaberie ;) nadal jestem zdziwiony,że taki stan z komisu :D

 

Co tu można dodać, M pakiet, kolor, skrzynia, silnik.Takie X1 naprawdę może się podobać. Dla mnie najładniejszy kolor, a M pakiet robi tutaj robotę. Gratulacje, niech służy jak najlepiej :cool2: Pytanie z ciekawości, czym była kierowana przesiadka z sportowego coupe do podwyższonego BMW??? Bo to raczej radykalna zmiana.

 

dzięki :cool2: Mpakiet to jedyna słuszna opcja jak dla mnie w tym aucie. Odnośnie przesiadki to chyba była spowodowana głównie postępującym zdziadzieniem z racji wieku :lol: Coupe to była petarda,ale pod kątem użytkowym miała swoje wady. tutaj petardy nie ma,ale użytkowo jest lepiej,więc coś za coś... najbardziej z E92 to mi szkoda silnika,ale cóż, nie robili X1 z R6 w dieselu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niespotykana na naszych drogach sztuka. Gratuluję zakupu! :cool2: Jakie plany na mody?

Plany rozmaite ;) Co nieco poniżej... :8)

Zima nie ułatwia modzenia...

CyDxmBu.jpg


No więc krótko po zakupie stwierdziłem,że seryjne heble się kończą, zżera je rdza i trzeba by coś z tym zrobić. Wpadł taki zestaw z serii F20:

d53L3Ok.jpg


Po heble podjechałem prawie do Poznania. W drodze powrotnej zajechałem do VagTune w Obornikach Śląskich po kilka koni i niutów + EGR OFF:

GRV19OD.jpg

kdN1PNT.jpg


A po programie od razu na wymianę filtrów i oleju w silniku, dyferencjałach,skrzyni rozdzielacza napędu:

W3KiL5y.jpg


W trakcie wymiany zdiagnozowany został wyciek spod uszczelki pokrywy zaworów,więc auto zostało umówione na kolejny serwis gdzie miały zostać wymienione także heble.

cHHGBPO.jpg

w4AFdBl.jpg

bKFeBXl.jpg


Przy okazji mechanik zerknął na rozrząd - na razie nie wymieniamy:

pNneWWO.jpg


Przód tarcze ori,które były razem z heblami - 340mm/ tył ori nówki nieśmigane 345mm z BMW E60 (za radą Cypiska - żeby było p&p. plus oczywiście tuleje do tylnych zacisków też od Bartka):

qwBOs31.jpg

77bphF3.jpg


Po wymianie hebli przyszła pora na felgi. Ori wzór mi nie podszedł. Chciałem coś prostego, łatwego do czyszczenia, pięcioramiennego i w graficie. Wycieczka do firmy DAW-MAC w Sycowie i powrót z rzadkim kołem - AC WHEELS STAR5 18"x 8,5 et35 ( firma francuska,ale produkcja tajwan). Jakość wykonania na duży plus o czym może świadczyć fakt,że przy wyważaniu ciężarki wyniosły od 40-60dk na koło.

QsiGnoR.jpg


Poniżej stara felga na letniej oponie i nowa obuta w Michelin Crossclimate+ 235/45/18:

rcQNie5.jpg


Testy ogumienia,felunku i hamulców przeprowadzone w skrajnych warunkach :8) wypadły pomyślnie:

2vLOreH.jpg

SaIc4vv.jpg

MpGpFv4.jpg

mSSr6HI.jpg

EdSDRNb.jpg

Wk0ERlQ.jpg

4mNSzO9.jpg


Z mniej istotnych tematów to dołożyłem wygłuszenie maski, osłony akustyczne silnika przód i tył (nie było :duh: ) :

Rs97O3a.jpg

jkIGILh.jpg

FIT1f7N.jpg

W8WSgfo.jpg


Wymienione zostały listwy progowe,bo stare były już jakieś takie lekko utlenione w kilku miejscach

oauHgT8.jpg


Za poradą Cypiska zrobiłem porządek z kanałem powietrza,który BMW nie wiadomo dlaczego zablokowało w połowie :duh:

jMcG40B.jpg


Dotarły dwie przesyłki - jedna z Polski,a druga z Chin:

ykpJd3T.jpg?1

xPwtcHE.jpg

fk9d49q.jpg


Próba wyjęcia nerek zakończyłaby się pewnie interwencją Policji i kwitem za przeklinanie,ale sytuację uratował haczyk z ikei...

