Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam kłopot że swoim BMW po ostatnich mrozach strzelił wąż. Powrotny wspomagania. Już po raz 3w ciągu ostatnich 2 lat. Miałem. Jechać zakuwać nowe węże wysokiego ciśnienia. Płyn dolewałem za każdym razem jak wystrzelił i się rozlał na ulicę. Standardowa akcja tracę skrętność po sekundzie i zaczyna się wycie. Pierwsza stacja zakup płynu typu dextron II. Dolewka i wspomaganie wróciło niestety po odpaleniu samochodu a kolejny dzień mam podobne wycie jak przy tym jak brak atf w układzie. Co robić? Płyn w zbiorniku się pobrał i jest między min-max po przejechaniu 5km z pracy węże są mocno Ciepłe. Jedyne co to dokręciłem obejmy aluminiowe mocniej które założyłem po ostatnim wylewie.

Co robić z tym 'Wyciem dusz' dodatkowo mam wrażenie. Ze. Podczas mocniejszego hamowania jest podobny efekt. Czy może być to problem ze zbieżnością czy może standardowo zaczynać od dolania oleju albo wymianie i nowe węże.

Pozdrawiam


PS. Dodam że samochód w rodzinie od 2005 wyjechał z salonu i po dziś dzień poza wymianami dwumasy turbo mostu nic za bardzo. Się nie dzieje.

Opublikowano

Dzisiaj dolałem LiquiMoly MoS2 zobaczymy.

20210126-164400.jpg podobno efekty dopiero widoczne po czasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.