Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam kłopot że swoim BMW e87 118d po ostatnich mrozach strzelił wąż powrotny wspomagania. Już po raz 3 w ciągu ostatnich 2 lat. Miałem jechać zakuwać nowe węże wysokiego ciśnienia. Płyn dolewałem za każdym razem jak wystrzelił i się wyleje na ulicę. Standardowa akcja tracę skrętność po sekundzie i zaczyna się wycie. Pierwsza stacja zakup płynu typu dextron II. Dolewka i wspomaganie powraca.

Co robić z tym 'Wyciem dusz' dodatkowo mam wrażenie. Że Podczas mocniejszego hamowania jest podobny efekt. Czy może być to problem ze zbieżnością czy może standardowo zaczynać od dolania oleju albo wymianie i nowe węże. Najlepsze że po 5km wycie znika węże robią się mocno ciepłe a na początku widać powietrze w płynie do czasu aż układ się zagrzeje. Efekt mocnego hamowania nie zmienny niestety.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobra dolałem coś takiego Liqui moly MoS2


20210126-164400.jpg

Na razie cicho

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Już jest OK!

Co prawda i tak węże szykują się do zakucia jednak wystarczyło tylko odpowietrzyć układ. Po skręcaliśmy w lewo i prawo kierownicą. Wszystkie bąble wyszyły dolałem też płynu atf i układ wspomagania ucichł. Ciekawy jestem tylko czy dostała teraz pompa i czy zaraz nie trzeba będzie robić pompy wspomagania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.