1oieX6y.jpg

32keETP.jpg

FcV91EM.jpg


Przed:

2T4BgPd.jpg

Po:

Iww1QS4.jpg

uitb1ew.jpg


A do bagażnika wpadła ori siatka:

dDMpaER.jpg


To tyle póki co. Jestem rozczarowany,że do mojego auta nie ma i nie będzie (tak mi napisali) softu do skrzyni XHP. Przydałby się,bo moim zdaniem ta skrzynia zamula. W modowych planach mam dołożenie kierownicy z łopatkami do zmiany biegów. Działamy w tym temacie z kolegą Halfim,ale lekko nie jest. To nie pikuś taki jak w przypadku skrzyni 6hp,ani też nie wystarczy zakodować jak w serii F. Po przekopaniu internetów znaleźliśmy dosłownie jeden temat, gdzie była mowa o tym retroficie.

Od zakupu autem przejechałem ponad 3000km. Ogólnie jestem zadowolony. Brakuje trochę dynamiki E92,ale walory użytkowe to rekompensują. Natomiast nie da się ukryć,że jakość wykonania E84 jest gorsza niż E9X... Nie kupiłbym tego auta gdyby nie było w wersji M-Paket... Nawet tutaj widać po niektórych plastikach,że księgowi projektowali to auto... Te brakujące osłony w komorze silnika, czy brakująca ( fabrycznie) jedna z osłon termicznych podwozia trochę psują generalne wrażenie jeżeli ktoś się przesiadł tak jak ja z podobnego generacyjnie auta,ale w lepszej jakościowo pod kątem materiałów wersji. Jak będzie lepsza pogoda to cyknę jakieś foty,bo po tych kilku modach auto wygląda całkiem świeżo. Niestety teraz jest ciągle uwalone w syfie. Taki mamy klimat :norty:


Aaaa, i zdjęcie z "Cypiskiem" :lol:

rUYQTbE.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no taka fura, a felgi kupiłeś 2/10.

2/10 to są moje zdjęcia :lol:

Felgi są takie jakie chciałem, a że nie każdemu podejdą to trudno :wink: Szukałem Z-performance 06 lub 6.1,ale znaleźć w 18" za nie miliony monet to nie ma szans. Natomiast wśród ori bmw nie znalazłem nic co by było proste w stylistyce, łatwe do utrzymania w czystości i fajnie eksponowało hamulce.

Opublikowano
No proszę proszę co za zmiana, bardziej pomyślałbym, że pójdziesz w coś innego :wink: co do koła to cóż ważne, że Tobie się podoba mi przypominają moje stare koła, które miałem w Honda Accord. Pomyśl tylko czy jest sens zakładać łopatki ja ze swojego doświadczenia powiem Ci, że użyłem je kilka razy i to bardziej dla zabawy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No proszę proszę co za zmiana, bardziej pomyślałbym, że pójdziesz w coś innego :wink: co do koła to cóż ważne, że Tobie się podoba mi przypominają moje stare koła, które miałem w Honda Accord. Pomyśl tylko czy jest sens zakładać łopatki ja ze swojego doświadczenia powiem Ci, że użyłem je kilka razy i to bardziej dla zabawy.

 

to miałeś fajne koła w Hondzie ;) ja łopatek używałem zarówno w e91 jaki i w e92. skoro były też w x1 to chcę je mieć :) często używam ich do redukcji biegu przed wyprzedzaniem :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zawsze piszę, mod z hamulcami wizualny i pożyteczny. Cały czas zastanawiam się nad zmianą hamulców w moim X3, bo tylko mają wspólny kolor z twoimi (moja radosna twórczość pomalowania zacisków na estoril II) :mrgreen: ale mam nowe klocki i tarcze i blaszki przód i tył.

Felgi, cóż, efekt przejrzystości i łatwości czyszczenia na pewno osiągnięty. MI bardziej podobają się oryginalne, ale ważne ze Tobie się podobają :cool2:

Nerki idealnie siadły, reszta na duży plus.

Fajnie, że tuningujesz serię X, nie jestem sam :)

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zawsze piszę, mod z hamulcami wizualny i pożyteczny. Cały czas zastanawiam się nad zmianą hamulców w moim X3, bo tylko mają wspólny kolor z twoimi (moja radosna twórczość pomalowania zacisków na estoril II) :mrgreen: ale mam nowe klocki i tarcze i blaszki przód i tył.

Felgi, cóż, efekt przejrzystości i łatwości czyszczenia na pewno osiągnięty. MI bardziej podobają się oryginalne, ale ważne ze Tobie się podobają :cool2:

Nerki idealnie siadły, reszta na duży plus.

Fajnie, że tuningujesz serię X, nie jestem sam :)

 

miałem heble lakierować u Cypiska w kolor nadwozia,jednakże te,które kupiłem były w tak świetnym stanie,że żal byłoby je przemalowywać. - myślę,że byłby sztos i może jeszcze do tego wrócę kiedyś...

szczerze mówiąc to na zewnątrz w zasadzie już koniec tuningów - będzie cieplej to wrzucę ciemne znaczki ///M na błotniki. ewentualnie może kiedyś jakaś lotka...

natomiast w pudle czeka większy ICek, chciałbym też fizycznie wywalić EGR. poza tym planuję założyć hak żeby móc wozić rower. jeszcze nie zdecydowałem czy w wersji tradycyjnej czy może kupić po prostu specjalną platformę na rowery do X1... reszta to jakieś pierdoły we wnętrzu i dbanie żeby mechanicznie było wszystko na tip top.

nie zaglądam w sumie na tematy X3,ale tutaj na X1 rzeczywiście wiatr hula i nic za bardzo się nie dzieje... :D


z dzisiaj:

zPUMA2s.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lotka na klapę w czarnym połysku np. Ac Schnitzer, do tego czarne lusterka i tak jak piszesz, emblematy. Takie fajne smaczki :)

Gdzieś tu na forum było białe X1 z taką lotką.

Do tego podwójna końcówka wydechu zamiast owalnej.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lotka na klapę w czarnym połysku np. Ac Schnitzer, do tego czarne lusterka i tak jak piszesz, emblematy. Takie fajne smaczki :) Gdzieś tu na forum było białe X1 z taką lotką.

Do tego podwójna końcówka wydechu zamiast owalnej.

 

Noo tak, zapomniałem o wydechu, of kors! :D

Natomiast lotka jak wpadnie to w kolor nadwozia. Lusterka też zostawiam w kolor (miałem już kupione czarne,ale zrezygnowałem), wlecą ciemne znaczki ///M i będzie kompletny shadow line jak dla mnie ;) Tylko dostać ori lotkę schnitzer to musi być cud albo worek piniędzy, natomiast podróby to różnie leżą... Zobaczymy...

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra, jedziemy dalej...

Ostatnio spotkanie na spontanie z Cypiskiem i jego mega mocnym demonem X1 :8)

Ke4RTq3.jpg


A dzisiaj korzystając z pięknej pogody dokonałem odrobaczenia lamp tylnej klapy

PRZED:

XYQ2tFc.jpg


PO:

YF8fbtg.jpg


PRZED:

GOsDm2u.jpg


PO:

mnqaz0K.jpg


Nie mam pojęcia jak te cholerne robale tam się dostają... W każdym razie te zaschłe truchła wcale nie jest tak łatwo usunąć. Myślałem,że odkurzacz na max załatwi temat,ale niestety musiałem demontować lampy i bawić się wyjętymi:

CiKsXIl.jpg


tO11FUo.jpg


A na koniec przestawiłem trochę tylną wycieraczkę na wieloklinie ( zgapione od Cypiska) ,bo irytuje mnie,że w ori położeniu ogarnia szybę w zasadzie niewiele dalej niż 90* :lol:


PRZED:

zvIq9kj.jpg


PO:

TnesscL.jpg

Opublikowano
Kiedyś nie podobało mi się X1 E84, ale gdy zobaczyłem jak można je odpicować, u Cypiska w galerii i teraz u Ciebie jak zobaczyłem tą piękną pomarańczkę w m paku to stwierdzam, że to naprawdę fajne auto. Świetnie wygląda w tym kolorze :cool2:
Opublikowano

Dzięki za spotkanie :) Fura mega zadbana :cool2:

Bogatemu to i byk się ocieli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mój przy tym taka szara myszka :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś nie podobało mi się X1 E84, ale gdy zobaczyłem jak można je odpicować, u Cypiska w galerii i teraz u Ciebie jak zobaczyłem tą piękną pomarańczkę w m paku to stwierdzam, że to naprawdę fajne auto. Świetnie wygląda w tym kolorze :cool2:

Dzięki! Mpak rzeczywiście robi mega robotę w X1,a jeszcze do tego dorzucić jakiś ciekawy kolor i jest jeszcze lepiej :cool2:

 

Dzięki za spotkanie :) Fura mega zadbana :cool2: Bogatemu to i byk się ocieli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mój przy tym taka szara myszka :)

No dokładnie, Bogaczu jeden! :lol: Wiemy,że Ty idziesz na maksa w użytkowość,a nie w wizualne tuningi,więc żadna myszka,ale mega praktyczne auto. A zaciski masz sztos do tej szarej budy :cool2: :cool2: :cool2:



Z racji,że drugi dzień urlopu i rano było przyjemnie na dworze to załatwiłem dwa zaległe tematy,a właściwie trzy:


Na pierwszy ogień wyleciał ori ICek:

sGA3HtQ.jpg


Co prawda w moim aucie nie było źle w serii,bo ICek jest jak widać taki sam rozmiarem i numerem części jak ten co siedzi w E9X 335,ale mimo wszystko skusiłem się na upgrade od Cypiska:

bscqVda.jpg


Montaż przebiegł w sumie lajtowo. Miałem mało miejsca pod autem,ale jakoś się udało. Musiałem się pozbyć dwóch elementów:

JtqDJkM.jpg

ho6rvI5.jpg


Bez powyższych "przeszkód" ICek wszedł w zasadzie plug and play. Nie trzeba było nic docinać,odginać.

1QcsXtV.jpg


Kolejny temat - jak kupiłem auto to czegoś mi ewidentnie brakowało od spodu:

VDEj5XX.jpg


Sprawdzenie w realoem i godzina spędzona w BMW TEAM w Długołęce przyniosły diagnozę,że tak ma być i ten typ tak ma. Niemniej jednak sam się zająłem tematem dogłębnie,bo na sąsiedniej osłonie ewidentnie były niewykorzystane otwory montażowe. Poza tym na 100% kojarzyłem,że w E91 miałem pod tym koszyczkiem osłonę termiczną... Tutaj najwyraźniej zaingerował księgowy co moim zdaniem jest skandalem... Auto tej klasy powinno być szczelnie zabudowane od spodu - tak jak było to w E91 czy mojej byłej E92,a nie zapraszać kuny na posiłek jak w jakiejś (bez obrazy) Dacii. No więc pogrzebałem na allegro i w realoem i znalazłem osłonę nr 51487176065. Co dziwne, była ona tylko w przedliftowych E90 E91 E92 z silnikiem M47 330xd i w poliftowej E91 n47 320xd i 330xd :?: Na allegro nie mogłem znaleźć tej osłony,więc zamówiłem z getem.pl nową,bo było najtaniej (76,19..)

dNINzNg.jpg

Ne7G49b.jpg


Po wstępnych przymiarkach okazało się,że z jednej strony osłona musi być minimalnie docięta.

jr9yA7H.jpg

14xXX3f.jpg


No i teraz jest gitara i tak jak być powinno,a BMW niech się wstydzi.

rDlsQ3K.jpg


Ostatni temat na dziś,bo zaczęło padać - gumka od korka wlewu paliwa stwierdziła,że kończy żywot:

OBIRgYp.jpg


Ale postanowiłem ją wskrzesić koszulką termokurczliwą :norty:

c7zNE52.jpg


No to za bezpieczny weekend!

hABifci.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratki, że tak cały czas działasz z autem i je dopieszczasz. :cool2:

Fajnie nazwałeś temat galerii :)

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratki, że tak cały czas działasz z autem i je dopieszczasz. :cool2:

Fajnie nazwałeś temat galerii :)

 

A dziękuję ;) Już w zasadzie tylko jakieś detale mi zostały do ogarnięcia :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj była piękna pogoda,więc umyłem auto pierwszy raz od zakupu... Na pewno prosi się o porządny detailing,bo było przez niemca zaniedbane:

LZpo0Ca.jpg

n7qozUs.jpg


Wymieniłem też znaczki ///M na błotnikach,bo ori raz,że już zmęczone,a dwa że nie pasowały mi te chromy do shadow line:

4ZHM9eR.jpg

TnWOEHi.jpg

tGORdSo.jpg


Po:

dfud32s.jpg

MKNLmGD.jpg


Wymieniłem też przycisk START ENGINE na czerwony z napisem Performance. Miałem taki w E92 przez jakiś czas,ale tam jednak wnętrze było o wiele bardziej kolorowe i ten czerwony guzik nie pasował, natomiast w czarnym środku X1 stanowi fajny akcent:

dldKSjY.jpg

wZ59eu6.jpg

iSvWM5D.jpg

OTyTJ67.jpg

s0VDeMv.jpg


A na koniec przyjechał kurier i przywiózł pompę paliwa z silnika B47 nr części BOSCH CP4 0445010768. Cypisek mnie namówił :lol:

ZGr4SM6.jpg

KG7vstv.jpg

BQx0peX.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.